Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram???

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

C5 Bolig:

Det er da vigtigt om leverandøren er seriøs - som jeg tidligere har skrevet, så er regnskabet hjerne og hjerte i enhver virksomhed. Har man en dårlig leverandør til regnskabet, kan man hurtigt ende i stakken af døde sild.

Ja og klimaforandringer forværres... Jorden og virksomheden går helt sikkert ned.

Fra Århus C.
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn :-)

Brugte også summarum.dk i vores opstartsperiode (de første 1½ år)

Udemærket system, billigt og meget brugervenligt.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej C5

Det kan du jo også gøre med C5 eller et af de webbaserede programmer.

Jeg forholder mig ikke til hvad programmerne kan og ikke kan, da jeg ikke har det store kendskab til bogføring, men jeg har brug for at holde mig et overblik over data i firmaet også når jeg ikke er "hjemme" så ud fra de kriterier køber jeg mit "forbrug". Da jeg ikke har undersøgt markedet for programmer, har jeg fået rådgivning gennem mit netværk, og ad dem vej fik jeg fortalte, at det kunne dække mit behov. Hvis de samme personer havde fortalt mig om C5 havde jeg muligvis nok købt det, da disse personer er troværdige i mit netværk.

Det er da vigtigt om leverandøren er seriøs - som jeg tidligere har skrevet, så er regnskabet hjerne og hjerte i enhver virksomhed. Har man en dårlig leverandør til regnskabet, kan man hurtigt ende i stakken af døde sild.

Som du ser er der adspurgt efter et regnskabsprogram og ikke et firma der kan lave regnskabet, husk at adskille de 2 ting.

Som programmør laver jeg mange programmer på arbejdsområder jeg ikke har baggrundkendskab i at udføre, men det er heller ikke det kunderne adspørg, de vil gerne have en som på baggrund af en analyse har splittet problemerne op i funktionelle principper, da det er hvad programmering drejer sig om.

Hvis der blev spurgt efter et regnskabsfirma, som kunne lave et regnskab, ville jeg jo ikke forslå et regnskabsprogram.
Jeg forslog kun smart regnskab da der blev spurgt om et regnskabsprogram og da jeg ikke kender andre programmer kan jeg af gode grunde ikke forslå andre.

Mvh
Juul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej!

Smart regnskab er et udmærket program for den mindre virksomhed.......uanset struktur,adresse mv.

 Man kan så udtale sig om det organisatoriske.....men næppe om programmets kvalitet, medmindre man har prøvet det.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
men næppe om programmets kvalitet, medmindre man har prøvet det.

Nej der er de skidesmarte. Ingen chance for at prøve. Ingen returret..... og en masse hullumhej for at finde firmaet.

Jeps det er tillidsvirkende!Yes

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

Som du ser er der adspurgt efter et regnskabsprogram og ikke et firma der kan lave regnskabet, husk at adskille de 2 ting.

Jeg tror nu Henrik og C5 kigger lidt længere, programmet kan jo være nok så godt, men det er da i egen interesse at vide hvem man handler med, hvis der skulle opstå problemer, de kan jo sagtens opstå lang tid efter programmet er købt.

F.eks distribuerede Microsoft en version af C5 (ver. 4.0) der ikke kunne foretage et korrekt årsskifte (med mindre man havde installeret en servicepack), en sådanne situation opstår jo først når man kommer til at skulle skifte regnsskabsår.

Så efter min mening har Henrik fuldstændig ret i at, det er useriøst er tilbyde programmer og regnskabsassistance uden at tilgendegive hvem man er.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:
Jeg ved ikke hvorfor du altid stejler over programmet smart regnskab.

Hej Juul,

Et valg af et regnskabsprogram er en vigtig beslutning for enhver virksomhed. Det er vigtigt at at dit regnskabsprogram er i orden og at de mennesker der står bag det har det faglige fundament for at vedligeholde og ikke mindst videreudvikle det i fremtiden i takt med at kravene til et regnskab ændres.

Jeg er på og grund ligeglade med hvilket regnskab folk vælger. Men for mig er mine regnskaber en vigtig del af mine forretninger. Jeg vil derfor gerne vide, hvem der er min leverandør, hvem jeg handler med inden jeg betaler, gerne prøve varen on the hands inden jeg handler, have en garanti for en supportfunktion der fungerer mv.  Indrømmet at jeg er skeptisk når alt er sovet ind i anonymitet.

Jeps. Der blev spurgt på et regnskabsprogram. Ja gav et bud i forbindelse med mit første svar og en begrundelse for, hvorfor jeg mener at smart-regnskab ikke er en god løsning. Du vil kunne se at jeg i tidligere tråde har nævnt smart-regnskab som en mulig løsning. Det var inden Remydk. solgte det. Men dengang vidste jeg hvem der personen bag og man kunne forholde sig til Remydk's viden.

Henrik

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kimvil

Prøv lige at adskille de parameter du selv sættere op.

Hvordan kan du sammenligne et firma som udbyder et program (regnskab) = lige med den service de så på området yder ??

Jeg fik af min revisor forslået 2 programmer som han kendte og i nogenlunde samme prisklasse og på den baggrund købte jeg smart regnskab, så hvad firmaet bag programmet yder af service berør da ikke selve programmet vel.
Smart regnskab har faktisk en god mail support, hurtigt og med gode forklaringer.

Har da ikke set at summa tilbyder regnskabsservice, så vidt jeg ved er ophavsmanden til programmet slet ikke uddannet indenfor regnskab, så med din term så virker sum.... slet ikke ??

Adskil nu det at købe et program, og den service der tilbydes fra samme firma.

Photoshop er et superprogram, så med din term er alt fra Adobe super programmer ??? og man kan få lige den support man ønsker når man vil??

Det pudsige er, skal man have lavet noget billigt programmering aka. grafisk design, så er der aldrig nogen som kommer med samme forundring ang, hvem er bag udbuddet, hvem er bag som leverandør, når der bliver lavet opslag her på amino.

Mvh
Juul

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Et valg af et regnskabsprogram er en vigtig beslutning for enhver virksomhed. Det er vigtigt at at dit regnskabsprogram er i orden og at de mennesker der står bag det har det faglige fundament for at vedligeholde og ikke mindst videreudvikle det i fremtiden i takt med at kravene til et regnskab ændres.

Jeps kan vi godt blive enig om, men hvis en revisor kommer med forslag omkring et regnskabsprogram som dækker mit behov, så tager jeg dog mere hensyn til hans forslag, end hvad der måtte stå af lov ord omkring alverden gode regnskabsprogrammer.

Jeg er på og grund ligeglade med hvilket regnskab folk vælger. Men for mig er mine regnskaber en vigtig del af mine forretninger. Jeg vil derfor gerne vide, hvem der er min leverandør, hvem jeg handler med inden jeg betaler, gerne prøve varen on the hands inden jeg handler, have en garanti for en supportfunktion der fungerer mv.  Indrømmet at jeg er skeptisk når alt er sovet ind i anonymitet.

Da regnskab er din forretning, har du selvfølgelig et helt andet program, men hvis jeg kom som kunde hos dig og ønskede et årsregnskab opgjort, så ville du ikke være i stand til det, da du ikke kender firmaet bag smart regnskab??

Mvh
Juul

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)