Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til at trække lod?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har lige fået lavet mig en facebook grupe til min nye butik, og det er så meningen jeg skal trække lod blandt alle medlemmerne af gruppen. Findes der ikke et program til dette? eller hvad ville den letteste/bedste måde være!


Ejer af Loveshirt.dk

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nogen der kender en metode?


Ejer af Loveshirt.dk

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Mafia spillet, som er et spil applikation til Facebook trækker lod blandt deres fans hvor de kan vinde ekstra Favor points. Jeg går ud fra det er en applikation du kan finde til Facebook, men om den er gratis ved jeg ikke.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du får nemmest ved at klare det eksternt. Hvis du kan få facebook til at skrive dig en liste ud med alle medlemmer, hvor de hver har et nummer.

Så kan du herefter få en computer, grafregner, eller hvad du nu har ved hånden til at give dig et tilfældigt tal mellem 1, og det antal deltagere du har. Nummeret den spytter ud, finder du i listen, og der har du vinderen.

Den slags kan selvfølgelig automatiseres, men er det bare lige for at lave en enkel lodtrækning eller tre, kan det nok ikke rigtig betale sig :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)