Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teste e-mærket

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINO'er

Er der nogen med en WEBSHOP, der allerede har e-mærket, eller som gerne vil have det, og derfor er villig til at betale for det, der godt kunne tænke sig at være med til at teste om, eller hvor meget mærket vitterligt betyder for indtjeningen. 

Skulle det ske at du kommer til at miste omsætning mens testen kører (såfremt e-mærket faktisk virker), så laver jeg gerne gratis konverteringsoptimering for dig indtil du har tjent de tabte penge hjem igen. 

Hvordan skal det testes?

- Ved hjælpe af Google Website Optimizer, og måden vi gør det på, er at tage dit website på samme måde som det er i dag, og erstatter emærket med javascript fra google website optimizer, der så i 50% af tilfældende viser emærket, og den anden halvdel får ikke vist mærket... hvilken del færdiggør statistisk validt flest ordre? - det er det vi skal teste...

Er du frisk?

-Karsten Lund

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen interesserede?

-Karsten

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:
ingen interesserede?

Jo for fanden! (Jeg kan bare ikke byde ind med sitet Smile )

P.S. Jeg tilbyder at hjælpe Karsten med det pågældende site, såfremt forsøget fejler. To par øjne ser bedre end ét.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant. :)
Jeg ville være meget glad for at hører resultatet, hvis det kan lade sig gøre.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter også spændt med. Indtil videre har jeg ikke ville bruge penge på emærket da jeg ikke tror på det giver nok, og sidst jeg undersøgte det måtte man ikke tage imod bankoverførsler som betalingsmetode, hvilket nogle gerne vil benytte sig af :-(

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Karsten

Jeg stiller gerne min shop til rådighed til dette forsøg. Blot i selv kan finde ud af det hele - så jeg ikke skal til at rode i det :·)

Mange hilsener Helle

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået Helle :-) Bliver spændende at se resultatet da det er noget der tit har været oppe og vende.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Jeg stiller gerne min shop til rådighed til dette forsøg. Blot i selv kan finde ud af det hele - så jeg ikke skal til at rode i det :·)

Fedt!

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt Helle. 

Ok - vi laver et eksperiment - jeg tager kontakt til dig :)

 

-Karsten

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt initiativ!

Hvor offentliggøre du resultatet når det kommer?

Jeg synes selvfølgelig det er fedt at du gider bruge din fritid på det, men hvis du har tid til at tage 2-3 webshops med i testen kunne det være rigtig godt. Jeg tror der er en forskel på hvilken branche webshoppen er i. F.eks. tror jeg der er forskel på hvor meget e-mærket betyder for dem som handler børnetøj og dem som køber IT udstyr. Så det kunne være rigtig spændende at have lidt forskellige brancher repræsenteret i testen - hvis du altså kan overskue det rent tidsmæssigt :)

Hilsen Jacob

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)