Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg er ved at starte en webshop.

Jeg har fået kontakt til flere distributører som kan sende deres "prisfiler" [csv / xml). Men de prisfiler indeholder desværre kun en lille beskrivelse at produktet, pris samt lagerantal.

Det jeg søger er en forholdsvis nem måde at importere varerne fra eks. actebis.dk (min hoved-distributør) til min egen webshop. Jeg skulle jo gerne have produktblade og billeder med.

Jeg har kontaktet actebis ang. dette, de siger at de får deres "info" fra cnet.

http://www.cnetcontentsolutions.com/main/default.aspx

 

Er her nogen som har nogle gode råd til opstart af webshop.

ALLE råd er velkomne.

MVH

Snedkeren

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Snedkeren:

Hej.

 

Jeg er ved at starte en webshop.

Jeg har fået kontakt til flere distributører som kan sende deres "prisfiler" [csv / xml). Men de prisfiler indeholder desværre kun en lille beskrivelse at produktet, pris samt lagerantal.

Det jeg søger er en forholdsvis nem måde at importere varerne fra eks. actebis.dk (min hoved-distributør) til min egen webshop. Jeg skulle jo gerne have produktblade og billeder med.

Jeg har kontaktet actebis ang. dette, de siger at de får deres "info" fra cnet.

http://www.cnetcontentsolutions.com/main/default.aspx

 

Er her nogen som har nogle gode råd til opstart af webshop.

ALLE råd er velkomne.

MVH

Snedkeren

Hej Snedkeren.

Jeg ved at fx. IceCat stiller den samme funktionalitet til rådighed. Flere af vores kunder bruger dem til at kombinere fx. Actebis´s CSV-info til en komplet varebeskrivelse som så lægges ind i shoppen.

OpenIcecat er endda gratis, så vidt jeg husker. Håber du kan bruge det til noget.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Offtopic: Overvej evt. om du selv vil ind og "rette" lidt i teksterne bagefter. Umildbart lyder det som om du bliver en helt ny shop i et hav af duplicate content. Det er nok ikke den nemmeste position, hvis din shop skal findes på søgemaskinerne ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)