Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køreklar Webshop m. betaling... Hvor billigt kan det gøres? Plus et lille råd!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gæve Aminoer!

Jeg skal have startet en webshop op og emnet har sikkert flureret herinde en mill. gange før. STADIG vil jeg gerne have et par råd af jer, før jeg køber domænet og vælger platformen for shoppen.

Jeg er interesseret i så billig en løsning som muligt. Jeg har hørt om Oscommerce, Magento m.fl., som skulle være køreklare platforme - dog uden betalingsmoduler eller?

Så mit spørgsmål er: hvad kan I anbefale som platform, som er billig og samtidig betjeningsvenligt? Hvad vil den månedlige pris være? Kan I anbefale en god webhost til formålet?

Jeg glæder mig til at høre om jeres erfaringer... og måske få et par enkelte tilbud fra jer!

 

Mvh

Søren

 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betaler sådan set kun prisen for mit domnenavn + webhotel.. mener det er omkring 300kr årligt.

Min shop er lavet i prestashop, og jeg synes det fungerer ganske godt. Betalingsformer bruger jeg pt kun paypal og netbank.

Det koster lidt tid at få shoppen ændret som man vil have det hvis man ikke vil bruge standarden, og muligvis koster det også at købe et færdigt design eller få et design speciallavet.. jeg har købt mit design og så selv modificeret det til at passe mine behov og ønsker.

www.seastars.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Der findes et hav af e-handelsløsninger, leverandør og muligheder for hvordan du starter bedst op. Jeg vil anbefale dig at du sætter dig godt ind i hvad du står over for inden du investerer i system, lager, markedsføring m.m..

Jeg vil anbefale dig at læse e-bøgerne "E-pusher" og "Webshop-hvordan", når du har læst den er du blevet meget klogere på hvad der er vigtig for dig og din forretning og dermed klædt bedre på til at lave den rette investering

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få en webshop til næsten den pris du vil betale, men husk kvalitet og pris ofte går hånd i hånd... Så fokus på en billig shop er = standard løsning evt med eget banner og lidt andet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar indtil nu.

Jeg hører gerne fra flere med anbefalinger og gode råd.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Måske Joomla + virtuemart kunne være en løsning, udover dem du selv har nævnt? Den er også nemt at arbejde med. Vi bruger for det meste cliche.dk som host og som er billig og aldrig skuffet os endnu medhensyn til service, der er dog også mange andre gode host løsninger at vælge imellem.

Send mig en mail med lidt flere oplysninger og jeg vil regne et tilbud ud til dig på shoppen.

Ser frem til at høre nærmere fra dig. 

Med venlig hilsen

Lars Lund Holm
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

 

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail sendt til dig, Lars!

Andre gode tips? :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Changes:

Jeg skal have startet en webshop op og emnet har sikkert flureret herinde en mill. gange før. STADIG vil jeg gerne have et par råd af jer, før jeg køber domænet og vælger platformen for shoppen.

Jeg er interesseret i så billig en løsning som muligt. Jeg har hørt om Oscommerce, Magento m.fl., som skulle være køreklare platforme - dog uden betalingsmoduler eller?

Så mit spørgsmål er: hvad kan I anbefale som platform, som er billig og samtidig betjeningsvenligt? Hvad vil den månedlige pris være? Kan I anbefale en god webhost til formålet?

Jeg glæder mig til at høre om jeres erfaringer... og måske få et par enkelte tilbud fra jer!

Hej Søren

Nu hvor der ikke er mange kolde tal på bordet så lad mig supplere med følgende (som også er brugt i tråden her: http://www.amino.dk/forums/p/63970/393844.aspx#393844)

 

Vi tilbyder professionelle Magento webshops til faste priser. Regnestykket ser ud som følger:

Design og implementation (inkl. hosting og betalingsgateway første år!)

9.995,-

Efterfølgende år (hosting og betalingsgateway)

2.069-2.500 (afhænger af hvor mange betalingskort du vil kunne modtage i shoppen)

PBS aftale

1.000 om året (plus lidt i oprettelse, mener at det pt ligger på 350?!) 

Første år kommer derfor til at koste dig under 12.000 hos os og maks 3.500 de følgende år (inkl. alt).

 

Se evt. også vores juli Amino tilbud her: http://www.amino.dk/forums/t/63352.aspx

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt mht hosting. Da vi kun leger med Magento webshops har vi valgt at anvende Magentohotel.dk til alle vores shops. De er professionelle og ved hvad der skal til for at hoste Magento løsninger.

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for tilbuddet. Det er desværre for meget for mig - som nystartende. Til jer andre: jeg holder lidt ferie idag, så svarer nok først igen imorgen - men kom endelig nogle råd eller tilbud :-) Go' dag!

Søren

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)