Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

SEO kan generelt købes, men i dyre domme...mange SEO virksomheder lavet et "falsk" link netcværk der spammer mange sider på nettet med din virksomhed og mange andres.

 

Den "rigtige måde at gøre det på", er at skrive din (X)html kode rent, så google's bots har lettere ved at indeksere dig, samt udvælge de rigtige keywords i den rigtige rækkefølge. Det sidste kræver dog en del kendskab til din kundekreds.

spørgsmål eller kommentarer modtages gerne.

 

Yderligere, i mente, arbejder jeg og en partner med "rigtig" SEO og tilbyder denne ydelse billigt. Dette er dog ikke hovedformålet med denne tråd.

Evt. interesse for vores virksomhed sendes til "forzawebdesign@gmail.com", og anden generel hjælp kommentar vil selvfølgelig blive besvaret her.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ForzaWebdesign:

Den "rigtige måde at gøre det på", er at skrive din (X)html kode rent, så google's bots har lettere ved at indeksere dig, samt udvælge de rigtige keywords i den rigtige rækkefølge. Det sidste kræver dog en del kendskab til din kundekreds.

Velkommen til.

Ovenstående kommer du dog til at få nogle hug for i de næste kommentarer.. Smile

Udbyg venligst punktet der er sat i kursiv.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis hovedformålet med denne tråd ikke er at reklamere for jer selv, må det vel være at debattere SEO. Så knytter jeg da gerne et par betragtninger til dit skriveri om "rigtig SEO".

Det lyder jo rasende simpelt, hvis man blot skal have ren kode og udvælge de rigtige søgeord. Sådan hænger virkeligheden jo bare ikke sammen. Der betyder valid html i hvert fald intet i forhold til rankings (men jeg er heller ikke sikker på, at det er hvad du mener med ren kode), og til gengæld spiller links en rigtig stor rolle for placeringerne.

Det er rigtigt, at har man så håbløs kode, at ens side er helt eller delvist utilgængeligt for søgerobotterne, så er man på halen. Men ellers står kode-feinschmeckeri temmeligt langt nede af listen over, hvad der rykker i forhold til gode placeringer hos Google.

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med, at man skal vælge keywords i den rigtige rækkefølge? Det lyder som noget vrøvl med rækkefølgen, men du må meget gerne uddybe det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg har en feed fejl på min side det har sandsynligvis gjort at denne underside

http://www.stripdanmark.dk/feed/

er faldet fra pagerank 3 til underside ikke vurderet af google altså lavere end pagerank 3 ,synes man skal kode korrekt da man ikke selv kan vide hvad der betyder noget for ens placering før den falder , vi er jo ikke alle super eksperter og kan vide hvilken fejl der betyder noget .

Links er en af de ting der giver bedste i søgeord optimering processen

Har du læst søgeord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Begge bøger er super gode og man lære en masse af at læse dem

læs også en masse blogs på nettet , det super gode indlæg både Thomas og Mikkel demib blog og

www.larsbachmann.dk/  blogs er også super god læsning og man lære en masse af  at læse dem

Hvilken spørgsmål har du er det råd om søgeord optimering du søger er det korrekt forstået , kunne du uddybe det lidt mere ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Men det jo ikke ensbetydende med at koder man valid pæn kode, får man automatisk PR3. Frank rammer det meget godt, med at det garanteret ikke skade er til, men det flytter heller ikke bjerge - i forhold til så meget andet.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Forza,

Jeg forstår heller ikke meningen med denne tråd, hvis det ikke er for at reklamere for din side. Hvis du har nogle gode SEO tips at byde ind med, så må du da meget gerne poste dem Smile

Og velkommen til Amino.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg ved ikke hvad der skader før skaden er sket , med ved godt man sagtens kan have 300 fejl uden de betyder noget ved sådan set godt det kun er en fejl der gør skaden på min side  skal reelt bare rettes for jeg  tror ikke de andre fejl betyder noget på min siden .

I mit tilfælde kan det bestemt betale sig at få rette den ene fejl Smile i andre tilfælde kan det ikke betale sig for de betyder ikke noget set i forhold til søgeord optimering .

Synes derfor man skal kode korrekt da man ikke ved selv hvad der betyder noget , før skaden er sket , vi er jo ikke alle super eksperter med må lære af vores erfaringer og bliver måske lidt ekspert efterhånden Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Underlig tråd but anyways: At have en hel ren kode er ikke noget der rykker SEO-mæssigt... jeg udelukker ikke at det har en lille effekt - og har man et website der virkeligt skal til tops prøver man da også at optimere ALT - stort som småt.

Hovedsagen er, at så længe at din kode kan læses uden problemer har du intet problem. At bruge timer på at optimere noget der virker er spild af tid "if ist not broken, dont fix it anything"

Så længe at alt ser fornuftigt ud i seo-browser.dk ville jeg ikke bekymre mig!

Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Megen aktivitet (-:  jeg uddyber. Formålet med at skrive "rigtig" SEO er mest så folk ikke er tvivl om hensigten, vi kender alle de sider der laver kæmpe værdiløse linknetværk.

Og ja, formålet er at diskutere SEO, da jeg mener det er et meget interessant enme, hvor alle kan læse af hindande.

 

Når jeg siger at koden er vigtig mener jeg at hvis man prøver at Copy/paste mange sider til w3(world wide web consortium) eller lign. har de ufatteligt mange fejl, dette gør at de er svære at indeksere. Når jeg skriver "keywords i den rigtige rækkefølge" mener jeg at de, i koden, bliver prioriteret efter rækkefølge. F.eks skriver jeg, når vi skal indeksere vores side, dansk webdesign først, da jeg ummidelbart vil tro at det er det mest relevante key.word.

Ja, generelt er det selvfølgeligt vigtigt at linke til de rigtige sider, samt ting så fjollede som at vælge dansk når man skriver på dansk osv. desuden er det, efter min erfaring, smart at gøre selve css scriptet så småt som muligt, da det er nemmere at indeksere.

det var ikke min mening at støde nogle eller lyde arrogant, heller ej at reklamere for mig selv. En hjælpende hånd, samt en saglig debat var mere hensigten, det ku jo være der sad en masse derude med mindre erfaring, såvel som masser med langt mere erfaring.

 

MVH: Alexander

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)