Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Firmaer - Værn om vores gode ry og rygte

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:
for at se få de det til at lyde som om at kunden ikke har fået det der er betalt for, hvilket kan være årsag til at branchen for et hug i troværdigheden


Ja... eller at forventningerne ikke er afstemt mellem kunde og SEO-mand.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Måske har de ikke butik i Nordjylland , med kun sexshop på internettet , med de par stykker der dukket op på google søgeord sexshop Nordjylland har i hvert fald ikke fået en værdi af 320.000 kr.,i søgeord optimering , med det er kun gætteri at det er en af dem der ligger på første side med disse søgeord ,

kunne ikke se i artiklerne hvilken sexshop det var , så jeg kan ikke sige om de er blevet snydt eller om det er et hæderligt søgeord optimerings firma

Ved i hvilke hjemmeside de har søgeord optimeret og  hvilke firma  der har søgeord optimeret deres hjemmeside ?

Hvorfor dukker Nordjylland nu op? Hvor kommer det fra? Den pågældende sexshop er ikke fra Nordjylland, og leverandøren er heller ikke.

Om leverandøren kan betegnes som hæderlig, vil jeg ikke udtale mig om. Det er der mange her på Amino, der har gjort gennem årene, så jeg kan vist ikke tilføje noget der.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Webshoppen havde hjemsted i Vestjylland - Nr. Nebel.

Hvorfor iø så hemmeligshedsfulde om, hvilket SEO firma, der har vundet sagen? Med risiko for at blive flamet vil jeg da gerne oplyse, at det er Internet Danmark ApS.

Retssager er som udgangspunkt offentligt tilgængelige, så ingen grund til alt det hemmelighedskræmmeri.

Det er svært at vurdere, om shoppen har fået valuta for pengene da virksomheden (fra retssagen) er ophørt i primo 2007 - der var tale om en ankesag af en dom afsagt tilbage i 2008. Shoppens nuværende form kan være ændret siden da.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke helt, hvordan det kan lade sig gøre at udføre konsulentarbejde for en mindre internetbutik for over 300.000 kroner - på et eller andet tidspunkt må de da have sendt en regning, hvor kunden har kunnet gøre opmærksom på, at de ikke mener der er indgået en aftale.

Eller er det kotume, at man bare går i krig og så arbejder fuld tid et par måneder, inden man vender tilbage til kunden?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet af mig selv

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg forstår helt ærligt ikke rigtig forargelsen, Lars, Først siger du at du ikke ved hvad der er blevet leveret - og bagefter siger du at vi må stoppe "klamphuggerne". Hvordan kan du kalde noget for klamphuggeri, hvis du ikke ved hvad der er lavet? Jeg ved det heller ikke, så derfor undlader jeg at kalde leverancen noget som helst ...

Mener du, at hvis prisen er høj, så MÅ det være klamphuggeri, eller hvad? Jeg forstår det altså ikke helt ...

Landsretten har fundet bevis for at der er indgået en bindende aftale, samt at det der er aftalt ER leveret - så ER det sgu da ikke så underligt at de vil have deres penge. Om det så er pengene værd er en anden sag, men det gælder jo uanset hvad man køber. Jeg kan også sagtens pege på mange produkter til samme pris som jeg ikke mener er pengene værd, men så lader jeg da være med at indgå en aftale om levering af det.

Er det aftalefiheden du ønsker ophævet? Skal der sidde en gammel embedsmand og evaluere og godkende alle aftaler mellem virksomheder?

Jeg synes bestemt ikke det er med til at sætte branchen i et dårligt lys, at de forfølger betalingen af de aftaler der er indgået og leverancer der er leveret. Tværtimod ville det sætte branchen i et dårligt lys, som latterlige amatører, hvis vi bare udførte arbejde til højre og venstre og sked på at kunderne bagefter ikke ville betale for det leverede.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Roscoe:

Webshoppen havde hjemsted i Vestjylland - Nr. Nebel.

Hvorfor iø så hemmeligshedsfulde om, hvilket SEO firma, der har vundet sagen? Med risiko for at blive flamet vil jeg da gerne oplyse, at det er Internet Danmark ApS.

Retssager er som udgangspunkt offentligt tilgængelige, så ingen grund til alt det hemmelighedskræmmeri.

Det er svært at vurdere, om shoppen har fået valuta for pengene da virksomheden (fra retssagen) er ophørt i primo 2007 - der var tale om en ankesag af en dom afsagt tilbage i 2008. Shoppens nuværende form kan være ændret siden da.

Godt og relevant indlæg, Roscoe. Tak for overblikket.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg forstår helt ærligt ikke rigtig forargelsen, Lars, Først siger du at du ikke ved hvad der er blevet leveret - og bagefter siger du at vi må stoppe "klamphuggerne". Hvordan kan du kalde noget for klamphuggeri, hvis du ikke ved hvad der er lavet? Jeg ved det heller ikke, så derfor undlader jeg at kalde leverancen noget som helst ...

Jeg ved ikke præcist, hvilket stykke arbejde der er leveret, så derfor kan jeg ikke udtale mig, om prisen er korrekt eller rimelig i denne sag. Jeg forholder mig bare til at sager som denne er med til at give branchen et dårligt ry. Jeg har heller ikke sagt at arbejdet der er udført i denne sag er klamphuggeri, jeg slutter bare mit indlæg af med at sige at der skal luses ud blandt "klamphuggerne", og det er ment meget generelt og for alle brancher, og er altså ikke specifikt for denne sag.

Om et stykke arbejde er klamphuggeri, har ikke noget med prisen at gøre???

Som sagt kender jeg ikke sagen i detaljer, så jeg hverken kan eller skal gøre mig til dommer, og hvis de har kunnet bevise at der er indgået en bindende aftale og der er udført arbejde for det aftalte beløb, så skal de selvfølgelig have deres penge.

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg synes bestemt ikke det er med til at sætte branchen i et dårligt lys, at de forfølger betalingen af de aftaler der er indgået og leverancer der er leveret. Tværtimod ville det sætte branchen i et dårligt lys, som latterlige amatører, hvis vi bare udførte arbejde til højre og venstre og sked på at kunderne bagefter ikke ville betale for det leverede.

Som sagen er udlagt i medierne, så syntes jeg bestemt det er med til at sætte branchen i et dårligt ry, og selvfølgelig skal vi have vores penge for udført arbejde.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så læser vi bare ikke ens, Lars :)

De links du har lagt i starten synes jeg alle siger det samme: Et firma har bestilt en vare. Varen er leveret og nu vil kunden ikke betale. Det er de så dømt til. Jeg kan altså slet ikke se, hvordan det giver vores branche et dårligt ry. Tværtimod! Havde nyheden været at firmaet opgav at få betaling for den vare de har lavet aftale om og leveret SÅ ville jeg synes det var skidt for vores branche, for det ville udstile os som amatører.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)