Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi søger en webshop som kan tilpasses netop et design som vi ønsker det og hvor det er nemt at ligge produkter på. Problemstillingen indtil videre har været, at flere firmaer har kunnet tilbyde fornuftige løsninger, men at selve arbejdsgangen er alt for besværlig.

Vores side skal kunne tilbyde flere tusinde varer og hvor der hvert kvartal skal fjernes og tilføjes ca. 2500-3000 nye produkter.  Det kan vi ikke klare ved at skulle ligge hver enkelt vare ind.

Hvor finder vi en løsning hvor vi ikke sidder i flere måneder, alene med denne del.? Jeg glæder mig tl at høre fra jer.

Vh/ JC

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JC

Det lyder, som om I har data liggende i forvejen.

Jeg har fremstillet flere måder at oploade disse data på, på vidt forskellige måder til vores CMS, som bl.a. www.iMARKETING.dk kører på.

Fra en C5 database

Fra en anden webside, der holder info opdateret og hvor min kunde må bruge deres data
(vær opmærksom på, at søgemaskinerne ikke kan lide, den samme information på flere sites).

Fra en CSV fil.

Så "alt" kan lade sig gøre.

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan tilbyde dig en professionel køreklar Magento webshop inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway hele første år for kun: 9.995,-

Magento supporterer import at csv (comma separated values) filer "out-of-the-box" (vores pris er kun inkl. hvad der kommer af funktionalitet fra Magento selv).

Vi du vide mere er du meget velkommen til at kontakte mig eller læse mere på http://getashop.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil nok godt kunne hjælpe jer med denne opgave, men det kræver nok en nærmere indledende snak på 4345 4344, hvis det er. Vi har arbejdet en del med den slags produkttyper i beskriver...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)