Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette at overdrive?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Jeg faldt over et indlæg omkring ankertekster og blev itvivl omkring vores fremgangsmåde.

Indlægget fortalte det er vigtigt at have ordet "børnetøj" med i ankerteksten hvis det er det man sælger.

Jeg er klar over at man ikke skal lave linket på "klik her" eller lign. men er blevet itvivl om man kan overdrive ordet "børnetøj" , "hamstere" eller "klip-klappere" - eller hvad man nu gerne vil findes på i ankerteksten.

Vi har netop oprettet sider til hvert mærke/brand på shoppen og linker så internt de produkter hertil på denne måde : klik og se alt børnetøj fra Exit 

Vi har ca. 2000 forskellige stykker "børnetøj" og hvert produkt vil jo så have et link hvor ordet "børnetøj" indgår.

Vi har ca. 50 produkter ved hvert mærke (dog nogle få over 100) og derfor vil der være samme antal links.

Altså : Vil google tro vi er nogle tosser som benytter sig af det ord vi allerhelst vil ranke på - og som sandsynligvis også indgår i kundernes søgning, selv på flere ord? Eller er idéen god?

Jeg glæder mig til at høre fra jer og håber ikke spørgsmålet er helt gak formuleret - ellers sig til Big Smile

Kh.

Janiss

 

 

 

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Anyone?

Ja, jeg er altså ikke fra Exit-firmaet , blot brugt som eks. Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lettere at få svar, hvis du skriver hvilken hjemmeside det drejer sig om :) 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

du har så absolut ret! men det kan jeg ikke lige nu, men det er der vel også forståelse ved?

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener desuden at det er et generalt spørgsmål omkring SEO, så det gavner vel alle?

 

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo flere af dine undersider der linker til din forside med dit favoritord jo bedre. Alle dine undersider bør 100 % link til din forside og brug endelig dit favoritord som ankertekst. Google ser kun dette som noget positivt:)

du skal bruge dit favorit ord alle de steder der linker til dig også hvis det er internt. Og det er helt ligemeget om jeg ved hvilken side det drejer sig om;)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen med at bruge et søgeord i en ankertekst er jo at fortælle brugere og søgemaskiner at hér er altså noget om børnetøj. Når man så bruger søgeordet i samtlige links på siden giver det da både mennesker og maskiner nogle problemer med at finde ud af hvilken side der handler mest om børnetøj.

Hvis jeg havde en shop med børnetøj, hvad jeg heldigvis ikke har, (jeg handler nemlig med hobbyartikler;)) ville jeg bruge "børnetøj" i alle links til forsiden, men ikke i links til andre sider. Så fortæller du Google - For det er jo nok den vi allerhelst vil fortælle ting, hvilken side der handler mest om børnetøj.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Janiss

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)