Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg et problem med at andre kopierer min tekst?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever jævnligt, at små formuleringer fra en af mine hjemmesider dukker op hos en konkurrent. Indtil videre har det været en enkelt konkurrent i en anden landsdel, og jeg har tænkt "fred være med ham", for hvis ikke folk har format til selv at skrive deres tekster, så .... nåh ja, stakkel...

Nu har jeg så fundet en kursusbeskrivelse på et bogføringskursus, hvor teksten for 75%s vedkommende er direkte kopieret fra en af mine sider. Altså: Næsten, men ikke helt det samme. Jeg har så lige skrevet til vedkommende og sagt, at det er dårlig stil at kopiere, men det er første gang, jeg har reageret overhovedet.

Kopiteksten ligger her som jpg

Originalteksten ligger her på min hjemmeside

Mit spørgsmål er så: Tager jeg det for roligt - betyder det noget for min placering i Google - eller er det for småt, når det kun er relativt få linjer ud af trods alt meget tekst på Regnskabsskolens hjemmeside?

Det er mest i forhold til søgemaskinerne, jeg spørger, for ellers mener jeg ikke, at det aktuelle kopishow giver anledning til særlig bekymring.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Hvis jeg tjekker i Copyscape har du ikke .

Så vidt jeg kan se er det denne blok som er det samme:

snip fra din hjemmeside:

Vi gennemgår regnskabets opbygning, kontoplanen og de nyttige oplysninger, du kan få fra et færdigbogført regnskab. Du lærer at lave den daglige indtastning af indtægter og udgifter, så du får din moms beregnet automatisk.

/allan

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)