Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg godt stjæle en tekst ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Hej igen..

Jeg har fået vedkommendes retningslinier og jeg måtte gerne tage deres tekster og billeder, bare der er kildeangivelse i bunden.

så i dette tilfælde gav det ikke sig selv ;-)

Og så mange tak for jeres tid

Mikkel

Så har du jo heller ikke stjålet den ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Ja det er selvf korrekt. De tillader at man må "tage" deres tekster og at man ikke "stjæler" dem.

Mikkel

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg ikke igen opfordre til, at det materiale bliver offentliggjort? For det er altså stik mod, hvad jeg ville mene. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg kender ikke den generale lov, men selve den side jeg gerne vil benytte tekst fra tillader det.

Fra deres side :

Hvis ikke andet er angivet, er det tilladt at læse, kopiere, udskrive og distribuere information fra dette website

Mikkel

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Hej..

Jeg kender ikke den generale lov, men selve den side jeg gerne vil benytte tekst fra tillader det.

Fra deres side :

Hvis ikke andet er angivet, er det tilladt at læse, kopiere, udskrive og distribuere information fra dette website

Mikkel

 

Okay, men så var det da også en vanvittig måde at lukke tråden på - ved at sige at man gerne måtte, når dit oprindelige spørgsmål havde været til Nyhedssites generelt. 
For der må du nemlig IKKE.

 

Fra Struer
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ophavsretloven § 22. Af et offentliggjort værk er det tilladt at citere i overensstemmelse

med god skik og i det omfang, som betinges af formålet.

"God skik" betyder bl.a. at man altid angiver kilden sammen med citatet.

"I det omfang, som betinges af formålet..." betyder bl.a. at man ikke angiver større tekstudsnit som citat, end det der er nødvendigt for forståelsen hos læseren.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Okay, men så var det da også en vanvittig måde at lukke tråden på - ved at sige at man gerne måtte, når dit oprindelige spørgsmål havde været til Nyhedssites generelt. 
For der må du nemlig IKKE.

Man kunne også spørge "Må jeg godt stjæle en bil?" - Der ville svaret være cirka lige så indlysende, alt efter hvor lange fingre man har.. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du har jo ikke kilde på det du har hugget fra mine mobilsider. Ick!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu mener jeg ikke lige jeg har nuppet noget fra dig nicolaj..

Sat det op på samme måde helt korrekt.. Alt info er det samme på mobiler, da det jo er de samme mobiler vi kører med. ( dog har vi ikke sat dem op på samme måde og jeg har ikke de helt samme modeller.

Alt er er selv skrevet og lagt i tabeller på mine sider. ( Men jo har brugt din side som ide )

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Nu mener jeg ikke lige jeg har nuppet noget fra dig nicolaj..

Sat det op på samme måde helt korrekt.. Alt info er det samme på mobiler, da det jo er de samme mobiler vi kører med. ( dog har vi ikke sat dem op på samme måde og jeg har ikke de helt samme modeller.

Alt er er selv skrevet og lagt i tabeller på mine sider. ( Men jo har brugt din side som ide )

 

De 5 punkter jeg har ud for hver mobiltelefon har jeg selv formuleret og det er da underligt at du har skrevet det samme, når det ikke findes på samme måde andre steder på nettet. Så jo det er kopieret. Men det går mest ud over dig selv, da det ikke længere er unik tekst og desuden skal du ikke længere forvente mere hjælp fra min side.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)