Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor blev jeg smidt ned på google?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har her fornyligt lavet et nyt lille site, som giver et overblik over billigt bredbånd i DK.

Til at starte med, der lå jeg på bunden af side 1. på google, men nu er jeg blevet smidt ned på bunden af side 4. Er det pga. at Google fejlvuderede min side til at starte med?

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan aldrig regne med sin placering når siden er ny. den ryger meget op og ned i starten, den kan godt komme op igen.

Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 4 for en ny side er da ret godt. Bare giv den tid så skal den nok falde på plads.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det sådan her: Du skal gøre en del ved din side hvis du vil opnå en god placering på søgeordet billig bredbånd..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange faktorer der spille ind, og de side bliver ranket i forhold til andre sider. Det vil altid være en relativ placering du har. Det bedst du kan gøre er at skabe noget indhold.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Du startede så godt med dit nye domæne, fordi nye domæner altid nyder godt af en starteffekt hos Google. En slags "benefit of the doubt", om du vil, før virkeligheden sætter ind, og man bliver placeret som fortjent. Oftest langt lavere end den oprindelige placering.

Jeg skrev på et tidspunkt et blogindlæg om Hvorfor nyt indhold ranker så godt i Google. Heri var en af den konklusionerne, at man ikke skal panikke. Så lad være med det og fortsæt med arbejde med din side, hvis du vil have den længere op.

Herfra skal et lille råd lyde, at du nok har brug for både noget mere indhold og nogle flere links, hvis du skal nå nogle steder med din side. Pt. er der vist et billede af den i engelskordbogen ved siden af udtrykket "thin affiliate site".

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at lyde negativ, men syntes efterhånden at der med googles monopol på søgninger, er blevet et alt for stor fokus på SEO. Hvad er der blevet af Ideen, indhold, Design, det unikke og spændende ved en webside. De fleste spørgsmål herinde drejer sig om at komme på side1 i en googlesøgning.. Sørgeligt!! Tror i at Facebook eller andre store sites tænkte på om de ville være nr. 1 på google da de startede deres web ideer?? Nej vel!! Som svaret rigtig lyder skab interessant indhold og en fed side.. så skal resten nok komme af sig selv..;)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Levi Nielsen Dahl:

Design, det unikke og spændende ved en webside. De fleste spørgsmål herinde drejer sig om at komme på side1 i en googlesøgning

Helt enig. Og det ved jeg Google også er. Google belønner ikke hjemmesider uden egentligt indhold. Derfor vil du få kam til dit hår hvis du ikke tilføjer langt mere værdi til hjemmesiden så den bliver en ressource.

Det er jo oplagt at lave en rigtig sammenligningstjeneste i stedet for blot at have en hjemmeside med en stribe reklamer.

Gør du det, vil der være mange, der kan finde på at linke til dig og så skal du nok blive nr. 1.

Mvh,

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdater og intern link building er aldrig i vejen.. jeg har mærket at det har hjulpet med min Mobil side og den er kun 3 uger gammel og klare sig godt penge mæssigt og placering på google.

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig er jo oplagt at lave noget som mobiltelefon-priser.dk bare med bredbånd;) i stedet for en simpel reklameside uden indhold det ville jo også sikre at folk kom igen, og ikke bare blev irreteret over at have spildt tid på din webside Sad

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)