Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesiske klon mobiler?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ligner jo 99 %. Der kan ikke være nogen tvivl om, at den krænker Apples rettigheder.
Selv de grafiske ikoner er stort set identiske.

Jeg har også set kopierne rundt omkring. Læg mærke til størrelsen, mange af dem er mindre.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kaarup:

Jeg kan skaffe alt fra Kina af terminaler. Har ikke oplevet nogle problemer med T&S, kun med kvaliteten af ternimalerne

Nu er T&S ik problemet men om enten Trademark eller Patenter krænkes ved det pågælende produkt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Den ligner jo 99 %. Der kan ikke være nogen tvivl om, at den krænker Apples rettigheder.
Selv de grafiske ikoner er stort set identiske.

Jeg har også set kopierne rundt omkring. Læg mærke til størrelsen, mange af dem er mindre.

Ved du hvor grænsen går ved elektronik? Ved tøj og andet beklædning skal der være en afvigelse på minimum 15-20% + logo, navne mm ik må bruges... Er det det samme ved elektronik?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da også korrekt ;)

Thomas Kaarup

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det faktisk ikke. Men det vil virkelig komme bag på mig, hvis man bare kan kopiere Apples produkter, stortset pånær logoet. Men det kan da godt være at det ikke er et problem.

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det med bare at bestille fra Kina er ikke så godt med kopi varer. jeg fandt sidste år, falske ipods og bestilte da lige 10 med det samme. endte med jeg ventede og ventede for til sidst at læse et brev om at de var taget i tolden og sendt videre til efterforsking om forfalskning, senere et brev fra deres advokat med krav om 200.000 kr. eller også skulle jeg lade være med at give lyd fra mig så ville de bare destruere dem og glemme sagen. var dog så heldig at få mine penge retur for de 10 ipods.

 

Udover det så har jeg selv købt mig en DUAL sim mobil hvor de virker hele tiden, kan dog ikke lige huske nummeret på den. men den er fra noget netcentret eller deromkring ihvertfald.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Udover det så har jeg selv købt mig en DUAL sim mobil hvor de virker hele tiden, kan dog ikke lige huske nummeret på den. men den er fra noget netcentret eller deromkring ihvertfald.

Hvordan virker den? Er der nogen klagepunter? hvad er dit generelle indtryk af telefonen? Kan man se/mærke at den er fra kina, eller er den helt fin?

Hilsen Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Jeg ved det faktisk ikke. Men det vil virkelig komme bag på mig, hvis man bare kan kopiere Apples produkter, stortset pånær logoet. Men det kan da godt være at det ikke er et problem.

Altså i en eller anden grad kan man, det er bare spørgsmålet hvor en evt grænse går... Men det må trådstarter jo evt tage med en advokat med speciale indenfor området...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Jeg ved det faktisk ikke. Men det vil virkelig komme bag på mig, hvis man bare kan kopiere Apples produkter, stortset pånær logoet. Men det kan da godt være at det ikke er et problem.

Altså i en eller anden grad kan man, det er bare spørgsmålet hvor en evt grænse går... Men det må trådstarter jo evt tage med en advokat med speciale indenfor området...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle dem der er interesseret i disse kinesiske modeller. Jeg har læst på et forum at det er muligt at downloade sprogpakker til mange af de mest populære modeller.

Hilsen Morten

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)