Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores værste år!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Dette må være serien alle dvd samlinger står og mangler. Jeg har derfor lavet en Facebook gruppe der hedder "Vores værste år komplet DVD boks NU!".

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=155689899851&ref=ts

Jeg håber I vil tilmelde Jer og invitere alle Jeres venner. Kommer der et nogenlunde seriøst medlemstal vil jeg prøve at gå videre med at finde ud af hvem der skal kontaktes for at få serien udgivet i Danmark.

God dag til alle!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ville jeg selv langt hellere bare købe det amerikanske boxset, end at skulle gå hele den bureaukratiske vej, men hvis det er fordi man man ønsker danske tekster, giver dette vel nogenlunde mening. 

Dog vil jeg lige gøre dig opmærksom på - nu hvor du kun har 4 medlemmer af din Facebookgruppe og kan nå at starte forfra - at serien hedder "Vore værste år". Ikke "Vores værste år". 

Det er i øvrigt Sony Pictures Home Entertainment Nordic (SPHE Nordic), du skal tale med. Det er i hvert fald dem, der har udgivet de 2 danske DVD'er med Vore værste år der allerede er på markedet. (Så vidt jeg kan forstå er det noget ala "best of"). 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Nu ville jeg selv langt hellere bare købe det amerikanske boxset, end at skulle gå hele den bureaukratiske vej, men hvis det er fordi man man ønsker danske tekster, giver dette vel nogenlunde mening. 

 

Dog vil jeg lige gøre dig opmærksom på - nu hvor du kun har 4 medlemmer af din Facebookgruppe og kan nå at starte forfra - at serien hedder "Vore værste år". Ikke "Vores værste år". 

Jeg ved ikke om det er fordi at jeg er opvokset med danske undertekster, men jeg synes på en måde at når man så ser udenlandske utekstet shows og film, så virker det amatøragtigt. Det er noget andet med dokumentarprogrammer, der generer det mig ikke...løjerligt men sandt!

Jeg var selv i tvivl da jeg normalt bare kalder den originaltitlen, men der er åbenbart delte meninger om hvad der er mest korrekt, så det bedste havde nok været at kalde den "Married with children".

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Det er i øvrigt Sony Pictures Home Entertainment Nordic (SPHE Nordic), du skal tale med. Det er i hvert fald dem, der har udgivet de 2 danske DVD'er med Vore værste år der allerede er på markedet. (Så vidt jeg kan forstå er det noget ala "best of"). 

 

Mange tak. De er faktisk navngivet "Vores Værste År" :oP

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=vore+v%C3%A6rste+%C3%A5r&meta=&aq=f&oq=

 

 

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke der er deciderede delte meninger om, hvad serien hedder på dansk. Alle hvis meninger tæller, peger i samme retning :-)
Tv3 der sendte den, kaldte den "Vore værste år", det gør Sony der udgiver DVD'erne også og IMDB har også den titel, som den danske til serien. 

Men alt andet lige, er Married With Children selvfølgelig det allermest korrekte :-)

Jeg har aldrig undertekster på, når jeg ser DVD'er. Hvis det endelig skulle knibe, vil jeg allerhelst have engelske på (hvis det jeg ser, er engelsk) og det irriterer mig, at undertekster ikke kan slås fra på dansk TV. 

Men sådan er vi så forskellige. 

 

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Obuni - House of Creativity:

Lone S. Hansen:

Det er i øvrigt Sony Pictures Home Entertainment Nordic (SPHE Nordic), du skal tale med. Det er i hvert fald dem, der har udgivet de 2 danske DVD'er med Vore værste år der allerede er på markedet. (Så vidt jeg kan forstå er det noget ala "best of"). 

 

Mange tak. De er faktisk navngivet "Vores Værste År" :oP

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=vore+v%C3%A6rste+%C3%A5r&meta=&aq=f&oq=

 

 

Der var jeg fandeme for hurtigt ude ;-)

Okay så, Jeg vedkender mig, at der er delte meninger. IMDB og Tv3 på den ene side og SONY på den anden. Jeg holder min kæft :D

 

Til gengæld har SONY så valgt følgende beskrivelse af serien på DVD'erne: 
"forandrede tv-komik med deres grove humor og bøssede figurer"... Wait, what? Det kan godt være, at de kalder serien "Vores værste år", men der har fandeme da heller aldrig set den. Bøssede figurer?

 

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kald facebook-gruppen for "Gift med børn", så garanterer jeg for at du får aktivitet i din gruppe.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

 Til gengæld har SONY så valgt følgende beskrivelse af serien på DVD'erne: 
"forandrede tv-komik med deres grove humor og bøssede figurer"... Wait, what? Det kan godt være, at de kalder serien "Vores værste år", men der har fandeme da heller aldrig set den. Bøssede figurer?

Hmmm okay, så tæller Sony jo ikke så meget i titelkonkurrencen, når de i den grad kan ramme ved siden af... dang it... :oP Men stadig... det gør TV3 heller ikke, så den står lige mellem Sony og IMDB.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

MikaelR:

Kald facebook-gruppen for "Gift med børn", så garanterer jeg for at du får aktivitet i din gruppe.

 

Lol ja det var en god ide! Nemmeste presseomtale ever!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)