Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at DU kommer til Amino-arrangementer?

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lagt en dato ud for ny Amino-fredagsbar her: http://www.amino.dk/forums/p/64248/395826.aspx

På dagens Amino Tweetup kom vi til at tale om hvorfor der mon ikke dukker flere op til fredagsbarer og lignende. På de første fredagsbarer sad vi 15-20 mennesker - så faldt det til en 10 stykker, og de sidste par gange har vi siddet 4-6 stykker. Det er skideærgerligt, for det ER simpelthen så fedt og hyggeligt at netværke med andre Aminoer på den måde. Hvorfor går det den vej?

Hvad afholder dig fra at komme?

Er det tidspunktet (typisk har det været en fredag ved 16-17 tiden - er andre dage og tidspunkter bedre?)

Er det fordi du er genert?

Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer?

Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med?

Andre grunde?

Håber I har lyst til at svare så vi kan finde en facon der passer flest muligt og måske få lidt flere med som i de gode, gamle dage. :-)

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja!

Ja det lyder som I har haft en hyggelig stund om end I ikke var mange.

Lad mig koge dine spørgsmål sammen til et svar. Afstand - 1700 km er meget for en fredagsøl.

Men ingen tvivl om at hvis et besøg i København faldt sammen med en Amino-fredagsbar ville jeg hellere end gerne møde andre Aminoer.

Jeg håber, at du får sparket gang i det - for såvel uformel networking kan føre til noget brugbart.

Henrik

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder skidehyggeligt men....Problemet med fredagsbar er...at det er fredagsbar :-)
Dvs. det er logisk nok fredag. For mig betyder det ofte ekstra meget arbejde (brancherelateret) men for mange der ikke er teenagere længere, betyder det også daginstitutioner der lukker tidligt.
At det er fredagsBAR betyder også, at en del af hyggen er at indtage mere en den ene øl, man kan tillade sig at køre hjem på. Og bor man ikke lige nær København centrum eller en s-togs station, så kan hjemtransporten nemt blive en udfordring.
(jaja, jeg ved godt at man bare kan drikke sodavand...men hvis man nu er glad for øl...)
Og vælger man at køre hjem alligevel (ædru naturligvis) så skal der altså være valgt en location med gode p-muligheder, dvs. ikke en typisk københavnerbeværtning.

En god idé til at få flere med, er at få flere med, er at lægge det i forbindelse med arrangementer som Aminotastic, Iværk messen og lignende.
Jeg husker den første Aminotastic (tror jeg nok det var) hvor vi nok var 30-40 stykker der endte med at drikke en øl, spille bordfodbold osv.
Her skulle jeg også køre hjem, men da jeg jo alligevel var der, skulle der ikke det store til at overbevise mig selv om, at jeg da skulle med her.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

  I og med at jeg hører under dem som plejer at møde op ved størstedelen af arrangementerne, så går jeg ud fra at jeg ikke bør svare.... Geeked

/Jesper

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Hvis Henrik kommer, gør jeg også. Skal have lavet en selvangivelse. Smile Tror en banner ville hjælpe. Her er jo masse af rare og hyggelige aminoer med masser af viden.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

RevisorOlsen:
Hvis Henrik kommer, gør jeg også

ILM - ellers bliver det til et glas øko-juice i det nordsjællandske og lidt åndeligt føde!Idea

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Jeg var ikke klar over at der var fredagsbar igennem Amino, det er nok ikke noget for mig lige pt. med jeg skal nok smide *nyheden* videre.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Hej Anja

Jeg var ikke klar over at der var fredagsbar igennem Amino, det er nok ikke noget for mig lige pt. med jeg skal nok smide *nyheden* videre.

Hej Peter

Tak for det, men har du ikke også lyst til at fortælle hvorfor det nok ikke er noget for dig lige p.t.? Det er nemlig det vi er nogen der er nysgerrige efter at vide, så vi evt. kan tage højde for de ting der afholder folk fra at komme. Stick out tongue

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja.

Jeg kommer ikke fordi jeg ikke har tid, jeg har helt vildt travlt i mit firma og så har jeg en stor familie med 5 børn under 9 år, så nå jeg lukker kl 16.00 så har jeg fri til at være sammen med min kone og vores børn, jeg behøver ikke længer at kæmpe for at få kunder og for ikke at arbejde 24 timer i døgnet så er jeg nød til at sige lidt fra, ellers gør min kone det nok Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg vil nok oss sige at det er afstanden der er gælende. Man tager ikke bare lige fra Randers til Kbh og drikker et par pilserne. Det er (desværre) lidt typisk for mange ting. Inden for plast industrien er det oss altid i Kbh det forgår, og det er på tros af at de fleste plast virksomheder efterhånden ligger i Jylland. .... men for at komme tilbage til emnet. Jeg vil forslå at der måske tænkes på at oss holde nogle møder/fredagsbar i jylland.

 

MVH

Johnny

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)