Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis telefonpasning...

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betyder det at amino´s holdning er, at brugerne gerne må skrive reklame om egen virksomhed i andres tråde, så hvergang jeg ser en der tilbyder telefonpasning, så kan jeg uden problemer fra amino´s side smide en reklame om at vi tilbyder 30 dage gratis og ikke 14 som ejeren af tråden?

Eller var det blot et indlæg der blev lavet fordi i tøster inde på kontoret hos amino?

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

ja, jeg ser da også rigtigt gerne dig som annoncør på Amino - og du ved jo at jeg efterhånden har prøvet at overtale dig nogle gange. Og jeg mindes ikke at jeg har forsøgt at "kuppe" dine indlæg med annoncering fra nogle af dine kollegaer. Jeg tror faktisk at vi ville skabe en del gode resultater til dig, hvis du rent faktisk prøvede nogle af de løsninger vi tilbyder. Jeg har set hvordan vi på Amino har skaffet bogholderi-opgaver for +200.000 kr. over en måned til en enkelt annoncør. Så jeg ved af erfaring at der kan skabes forretning også ved at blive betalende på vores site.

Det kunne være en god kombination sammen med de nye relationer du får ind ved at være aktiv her på siten.

Min tilgang til den her tråd skal du nok mere se som at hvis du nu skrev et indlæg om, at du ville give Amino brugere 1.000 kr. for at skaffe dig en kursist til din kommende regnskabsskole, så tror jeg nu nok at jeg kunne komme op med en løsning også, hvor vi hjalp dig med at skaffe kursister og kunder. I sidste ende er det en kombination af at vi har en masse brugere som skriver herinde samt nogle annoncører samt betalende brugere, der gør at forretningen Amino løber rundt og at Thorborg ikke skal putte 100.000 kr. i Amino kassen hver måned.

Der er rigtigt mange som benytter muligheden for "at jeg har et godt tilbud" på Amino. Og når man tænker "jeg har et godt tilbud til AMinos brugere", så vil jeg også gerne have flyttet mindset over på. "Jeg vil gerne have Amino brugere som kunder = Det giver god mening at markedsføre mig på siten".

Nicolai

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
hej John

Jeg kupper ikke tråde. Men jeg synes bare det var lidt sjovt at en bruger begynder at uddele findeløn til Aminos brugere og vil betale brugerne for at finde kunder. Mens vi herinde på Amino endnu ikke har set en flaske.

Amino er netop lavet til at skabe forretning på og også fint at der kan skabes relationer omkring mersalg via os. Så der skal være plads til tråde som information omkring gratis telefonpasning. Og sikker en fest vi kan få på Amino-kontoret, hvis vi modtager en flaske Champagne for hver af de Amino-brugere som indtil videre har signet sig op til tilbuddet via denne tråd :-)

Nicolai

Hej Nicolai,

Jeg har da heller ikke sendt jer flasker, for hver kunde jeg har fået via Amino.
Var ikke klar over, at der var uskrevne regler om det. Big Smile

Men jeg er Plus medlem, og den støtte bør være nok.
Nej, ærligt talt, så betragter jeg dit indlæg som kup af en tråd, og som du kan se, er andre af samme opfattelse..
Det er noget jeg som nævnt ville være personligt ked af, hvis du / I begyndte at praktisere i de tråde, jeg starter. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardi. jeg er ikke købt af nogle annoncører. Og jeg kan 100 pct. anbefale City Call Centers løsning. Vi bruger den selv, derfor turde jeg også godt tage sagen op i denne tråd. Green Business House bruger vi ligeledes til en række administrative opgaver på kontoret.

Sidst vi på Amino lagde et tilbud op - var det et super tilbud på en HP-computer. Så var der efterfølgende 20 indlæg om, at man kunne finde PC'en langt billigere andre steder mv. At det så viste sig ikke at være rigtigt var noget andet. Jeg kender udmærket problemstillingen mht. at Amino lægger navn til noget. Derfor gør vi det heller ikke særligt ofte og kun når tilbuddet er ekstra godt.

Under "jeg har et godt tilbud" er man man netop 100 pct. fokuseret på at få Amino'er som kunder. I de andre emner fokuserer man jo primært på at hjælpe hinanden. "Jeg har et godt tilbud" er et område, hvor Amino stiller plads til rådighed for rendyrket og ufiltreret gratis reklame. Og det er gjort for at det ikke skal vikles ind i alle andre emner. Men jeg så da klart helst at hvis man sidder med et godt tilbud og vil have Amino'er som kunder, så griber man knoglen også og hører hvad Amino kan tilbyde i fht. målgruppen eller køber et Amino Plus medlemsskab for 1.000 kr. og får mulighed for at markedsføre sig på Amino til meget lave omkostninger.


Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

bacardi. jeg er ikke købt af nogle annoncører. Og jeg kan 100 pct. anbefale City Call Centers løsning. Vi bruger den selv, derfor turde jeg også godt tage sagen op i denne tråd. Green Business House bruger vi ligeledes til en række administrative opgaver på kontoret.

Sidst vi på Amino lagde et tilbud op - var det et super tilbud på en HP-computer. Så var der efterfølgende 20 indlæg om, at man kunne finde PC'en langt billigere andre steder mv. At det så viste sig ikke at være rigtigt var noget andet. Jeg kender udmærket problemstillingen mht. at Amino lægger navn til noget. Derfor gør vi det heller ikke særligt ofte og kun når tilbuddet er ekstra godt.

Under "jeg har et godt tilbud" er man man netop 100 pct. fokuseret på at få Amino'er som kunder. I de andre emner fokuserer man jo primært på at hjælpe hinanden. "Jeg har et godt tilbud" er et område, hvor Amino stiller plads til rådighed for rendyrket og ufiltreret gratis reklame. Og det er gjort for at det ikke skal vikles ind i alle andre emner. Men jeg så da klart helst at hvis man sidder med et godt tilbud og vil have Amino'er som kunder, så griber man knoglen også og hører hvad Amino kan tilbyde i fht. målgruppen eller køber et Amino Plus medlemsskab for 1.000 kr. og får mulighed for at markedsføre sig på Amino til meget lave omkostninger.

 

Okay, det er jo interessant nok.

Det tilbud du skrev her var så ikke helt vildt godt da jeg allerede tidligere på måneden have givet et tilbud om 1 måned gratis telefonpasning (også til ikke Plus medlemmer - Det er da bedre end en begrænset gruppe) og da CCC ikke have noget tilbud med i din beskrivelse, så burde vi have været nævnt :)

Men jeg vil gerne give dig 1000 kroner for hver kunde du skaffer og derfor regner jeg med, at være med i din næste runde som jeg kan fornemme vil komme.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

John, nu var det PB selv som ville begynde at betale med Champagne og dermed grunden til at jeg overhovedet tog del i tråden.

Vi har fået rigtig mange "Amino-kunder" og det er vi super glade for. Men der er plads til endnu flere.

Derfor vil vi fortsat tilbyde ovenstående, men nu også tilbyde en flaske champagne til de aminoer der henviser en ny kunde, der opretter sig til den gratis prøveperiode.

(I første omgang er tilbudet gældende for de næste 10 henvisninger)

Så henvis en kunde og modtag en flaske champagneSmile

 Dvs. PB er villig til at give 200-250 kr. for et kundelead på en 14. dages gratis prøveperiode - alt efter kvaliteten af champagnen. Det synes jeg lyder som en ganske udmærket lead-pris.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle lige have læst hele tråden åbenbart :) Det er jo ikke fair at I ikke er blevet betalt endnu - Når man skriver sådan så burde i have modtaget et par flakser ;)

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Barcardil

jeg troede faktisk at Simon allerede havde fat i dig omkring mulighederne på AMino - men så må det være en anden hos NordicCall. Det tager jeg lige med Simon fredag. Så skal han nok tage fat i dig.

Nicolai

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere været i dialog med amino, det har alle brugere nok - I ringer sikkert til dem alle, det er jo også fint nok at give alle muligheden, men har aldrig hørt om de muligheder du nævner her. Men det ser jeg frem til

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frisch:

Hej Peter

Godt at høre at du får mange kunder her via Amino. Håber at vi også ser dig som annoncør en dag, så skal vi nok skaffe dig endnu flere :-)

Og til jer Amino'er som er interesseret i telefonpasning. På Amino annonceres der i dag for to udbydere af telefonpasning.

1) Green Business House som ligger i Køge. I kan læse mere om dem her: www.greenbusinesshouse.dk - som medlem af Amino Plus kan vi inden længe tilbyde gratis telefonpasning i én måned + en lang række andre fordele fra Green Business House. Tag fat i Thomas fra Green Business House, så vil han helt sikker hjælpe jer videre.

2) City Call Center. Pauline og co tilbyder netop telefonpasning til iværksættere på attraktive vilkår. Læs mere på: www.CityCallCenter.dk og kontakt dem for at høre mere omkring tilbuddet til Aminos brugere - Du kan også klikke på et af City Call Centers bannere som kører i rotation i top og bund her på siderne.

Der er ingen tvivl om at brug af telefonpasning letter for meget arbejde. Så uanset hvilken udbyder som vælges så vil det uden tvivl være tjent hjem hurtigt.

De bedste hilsener

Nicolai

 

Hvis det her er et udtryk for, at du (Amino.dk) skal kuppe alle tråde fremover, hvor folk skaffer sig kunder, så frygter jeg dælme for Amino's fremtid. Imo er det ikke alene upassende, det er total mangel på situationsfornemmelse.

Det er en total ommer og det virker småligt, pinligt, trist og aldeles upassende.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)