Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må konkurrenter have sponsorerede links til mit firmanavn?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Hedegaard:

Har du dit firmanavn registreret som varemærke?

Nej, er det en god idé? Jeg ved ikke hvad det indebærer...

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg ved ikke hvordan jeg så skal forklare det..........men der er ikke nødvendigvis nogen der benytter dit eksakte navn i deres adwords.

Jack

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster kassen.

Men du har ingen rettigheder til dit firma navn... Hvilket betyder, at jeg kan lave et firma med samme navn som dit... eller købe dit domæne, blot med et andet efternavn, som fx. .com

Så du har ikke noget at komme efter

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Jeg mener ikke ord som indgår i "tele call danmark" men den eksakte sætning under avanceret søgning

problemet er at de andre sikkert har sat adwords til at komme op på alle sætninger med call og tele... så kommer de op når der søges på tele call danmark.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu håber jeg ikke at jeg er galt på den?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Jamen jeg ved ikke hvordan jeg så skal forklare det..........men der er ikke nødvendigvis nogen der benytter dit eksakte navn i deres adwords.

Jack

 

 

Hej Jack

Når jeg går i avanceret søgning på google og søger på den ekaskte sætning TELE CALL DANMARK, er det så ikke kun annoncer med søgeord på den eksakte sætning som vises?

 

vh
Henrik

 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Næ, det mener jeg bestemt ikke. Hvis andre har de ord i deres adwordskampagne, så kommer deres annoncer jo frem. På de organiske resultater har du ret, men det er jo en anden snak.

I øvrigt mener jeg at google selv begynder at dele op, hvis der ikke findes så meget. Det gør google sikkert for at finde det der kommer tættest på, så du måske alligevel finder det du søger.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare søger på sætningen så søger google på alle orderne i sætning..

 

Hvis du skal søge på den eksakte sætning skal du skrive: "søgeord" .

 

Dette er forholdsvis standard på alle søgemaskiner..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg havde et firma der hed "Mobil opkald Danmark" og jeg mod forventning fik det registreret som varemærke, så er det stadig en sætning og derfor kan andre også byde på hele denne sætning som søgeord og endda indsætte sætningen i deres annonce.

Det samme med Tele call Danmark, det er også en sætning af 3 meget brugte ord. Jeg kan jo heller ikke kalde et firma for mobiltelefon og så er der ikke andre der må byde på ordet mobiltelefon, selvom det da helt sikkert ville være en god forretning Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svar.

Jeg har talt med varemærkestyrelsen og du har ret. Firmanavnet skal være registreret som varemærke for at være beskyttet, og det er ikke nemt med er navn som vores. Noget andet er at få registreret sit logo som varemærke, det lød til at være nemt, men dyrt.
vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)