Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Firmaer - Værn om vores gode ry og rygte

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:
Så læser vi bare ikke ens, Lars :)

Fair nok Wink

Jeg tror faktisk jeg læser det samme som dig, men læser man artiklen uden SEO briller, så tror jeg mange folk vil tænke - Det er garanteret sådan nogle annoncehajer, som har lovet guld og grønne skove, men kunden har udelukkende fået værdiløse annoncer i en eller anden online telefonbog.

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har altså aldrig stødt ind i mulige kunder, der havde den opfattelse du giver udtryk for, at nogle skulle have af SEO branchen. Men måske er det bare helt forskellige typer af kunder vi henvender os til. Mine, de kan godt læse Big Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel, du har sikkert fået det her at vide før, men hold da op hvor er du Hr. Modsat og ubehageligt provokerende.
Sidder helt og krummer tærer over dine indlæg i denne tråd.

Har du slet ikke noget konstruktivt at tilføje diskussionen? Eller er du bare altid sådan!?
I så tilfælde ville jeg aldrig kunne finde på at købe SEO af dig. Ville jo være bange for at blive høvlet ned hvis jeg siger min mening.

Du får da ihvertfald gennemtrumfet din mening (eller hvad det nu er) og gjort andre mindre end dig selv.

Tillykke med det Big Smile

Lars Svendsen

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg siger min mening i en debat uanset hvad andre måtte mene om den. Alt andet synes jeg ville være uærligt. Jeg er såmænd ret ukompliceret på det punkt - jeg har ikke alle mulige andre skjulte agendaer :-)

I mine øjne er det langt mere provokerende at afbryde en ellers glimrende debat med afsporende kommentarer om debattørerne, frem for at holde sig til emnet for debatten.

> I så tilfælde ville jeg aldrig kunne finde på at købe SEO af dig. Ville jo være bange for at blive høvlet ned hvis jeg siger min mening.

Mine kunder hyrer mig ikke for, at jeg skal høre på deres mening - de gør det for at høre min mening, blive klogere af mine analyser og gode råd til de udfordringer de står med. Jeg synes også det ville være spild af penge, at betale min timepris for at få en venlig tilhører Cool

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det er fremsat i medier sætter det branchen i dårlige lys , med jeg tror ikke mange herinde på amino.dk , arbejder på denne måde , de fleste skal have et vis beløb per måneden når man indgår en aftale om søgeord optimering , der findes nok ikke mange der knokle løs og lave en aftale at du skal betale 320.000 bagefter , du har jo nok ikke lavet det på en arbejdes dag og kan sende en regning næste dag på 320.000 kr.

Med nu har de Indgået sådan en aftale kunne man måske tro de ikke kunne betale efterfølgende , da de nok stærkt har satset ,på de sikkert fik et stort salg , med det fik de ikke og derved står branche i dårlige lys hvordan man end vender og drejer det, ærligt for SEO branchen som helhed , da de fleste nok levere en god vare.

Rigtigt at vis man indgår en kontrakt om et arbejde udføres ,skal man betale efterfølgende , for arbejdet der er leveret , der er bare forskel på kvalitet hvem man vælger med ikke pris ligesom nogle bilværksteder laver en opgave til 20.000 kr. en anden kan lave det bedre for 10.000 kr.

 

.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke rigtig det fremgår hvad det egentligt er der er leveret. Men journalisters vanlige sans for mangel på forståelse for detaljerne kunne der såmænd godt være AdWords inblandet. Og i så fald er 320.000 pludselig ikke ret meget.

Og selv hvis der er tale om ren organisk SEO ved vi ikke hvad der faktisk er bestilt og leveret og over hvor lang tid. Jeg har gennem årene haft kunder, som har lagt MEGET mere end 320.000 for SEO - og jeg har haft enkelte hvor regningerne løb op i noget der ligner det dobbelte før jeg fik krævet pengene hjem (dog uden retssager, advokater og den skals tidsspilde). Så jeg kan ikke alene på det jeg kan læse i artiklerne se, at der nødvendigvis skulle være noget underligt i sagen.

Men naturligvis gemmer der sig mange flere detaljer, end de få lidt overfladiske betragtninger journalisterne har fået med - og så kopieret fra hinanden. Kendte vi alle detaljerne på begge sideer af sagen kunne det da godt være at vi ville "dømme" den anderledes. Men det har vi så heldigvis retssystemet til (om end det desværre heller ikke altid er fejlfrit). Og de har jo ment, at der forelå en aftale der kunne forsvare regningen - altså må det have fremgået af denne.

Jeg er meget tilhænger af forholdsvis fri aftaleret mellem virksomheder. Man kan jo heller ikke i praksis lave en lov der siger: "Du må ikke sælge SEO for 320.000 kr". Naturligvis ikke.

Det vigtigste for mig er, at begge parter i en aftale til fulde forstår hvad de skriver under på. Jeg synes ikke vi som samfund skal blande os alt for meget i hvad de to professionelle parter så aftaler. Hvis der er nogle der vil betale mig 50.000 kroner for en dags arbejde, så må det vel være op til dem. Hvis andre "kun" kan få 10.000 kroner for den samme dags arbejde, så må de jo leve med det - eller knokle og kæmpe for at få mere.

Når jeg skriver at jeg faktisk ikke støder ind i mulige kunder, der udtrykker nervøsitet for SEO-branchen hænger det nok sammen med, at jeg mest har med lidt større firmaer at gøre, der typisk har professionelle marketing folk. Og med al respekt, så henter disse folk ikke deres viden om professionel online markedsføring i Ekstra Bladet Big Smile

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det her ikke en glimrende mulighed for et indlæg på en af de mange SEO-blogs, I allesammen sidder og skriver på? Ring op til begge parter og få uddybet sagen i et lille interview, så vi ikke sidder her og gør os kloge på en sag, som vi reelt ikke ved ret meget om.

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må nødtvungeng stille mig på Mikkels side på denne her. Vi har ikke detaljer fra retsagen og kan på ingen måde vurdere om der er tale om klamphuggeri, overtaksering eller noget (udover at kunden er utilfreds). Jeg kan ikke se hvorfor dette skulle stille branchen i et dårligt lys, og hvis det er tilfældet så er SEO branchen blot sidestillet med alle andre brancher der indimellem oplever utilfredse kunder som taber i retten.

Der er intet i den konkrete sag der tyder på at der skulle være opstået et behov for at rydde op i klamphuggere i SEO branchen. Og jeg har vigtigere ting at foretage mig end at rydde op i andre branchers klamphuggere.

/Jesper

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)