Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

suspenderet eller ej???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fornyligt købt et domæne og sat en hjemmeside op og den blev indexeret ret huritg i google søgning - men igår var den væk, jeg har tilføjet et par link hos  2-3 danske linkkataloger og et i facebook. jeg fatter det ikke jeg har forsøgt at læse min text igennem og har ikke fundet den usammen hængende og jeg har ingen skjulte tekser og lign... hvorfor er den ikke i googles index når jeg søger på det eksakte domæne navn: www.trendwall.dk ?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Ingen grund til panik. Det er helt almindeligt at spritnye sider kan forsvinde fra Google helt op til et par dage af gangen.

Siden er indekseret, kan jeg se, når jeg laver en site-søgning på Google.

Noget andet er dog, at der bare er en placeholder-side fra Dandomain og ikke noget indhold på siden?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det glæder mig at høre.. vad du hvad grunden til dette er??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Noget andet er dog, at der bare er en placeholder-side fra Dandomain og ikke noget indhold på siden?

hvad betyder det på dansk Embarrassed

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå ind på det link du postede så kan du se det. der ligger ikke noget indhold på siden, det er DanDomains standard side der ligger der.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
På jævn dansk, betyder det at det er dan-host standard side som de smækker på når webhotellet bliver oprettet, som den ser ud inden at man selv begynder at lægge noget op på webhotellet og skitfer sin index(startside) ud med sin egen.. Claus
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

what!!! det var sku nyt. jeg har ellers købt og betalt det hos one.com hvad i alle verdener sker der????

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikker på at du ikke har lavet en stavefejl eller noget da du købte domænet ?, trendwall.dk er ejet af Trend Byg ApS og har været det i snart 1 år

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hav lidt tålmodighed yahoo site seach har kun fundet et links til side , få flere links til siden så sker der nok noget

klik på dette links se hvem der linker til din side yahoo site seach

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)