Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg prøver igen - ny vurdering

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Det har været lærerigt at få udefrakommende til at se på siden.

Jeg har nu tilføjet noget grafik til forsiden og forenklet yderligere. Kan jeg mon lokke jer til at kigge på forsiden igen?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad du har ændret, men min oplevelse er præcis den samme som sidst....

Jeg føler at du vil slå mig ihjel med en mur af indtryk ;o)

Mit bedste råd er - Søg hjælp hos en pro. det behøver ikke at koste en million...

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal nu mere til at forvirre mig, og de forskellige emner er pænt delt op i kasser med hovedattraktionen, debatten, i midten. Glimrende arbejde. Og rigtigt godt for søgemaskinerne også. Du har ramt en god balance imellem at fremstå som en side med en masse info (som er konceptet bag din side)og samtidig vil du være attraktiv for søgemaskinerne.

Og som ekstra bonus virker sitet TROVÆRDIGT.

Mange af de største og mest succesrige sider, ville også være " forvirrende" for nogle mennesker, så tænk ikke for meget på det. Men vurder dit arbejdes succes på antallet af medlemmer og besøgende. Og tjek de andre succesfulde sites ud.

Nogle bliver forvirrede, og nogle grafikere vil helst have der bare står et ord på forsiden, da de tror det handler om B&O design og ikke om at skaffe kunder kunder til en hjemmeside. Lyt ikke til dem, men se og lær af dem med succesfulde sites

Flot , flot arbejde.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg, i modsætning til movement, ikke fortælle dig hvem du skal lytte til eller ej ;o)

Dog har han da fat i en vigtig ting.....der findes sites med succes og mange besøgende - Amino.dk er et af dem......

Prøv at gå fra google og til din + amino's startside og se forskellen. Det er præcis det jeg mener ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtigt, det er dårlig stil at sige, hvad eller hvem man skal lytte til. Så for det undskylder jeg.

Jeg synes nu stadig hans site er helt super

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Aminos forside fortsætter jo bare nede i bunden. Der er rigtig mange der HADER at skulle scrolle på siden. Men Martin foretrækker besøgende frem for design, som man også kan se på hans spamfighter side.

Det kommer jo også an på hvilke kunder man henvender sig til. Netto butikkerne klarer sig for eksempel ganske fint, og er rodede, uden at det betyder det store for deres kunder. I hvert fald ikke så meget, at de ikke kommer og køber

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at du misforstår mig....

Trådstarter spørger om vores meninger. Dem får han.... ;o) (vi vil nemlig gerne gå ind på siden, få oplevelsen, for så at fortælle den)

Efterfølgende kan han så sortere i det og vælge at lytte til de ting, som han har lyst til....og droppe resten. Det handler ikke om hvem der har mest ret ;o) Der vil altid være for og imod, for hver eneste kommentar i en tråd, så det er der ikke noget nyt i. Vores opgave er ikke at vi alle skal være enige i tråden, men blot at give vores input til trådstarter, som en hjælp, så han kan justere som han lyster...

Ha nu en god aften...også selv om vi ikke er enige ;o)

 

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business

Ja jeg fortæller bare også min mening. Og ja den kan han bare sortere væk

Hej Martin

Ja præcis min pointe, det er meget få mennesker der eftersøger flot design på en hjemmeside. Det mest kreative grafikere, og andre der foretrækker form foran indhold. Til en butik der sælger glamour, kunne et eksklusivt design være i orden, til de resterende 99 % , tjah de skal bare købe.

Jeg har i hvert fald aldrig logget ind på en side og tænkt " Jeg håber godt nok deres design er flot, ellers skal jeg i hvert fald ikke købe noget "

Den SKAL se proffessionel ud, men det en helt anden diskussion.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps:

Business jeg er ikke sur eller efter nogen. Jeg taler bare ligefremt og kontant.

Men fortsat god aften til den herre også Big Smile

Ændring :

Jeg har faktisk lige logget ind på en side , hvor jeg regner med noget bedre(flottere grafik og eksklusivitet) end det jeg fik. Jeg skulle lige tjekke en liebhaverbolig mægler jeg ikke havde hørt om før. Jeg havde læst at han skulle være en en større konkurrent til Jan Fog. Men med hans side og hans udvalg af boliger, har han et godt stykke vej endnu. Ivan Eltoft er en trussel, men ikke ham her :

http://www.schultzboliger.dk/

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)