Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmelavet SEO succes, hvis jeg skal sige det selv ;)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Synes lige jeg måtte skrive om min efter egen mening hjemmelavet SEO succes...

Som sagt lancerede vi www.firstglass.dk den 11. Maj 2009 - siden har vi haft rigtig godt gang i butikken, vi har haft god ordre tilgang til vores primære målgruppe, den private forbruger - men efter vi med godt benarbejde fik artikler hos både vinforum og vinavisen er vi igang med flere større projekter til mindre og mellemstore restaurationer/kæder - vi har et par enkelte steder hvor vores glas er på prøve netop nu og vi har indtil nu kun fået positive tilbagemeldinger - og det er jo super dejligt at høre at vores glas også lever op til forventningerne, nu da det er et ret unikt produkt vi sælger.

Men tilbage til hvorfor jeg egentlig skrev - jeg var jo meget ude og snuse efter SEO informationer - hvad virker og hvad virker ikke - og i øvrigt hvordan tingene hænger sammen, og efter en god del info fra flere eksperter her på Amino tænkte jeg, det må jeg da også kunne finde ud af, så jeg forsøgte og her er resultatet...

Vinkaraffel, Rødvinsglas, hvidvinsglas, cocktailglas, martiniglas, glas kander, grappa glas m.fl - her er vi placeret på side 1 på google - i mine øjne langt bedre end forventet.

På nøgleordet vinglas ligger vi øverst på side 3, og som jeg ser det på vej op gennem feltet...

Der er samtidig flere specielle ord og sammensætninger af ord hvor vi er nummer 1 på google.

Alt i alt en succes i mine øjne, og især med min egen begrænsede viden på området.

Nu har vi set hvordan tingene går uden Adwords, som mange har sagt er en god ide, og vi vil derfor nu prøve i Juli måned når det nu er bryllups sæson Juli/August med lidt adwords, især på nøgleordet "vinglas" og sætte en kampagne på adwords op, og så se hvad det bringer os af ordre - nu har jeg jo efterhånden stirret mig blind på de søgeord vi har valgt, så hvis der er nogle der har ideer til andre ord i en evt. adwords kampagne, så sig endelig til - kan godt være jeg er blevet lidt glas blind :)

Nå ville også blot dele min hjemmelavede succes med alle jer der har hjulpet i opstarts fasen.

PS: Vi kommer snart med endnu en verdens nyhed - glæder mig som en lille dreng til jeg har kørt dette i stilling, så er der forhåbentlig grobund for at vi kan få lidt omtale igen i diverse medier.

God aften herfra

Bendtsen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kan fortælle dig at jeg allerede har læst Thomas R's SEO-LEX, og det gav faktisk ret god indsigt i hvad det hele drejer sig om, så dette krydret med mange hjælpsomme mennesker her på amino så ser det ud til at det har virket.

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:
Jeg kan fortælle dig at jeg allerede har læst Thomas R's SEO-LEX, og det gav faktisk ret god indsigt i hvad det hele drejer sig om, så dette krydret med mange hjælpsomme mennesker her på amino så ser det ud til at det har virket.

Fantastisk - så mangler du bare jysk e marketing :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det ekstrem flotte resultat.Big Smile

Med pagerank 0 ,som din har kan jeg ikke forstille mig , hvor den er når du sikkert forsætter det flotte arbejde og får sikkert endnu flere til at linke til din side. , det er jo kun en måneden gamle hjemmeside og det er svært at få en pagerank på en måneden , så du har ikke bare købt et godt domæne , der havde en masse in links og god pagerank , med du har lavet et SEO arbejde fra bunden af , derfor er det ekstrem godt gået

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilykke Bendtsen!

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot gået, tillykke med det...

Og husk nu at udbygge det, og holde det ved llge...

Så får du endnu bedre resultater i fremtiden... Yes

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael og i andre..

Tak tak, dejligt med lidt ros ;)

Jeg må ærlig indrømme at jeg også er rimelig overrasket over hvor siden er på google på disse søgeord, men et eller andet må jeg have gjort rigtigt - jeg har selvfølgelig sat søgeord op på shop modulet, men jeg har faktisk ikke lavet så meget link building, tilgengæld har jeg brugt tid på at få mine links ind de "rigtige" steder, da jeg jo hørte fra en masse af jer, at det talte meget mere at have sit link på en side der har relevants for ensprodukter i forhold til blot et link katalog.

En ting jeg gerne ville vide, kan jeg på en eller anden måde selv booste på søgeordet "vinglas" andet end blot at lave en adwords kampagne - er der nogle tricks jeg kan benytte mig af, eller skal jeg bare lade tiden arbejde for mig?

Nå men tak endnu engang - men hvis det ikke havde været for Amino, så havde jeg slet ikke været indekseret på google, for 2 måneder siden troede jeg at blot man købte et domæne og lavede en webshop ville google automatisk finde én, men der tog jeg fejl ;)

Ha en dejlig dag.

Bendtsen

 

 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)