Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesiske klon mobiler?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

I går fik jeg brugt liiiidt for lang tid på nettet. Jeg "faldt" over et par kinesiske mobiltelefoner, der til forveksling ligner fx en iPhone.

Først så afslog jeg hele ideen med en fast overbevisning om at kinesiske mobiler / kopier umuligt kan være noget værd, og at jeg ville få mere for pengene ved at investere i Roskilde Bank.

Men men men.......... jeg fik søgt lidt mere på nettet, fand nogle fora og nogle anmeldelser. Der er tilsyneladende sket en hel del på den front. Mange modeller er stadig det rene lo** men enkelte modeller får faktisk rigtig pæne udtalelser hele vejen rundt. (anmeldelser, fora etc.)

Er der nogen herinde der har erfaring med disse kina-mobiler? I så fald så vil jeg meget gerne høre om dem. Umiddelbart lyder det jo godt. Man kan få en fed mobil, med nolgle fede features til en rigtig fornuftig pris.

Hilsen Morten

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der en bestemt model du har kik på? post evt. navnet på den.....

 

Efter hvad jeg har set er der et par modeller der virker seriøse, mens resten er noget tvivlsomme...

 

Har selv haft kik på en dualband model. (kan ikke lige huske model nr.) dette var en af de eneste telefoner jeg har set hvor begge numre var 100% aktive hele tiden.....hvilket ville være en super ide....

 

Mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Da jeg sad og læste om dem i aftes, så var det disse 3 modeller der fik mest ros:

cect i9 3g
Dette er vist den bedste iphone klon med dual sim hvor begge sim er 100% aktive hele tiden (KÆMPE plus)

cect m88 – windows mobile
Denne var interessant fordi der er Windows Mobile 6 på.

ephone i9

Dette er vist en helt ny iPhone klon. Der er vist ikke så mange der rent faktisk har prøvet dem, men de personer der har anmeldt de andre 2 ovenstående er positive stemt over den, og så har den 2 nye features som lyder cool.

Mht. leverandørerne, så er der - i Kina godt nok - rigtig mange der sælger dem. De koster typisk 1000,- ved minimum 5 stk, så det er da lige før det er værd at forsøge at tage hjem.

Hilsen Morten

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne næsten fristes til at hive en hjem hvis du ikke er klar på at tage 5 selv.. har selv både 3g og 3gs(venter spændt), men kender en der er for nærrig til at købe en rigtig iphone:)?

 

send lige en pm hvis det er

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bautik

Tak for dit tilbud om at tage en hjem. Hvis jeg skal ud i en af disse modeller, så tror jeg hellere jeg selv vil prøve at hive den hjem. Selve processen med at finde leverandør, priser oma er også ret sjov :)

- Og hvem ved - måske kan der endda blive en forretning ud af det???

Hilsen Morten

p.s ja jeg er bestemt for nærrig til en ægte iPhone Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at bestille fra direkte fra Kina. Medmindre det er en anbefalet leverandør.

 

Jeg har set en del kopi telefoner i afrika. De er billige ja, men helt klart ikke pengene værd.

Nu var det dog heller ikke iphone-kloner.

En god ting er ihvertfald grundigt at samligne specifikationer med en mobil herhjemme i samme prisklasse, og så se om i det hele taget kan betale sig.

Husk også på at Apple kører en massiv razzia på kopier, så du kan risikere at de ikke dukker op!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt råd. Tak for det Smile

Ja det er sgu en jungle når man kigger på de Kinesiske leverandører. De er alle samme producenter - af samme telefon. Det virker jo lidt mystisk *lol* Men der er også fx engelske engros virksomheder der leverer kina modellerne, så måske skulle man prøve igennem dem....

Det er nu ikke kun iPhone kloner jeg har kigget på. Det er også div. smart phones. Det hele startede egentligt fordi jeg gerne ville have en dual sim tlf. hvor begge sims er aktive samtidig. Så fandt jeg nogle kinesiske i en dansk webshop, og så gik den vilde jagt ellers på en masse andre modeller *g*

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bestemt ikke anbefale at begynde at importere "kopi" ting hjem fra Kina. Medmindre man har styr på hvad man laver.

Sidste vinter bestilte mig og min fætter to af de meget populære Canda Goose Snow Mantra jakker hjem fra Kina, som selvfølgelig var falske. De blev snuppet i tolden og sendt videre til Canada Goose advokater her i Danmark. Vi fik et erstatnings krav på 10.000 kr, men efter jeg havde fat i min egen advokat kom vi kun af med 1000 kr i alt, for at få jakkerne ødelagt.

Så man skal passe på når man bestiller falske ting hjem ude fra Kina!

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en jungle, og der kommer flere og flere fuskere dreude Wink

Jeg har en dansk kontakt til Kina. De hedder Wiew-tech og sælger LED - skærms løsninger, men kan muligvis godt hjælpe hvis du overvejer at gøre det til en forretning...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal helt klart kende Trademark rettighederne på Iphones før du begynder at hive nogle hjem. Tag fat i en advokat med speciale i Trademarks, for ellers kan det gå rigtig galt.

5 stk af samme mobil vil blive takseret, som handel og du får et ordentlig rap over fingrene... Og der er no mercy hvis de først bliver taget i tolden... Du hænger personligt på regningen :S

Så undersøg det hele, evt via en advokat, og når du har alt info, kan du vurdere om det reelt er tiden og pengene værd...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)