Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en ebog i år 2009?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har med stor interesse læst tråden Hvordan laver jeg en e-bog?. Men denne tråd er fra 2007 og egentlig meget specifik til spørgerens situation. 

Jeg står med en idé til en bog som jeg bestemt tror vil kunne sælge, omend i en noget begrænset niche selv når den laves på engelsk, så jeg har vurderet at en beskyttet e-bog nok er den bedste løsning, hvis jeg skal kunne gøre mig forhåbninger om i det mindste at få en del af den tid jeg skal bruge på at skrive den hjem.

Så jeg søger råd og vejledning, fra nogle af dem der har prøvet det.

Selve det med at skrive den er ikke problemet, jeg har tænkt at den skal distribueres som en beskyttet pdf-fil, men det er mere det "tekniske" i specielt i forbindelse med at håndtere automatisering af kryptering og link, når man har modtaget betalingen.

Er der noget program eller website der kan håndtere dette?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik,

Vi er også gået i gang med produktionen af E-Bøger - så hvis du har lyst skal du være velkommen til at kontakte mig for at høre mere om hvordan vi har valgt at lave vores set-up. Min PB bakke er åben ;)

Ha en forsat god dag.

Mvh.

Janus

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik.. 

Ovre på Forlaget Myll hjælper vi netop folk som dig med at få udgivet deres ebøger, og sørge for at der er copyright beskyttelse på, samt en stille en betalinsgløsning til rådighed... 

Læs mere om konceptet her - http://myll.dk/faq

Mvh Brian Brandt
Kreativ Direktør
Forlaget Myll  

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg kan blot sige at jeg tror at Martin Thorborg har helt ret i sin sidste pod cast mht til man i krise situationer kan se hvem der er de egentlige vindere og hvem der ikke er. Han sagde hvis også at man skulle tænke sig om inden man skrev sure opstød. Så jeg har lige slettet de 10 linier jeg havde skrevet. Smile

Istedet vil blot genfremsætte min forespørgsel. Er der nogen der kan fortælle hvordan det skal gøres? Jeg er sikker på at der er mange firmaer der mod betaling vil håndtere det hele for mig, men det er jeg altså ikke interesseret i. Ellers tak.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen der er helt sikkert mange derude som vil gøre det for en pæn skilling. Vi har set det samme problem i øjnene og er nu ved at få sammensat et perfekt lille system af gratis open source systemer som nu lader til at kunne løse opgaven...

Men som jeg tidligere skrev er min inbox åben hvis du skulle ønske lidt sparing på området... Vi er nemlig endnu ikke interesseret i at offentligøre vores "formel" til gud og hver mand. Så med mindre vi ligger i konkurrence, så er du stadig velkommen ;)

 

Mvh.

Janus

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)