Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkdomain:XXXXXX.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er yahoo begyndt at vise mange flere sider end man har når man skriver linkdomain:domænenavn.dk? Jeg har ca. 20 udersider på en af mine hjemmesider, men yahoo skriver jeg har 156 og det er sider jeg slet ikke kender?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

NRJ:

Hvorfor er yahoo begyndt at vise mange flere sider end man har når man skriver linkdomain:domænenavn.dk? Jeg har ca. 20 udersider på en af mine hjemmesider, men yahoo skriver jeg har 156 og det er sider jeg slet ikke kender?

Af en eller anden grund er de begyndt at vise det de kalder alle subdomains lige til højre for antallene af links og sider som standard.

Bare klik på Only this domain helt til højre i samme linie, så får du det korrekte resultat.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Janno Damgaard Lassen:
Bare klik på Only this domain helt til højre i samme linie, så får du det korrekte resultat.

Og det er alligevel så ikke helt korrekt, men det virker som beskrevet hvis du benytter www. i din linkdomain søgning.

Altså søg sådan her: linkdomain:www.billiga-kasse.dk
Klik på sider, og klik så på only this domain, så ser det vist korrekt ud, med de 10 sider yahoo har indekseret indtil videre...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Janno..

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme...

Havde selv opdaget det her til formiddag, og fundet en vej der virkede... Big Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)