Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO "haj" søges til dansk site med mulighed for partnerskab :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Vi skal bruge en person som kan SEO optimere ungarbejde.dk - Danmarks største jobsite for unge ml. 13 og 25 år.

Selskabet er i god vækst og vi skal til at udvikle vores SEO løsning så vi er nummer 1 på alle relaterede søgeord og fraser - hvis det er dig så giv mig en melding.

Vil kun have seriøse henvendelser fra folk som virkeligt kan løfte opgaven - Der er mulighed for medejerskab af selskabet.

Mvh.

 

Jesper Buch

NB: hvis dette indslag er placeret forkert på amino så undskylder jeg på forhånd....

 

Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

" så vi er nummer 1 på alle relaterede søgeord og fraser "

God fornøjelse siger jeg bare! Hvis nogle giver dig den garanti er jeg i tvivel om det er jeres kommende samarbejdsparner!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

" så vi er nummer 1 på alle relaterede søgeord og fraser "

God fornøjelse siger jeg bare! Hvis nogle giver dig den garanti er jeg i tvivel om det er jeres kommende samarbejdsparner!

Det er vel deres mål... Der er vel intet forkert i, at opsætte nogle mål med sin arbejdsindsats...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Emil Blücher:

" så vi er nummer 1 på alle relaterede søgeord og fraser "

God fornøjelse siger jeg bare! Hvis nogle giver dig den garanti er jeg i tvivel om det er jeres kommende samarbejdsparner!

 

Det er vel deres mål... Der er vel intet forkert i, at opsætte nogle mål med sin arbejdsindsats...

 

 

Du har ret: Der er intet forkert i at opstille mål... Nogle gange må man bare rette sine mål til, for ikke at blive slemt skuffet...

Jeg tvivler på at nogen af de brugere der er listet vil garantere jer en 1. plads på alle søgeord... Hvis de gør det, må det være fordi du har utrolig mange penge og benytter en af de 10 teknikker fra http://www.bonusninja.net/alternativ-seo Big Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Måske skal du læse det, som Jesper skriver igennem én gang til.Smile

Han ønsker en SEO ekspert, der har den fornødne viden til at bringe ham op, som nummer 1 på hans mest populære søgeord. Han nævner ikke noget om en garanti.

Mvh.
Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nr 1 på mange af de fraser jeg gerne vil findes på. Jeg mangler et par stykker til. De kommer om ½ års tid. Og jeg er overhovedet ikke ekspert. Jeg lytter bare til hvad de siger, og har gjort det i et stykke tid nu.

Pointen er ja man kan ikke garantere noget , fordi konkurrenten fyrer den sikkert også af:

" Never underestimate the other guys greed " , som Gordon Gekko siger i filmen Wall Street

Mmen hvis man giver den en skalle, kan man nå længere end man troede.

Jeg vil også anbefale Anders Saugstrup.. nu han ikke er nævnt.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vi er vel enige om at vi begge snakker om: "vi skal til at udvikle vores SEO løsning så vi er nummer 1 på alle relaterede søgeord og fraser" sætningen...

Du fortolker det som at han ønsker en person der kan "bringe ham op" og jeg fortolker det som "kun eksperter der kan få sitet op på 1. pladsen på samtlige sites kan bruges." Wink

Det er ikke fordi at jeg kun er ude for at dunke nogle ned... Jeg siger bare at hvis han tænker  "kun eksperter der kan få sitet op på 1. pladsen på samtlige sites kan bruges." er det en fordel at han ændrer hans tanker til "jeg søger et firma der kan bringe mig så meget så muligt op"

Hvis jeg har læst det oprindelige indlæg forkert, så må i meget undskylde... Men har jeg fortolket det rigtigt, så tror jeg trådstarteren vil få mest ud af at købe en god e-bog, så han kender lidt mere til hvad han kan forvente af hans kommende udbyder

Mange Hilsner

/ Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

@Emil

Trådstarter er den oprindelige opstarter af just-eat.dk og den dag i dag multimillionær.
Jeg tror at han har styr på hvordan gamet fungerer. Jeg tror ikke nogen ebog vil hjælpe ham :)

En SEO mand vil kunne få rigtig meget ud af at gå med i et projekt som dette. Der er ingen tvivl om at Jesper Buch og hans samarbejdspartnere er nogle man kan lære utrolig meget af.  Personligt mener jeg at man vil kunne lære mere af denne mand, end Martin Thorborg.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Det er ikke fordi at jeg kun er ude for at dunke nogle ned... Jeg siger bare at hvis han tænker  "kun eksperter der kan få sitet op på 1. pladsen på samtlige sites kan bruges." er det en fordel at han ændrer hans tanker til "jeg søger et firma der kan bringe mig så meget så muligt op"

Hvis jeg har læst det oprindelige indlæg forkert, så må i meget undskylde... Men har jeg fortolket det rigtigt, så tror jeg trådstarteren vil få mest ud af at købe en god e-bog, så han kender lidt mere til hvad han kan forvente af hans kommende udbyder

Du kunne starte med at tjekke op på hvem trådstarter er, og derefter spørge dig selv om han har brug for en e-bog!

Hvorfor hylan hænger du dig i en tiny winy minimal formlerings fejl? Det eneste der er sket, er at tråden er kørt totalt of topic, og nu handler om formulerings spørgsmål, fremfor trådstarters forespørgsel!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)