Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er grevefoto.dk ikke på Google?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Hjemmesiden www.grevefoto.dk er ikke indekseret af Google. Jeg forstår ikke hvorfor. Domænet har ligget på min server i lang tid, flere måneder. Vi har ikke lavet noget det kunne gøre Google opmærksom på os på den forkerte måde. Vi har tilmeldt siden til Google. Er der nogen der kan hjælpe?

VH Jesper Nissen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi i mangler at skabe opmærksom om siden, se her:

Greve foto - din fotograf!

Nu går der forhåbentligt ikke langtid før Google finder siden og begynder at indexere den :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Opret et sitemap over sidens undersider, og tilmeld den på google webmastertools :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

... Eller opbyg siden så godt at der ikke behøver at blive benyttet sitemaps, siden indeholder jo kun 3 sider!

Men, Jesper:

Læs noget om  indeksering i Google, du kan finde noget information i Mikkel deMib's SEO bog

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Tak for tips. Problemet er at vi har tilmeldt den i webmaster tools. Men ja, indgående links hjælper selvfølgelig. Vi får se om dette link hjælper..

VH Jesper

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Jesper Nissen:

Hej med jer

Hjemmesiden www.grevefoto.dk er ikke indekseret af Google. Jeg forstår ikke hvorfor. Domænet har ligget på min server i lang tid, flere måneder. Vi har ikke lavet noget det kunne gøre Google opmærksom på os på den forkerte måde. Vi har tilmeldt siden til Google. Er der nogen der kan hjælpe?

VH Jesper Nissen

Jeg kan se, at du tilbyder søgemaskineoptimering som en del af dine services på din hjemmeside - herunder både analyse af website samt linkbuilding. Der er da nok at tage fat på på grevefoto.dk?

Sitet har ingen indgående links - der er vist lavet det første nogensinde tidligere i denne tråd. Et godt råd: Når du nu tilbyder linkbuilding på din hjemmeside, burde du udnytte muligheden for at give din kunde et backlink her på Amino.

Du skriver, du har tilmeldt siden til Google via Webmaster Tools? Har du tilføjet et sitemap da?

Som SEO'er er du selvfølgelig opmærksom på problemstillingerne i forhold til descriptions, problemet med din HTTP header i forhold til kald uden "www" etc., men jeg vil råde dig til at løse dem, inden Google går i gang med sitet. Og det gør Google inden for ganske få timer nu, hvor en har været så flink at lave et link til den.

Overvej ved samme lejlighed at flytte den forkert placerede Analytics tracking kode.

Og ja - du er ikke uden humor: "Men ja, indgående links hjælper selvfølgelig" :-) Den er nu meget god Big Smile

Held og lykke med projektet!

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Jeg kan se, at du tilbyder søgemaskineoptimering som en del af dine services på din hjemmeside - herunder både analyse af website samt linkbuilding


Som så mange andre derude, utroligt så mange SEO eksperter der efterhånden er kommet til...Surprise

Men det virker ikke så smart at oprette denne tråd, hvis man selv tilbyder søgeordsoptimering, og link building....;)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hmmm...

Jeg sidder her og har svære problemer med at få mit hoved til at stoppe med at ryste nej.... og samtidigt sidder jeg og griner for mig selv over denne tråd.
Det er da noget af det mest utrolige man oplever ved at være herinde...

Jeg synes også det er sørgeligt at der er kommet så mange der udbyder seo, og dårligt ved hvad de snakker om...

Kære Jesper

Jeg synes det er pinligt grænsende til latterligt at du tilbyder søgemaskineoptimering og så har du ikke engang styr på de mest grundlæggende ting omkring seo, såsom at få en side indelseret...
At tilmelde sin side til google var noget man troede man skulle gøre engang i internettets oldtid...

Og at du så derefter spørger om hjælp i en tråd herinde, hvor alle kan se at man udbyder en vare man tydeligvis ikke vil kunne levere på et bare rimeligt niveau... Jeg er rystet i min grundvold over hvad nogle mennesker mener at de kan tillade sig.

Kvaliteten af sidens design lader vel også en del tilbage at ønske, og matcher fint kvaliteten af den seo du er i stand til at udføre...

Så et lille råd kunne være: "sæt dig ordentligt ind i den vare du ønsker at levere og tjene penge på, eller hold dig væk fra en given branche"
At udbyde seo med de evner du har demonstreret her er lig med bondefangeri.

Jeg vil gerne understrege at jeg bifalder at du forsøger at tjene penge. Men hvis dette er kvalitetsniveauet burde du istedet markedsføre dig som "38 årig bondefanger"

Nogle vil læse dette som et surt opstød fra en konkurrent, men jeg sælger ikke seo proffesionelt, og er blot rystet over den moral der her demonstreres.

Synes folk at jeg er helt gal på den, så sig endelig frem, jeg kan tåle det...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville godt nok også føle mig taget hårdt i røven, hvis jeg bestilte en til at lave linkbuilding/seo og jeg efterfølende læste denne tråd..

Jeg ville så aldrig betale for varen, tingene skal være 100% prof. når man siger man lever af det !

Du burde aldrig spørge om hvorfor din side ikke er fundet af google når du skal leve af og få andres sider fundet på google. Google finder selv sider der er synlige ;-)

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)