Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg anmelde gutten til politiet ?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg anmelde gutten til politiet eller hvad gør man ?

En ung gut fra Jylland, på ca 22-24år "hiphop'er"  (kalder sig Jesper Dahl, og nej det er ikke Jokeren  :-)

Han kom ind i min butik for ca 1 mdr. siden og ville meget gerne låne noget tøj til noget hurtige foto fotosession, til noget LOC grønkoncert noget (hvor jeg også lige kunne få lidt reklame på grønkoncert siden for hjælpen), hvor der var 2 piger og 2 drenge der skulle have dette låne tøj på. Han ville kun låne det i nogen timer om Lørdagen. Og det skulle være 4par sweatpants, 4 par sko, 4 Tshirts.   OK sagde jeg, da han ellers var en sympatisk ung mand der lige var lidt i knibe da han ikke kunne nå at få noget tøj andet sted fra, og hvorfor ikke hjælpe ham. Men AK en type! manden var åben bart en stor fusker  af den rigtig lede type.  Han opgave ellers rigtig ´mobil nummer, MSN,  Emails m.m. (er dog  i tvilv om det er hans rigtig navn)   Men han vil ikke snakke når han kan se hvem det er nu. Anyway idioten har så bare stjålet  tøjet til 6200kr. i udsalg. 

Har dog så opsnuset at han   skyller flere penge væk til andre også, bla. en Hash klub i Odensen, hvis ikke lige det sjoveste at skylde penge til hehe har hørt de er efter ham.  Fandt hans ex kærster på facebook som også kender ham som stor bedrager, Hun siger at  han hvis ikke har en fast bopæl, da Gutten altid er on the run. En fandes hyggelige gut må man sige man kom til at hjælpe der.

Men hvad gør man, syndes i ???  der skal vel en politi sag til, sådan rent regnskabsmæssigt

 

 

Besøg min side her:  streetwear

 

.

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RigiRigo,

Anmeld ham da for bedrageri. Han skal da aldrig have lov til at snyde dig på den måde uden at du gør noget ved det. Det lyder da også helt absurd, nogle gange skal man tænke en ekstra gang over hvad man gør før man gør det. 

Jeg kan ikke svare på det med det regnskabsmæssige, men anmeld ham ASAP.

/Kristian

Mvh Kristian Matthes

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Meld ham til politiet, det synes jeg du skal gøre under alle omstændigheder.

Tøjet tror jeg desværre allerede er videresolgt, så det ser du nok ikke igen. Lyder heller ikke som om han har pengene til at erstatte tøjet.

Måske du har en forsikring eller lign der dækker sådan et tyveri?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Gud han lyder som en trist fyr. Har sgu' ondt af staklen.

Når det så er sagt, så skal du selvfølgelig anmelde ham, så du kan få dit tab dækket!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver svært at få pengene igen ,da det er dit ord mod hans , du har vel ikke en underskrift på han har lånt tøjet , en mundtlige aftale er ligeså gældende som skriftlige aftale med meget sværere at bevise , med synes du skal anmelde gutten og se hvad der kommer ud af dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en trist sag men desværre tror jeg ikke du får noget ud af at anmelde ham til Politiet, medmindre i har en underskrevet kontrakt på det her. Men det ville da være værd at give et forsøg.

Jeg tror simpelthen ikke politiet vil tage imod en anmeldelse da der ikke er bevis for bedrageri, det ville være påstand mod påstand. Iøvrigt hvis knægten er adresseløs/hjemløs bliver det svært for dig at finde ham så overlad du det til dem han skylder penge for det andet.

Allan Hansen

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

  Meld ham til politiet. Længere er den ikke.

Jeg har en svag mistanke til at det måske er den samme person som scammede os for et par år tilbage. Han var i starten af 20'erne og havde både gyldig emailadresse, telefonnummer m.m. Men efter varene var sendt, så forsvandt han fra jordens overfalde og i det kollektiv han boede i, da vidste de ikke hvor han var flyttet hen. Han hed så ikke Jesper Dahl, men noget andet til fornavn - men stadig Dahl til efternavn.

Vi var dog ikke de eneste han havde snydt og han endte også med at blive politianmeldt og kom oven i købet en kort tur i fængsel på den konto, da det lykkedes politiet at finde ham. Men han er vidst på fri fod igen - og skylder i øvrigt stadig penge til bl.a. os. Så jeg syntes da at dit indlæg er interessant set fra flere perspektiver.

/Jesper

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til dit forsikringsselskab og spørg dem hvad du skal gøre.

Tvivler på at politiet gider gøre noget ved det, sidst jeg var i Danmark torpederede jeg en bil (som var parkeret) politiet gad ingen gang tage mod en anmeldelse. 

mvh

Peter

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Tvivler på at politiet gider gøre noget ved det, sidst jeg var i Danmark torpederede jeg en bil (som var parkeret) politiet gad ingen gang tage mod en anmeldelse. 

De kan ikke nægte det da den jo skal bruges til forsikrinsselskabet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal du anmelde ham- hvordan kan du finde på at stille sådan et spørgsmål?

 

Anyway så bliver det spændene og se om politiet ikke bare sender dig hjem, de kunne hvertfald ikke gøre noget sidst min bil blev stjålet (her gik man og troede at det var politiet der kunne hjælpe når noget blev stjålet fra en?)

 

Jonas

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)