Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmelavet SEO succes, hvis jeg skal sige det selv ;)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-),

Det plejer at være en indstilling inde i selve CMS-systemets 'options'-del. Typisk hedder det noget med SEO/Search Engine Friendly URLS, men det kommer lidt an på hvilket CMS du kører. På visse hostede shopløsninger skal man tilkøbe denne del seperat, men tag lige en kigger i indstillingerne for shoppen.

Mange hilsner,

Christian

 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno Damgaard Lassen

Vi har ikke misforstået hinanden vi er bare uenighed om hvad ordet samarbejde betyder og vi kan diskutere til evighed , jeg mener stadigvæk det er et samarbejde i mindre grad da de bruger dmoz index , vis folk ikke var uenig om hvad et ord kunne betyde ville der kunne undgås mange krige .

jeg er ikke formærmet eller sur som du skriver i et tidligere indlæg , vi er bare uenig om hvad et ord betyder , andet er det ikke

Det eneste der er korrekt i denne diskussion med dig ,er vi uenig om hvad et ord betyder , andet er det ikke , du må gerne skrive flere indlæg og jeg forsvare gerne mit synspunkt igen .

Om du skrev 100.000 indlæg og du prøvet at forsvar dit synspunkt ville vi stadigvæk være uenig, så vis vi skal forsætte  denne diskussion synes jeg vi skal gøre det per e-mail eller i et lukket forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Anders Jørgensen:
Hejsa :-),

Det plejer at være en indstilling inde i selve CMS-systemets 'options'-del. Typisk hedder det noget med SEO/Search Engine Friendly URLS, men det kommer lidt an på hvilket CMS du kører. På visse hostede shopløsninger skal man tilkøbe denne del seperat, men tag lige en kigger i indstillingerne for shoppen.

Mange hilsner,

Christian

Jeg tror nok Bendtner benytter scannet webshop, og så vidt jeg har hørt kan den slags ikke lade sig gøre hos dem...
Det er hvad jeg mener at have læst fra andre, ikke noget jeg ved... er dog rimeligt sikker på at det forholder sig sådan...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:
Jeg tror nok Bendtner benytter scannet webshop, og så vidt jeg har hørt kan den slags ikke lade sig gøre hos dem...
Det er hvad jeg mener at have læst fra andre, ikke noget jeg ved... er dog rimeligt sikker på at det forholder sig sådan...

Nej - ScanNet shoppen kan ikke generere "ejerstyrede" URL. Men den kan sagtens klare de manglede metatags - især description er vigtig.

Og når vi er i gang: Der mangler "alt tags" på billederne på gruppesiderne. Med SEO-LEX i hånden ved du præcist, hvad du skal gøre, Bendtsen. Og gør det - det nytter!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg vil lige undersøge nærmere, for jeg aner ikke hvad meta tags eller "alt tags" er - så er lidt bagud på point. Men alle de gode indlæg har da givet mig mere at tænke over og sikkert ting jeg også bliver klogere på i fremtiden.

Så lad os se hvor længe der går før jeg er nummer  på side 1 på google :)

Bendtsen

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

God fornøjelse med projektet! :-) 

Du må give os en statusmelding! :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej christian

Når jeg får lildt mere tid vil jeg prøve og sætte mig mere ind i dette SEO univers, og så lad os se om det er noget der virker. Men jeg skal nok vende retur med en status om hvordan tingene ser ud om noget tid.

Men de næste par uger må og kan jeg leve højt på hvad vi allerede har opnået - har ikke rigtig tiden pt til at gå dybere ind i dette ret omstændige arbejde.

Bendtsen

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)