Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på supplementsside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle i super Aminoer.

Tak for et super forum, jeg har oftet kunne finde lige det svar jeg leder efter her inde så mange tak .

 

nu er jeg kommet i den situation at skal bruge noget SEO og har fundet en udbyder som har afgivet et tilbud det lyder fornuftigt og de garanterer at jeg får nogle flotte resultater, men jeg er i tvilv om det de gør er efter bogen, de vil oprette en supplementsside til mig som skal indeholde en masse links og andre SEO ting og det er så denne side der kommer til at ligge i toppen når den så bliver trykket på linker den over til min side. 

 

og så er det at sådan en som mig tænker hvordan er det nu liiige det er med den slags vil helst ikke binde mig i 1 år til en løsning der viser sig ikke at være efter bogen.

 

På forhånd tak

 

Rolf.P

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rolf

Altså der er jo ikke nogle regler eller love der bliver brudt. Men lukker de siden ned eller i opsiger jeres aftale ja så er du ikke kommet meget videre med din egen side.

Det er klart at foretrække at der optimeres på dine egne sider. Helt sikkert.

Drop den aftale eller lav aftalen således at det er dig der ejer "supplementsiden".

Hvis du vil have rigtig SEO udført er du velkommen til at kontakte undertegnede, giv et signal med dine kontaktoplysninger og jeg tager kontakt til dig.

Mvh

Jesper@proseo.dk

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rolf

Det lyder ikke som noget jeg vil anbefale dig. Som Weltstrøm siger, er du tilbage hvor du startede, hvis denne side bliver udelukket.

Du skal også tænke på at de besøgende som denne side vil give, nok ikke finder en side spækket med søgeord særlig interessant, og derfor sikkert vil smutte igen.

Vores søgemaskine ekspert kan godt hjælpe dig med kvalitets seo, og jeg rådgiver dig gerne først, om hvad vi kan gøre for dig, inden du beslutter dig for noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det altid en god ting at det dig selv der har 100% kontrol. Desuden, skal du være sikker på din linkbuilding holder ud i fremtiden.

 

Syntes ikke det du snakke rom lyder som nogen af delene. Find dig en ordenlig partner der kan give dig nogen kvalitets produkter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rolf.

Nå - jeg synes egentligt også, du skal have et svar fra een, der ikke sælger SEO, omend det er meget lig de andre svar. Den løsning du skitserer kan teoretisk godt blive en succes, men jeg synes den lugter alt, alt for meget, til at jeg vil anbefale den. Hvorfor er det lige, at de ikke vil nøjes med noget on-page optimering og så lave lidt link-building? Det bør du i hvert fald afprøve, inden du kaster dig ud i de lidt mere grey-hat metoder, som de foreslår.

Prøv at tage fat i et par andre SEO-firmaer og hør, hvad byder ind med. Jeg synes i hvert fald, du skal sige nej tak til ovennævnte tilbud.

Mvh

Molvins

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

og tak for de svar der er kommet ind, dejligt at se at der er så mange kloge mennesker på Amino.

dem der har lavet tilbudet til mig er 3c-ads og grunden til jeg har overvejet den løsning med en supplementsside var at de på en ekstra side kunne lave mange flere SEO ting end hvis det var på min egen side og sådan som jeg har forstået det så er det ikke en side kunden som sådan skal ind på desuden står der på deres hjemmeside " opnår en side 1 placering på minimum 2 søgeord eller en side 1-2 placering på minimum 4 søgeord inden for de 12 måneder – men vores erfaring siger os, at du sandsynligvis vil få gode placeringer på samtlige søgeord. " taget fra http://www.3c-ads.dk/Default.aspx?ID=18489 , og det er jo noget jeg kan lide at høre vil jo helst ikke betale for noget hvor folk har svært ved at stå inde for det de laver, man er vel Jyde.

 

 

Rolf.P

 

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her kommer et svar mere fra en ikke-seo-sælger.

Det produkt du har kig på har intet med søgemaskineoptimering at gøre. Det er som de beskriver, en ekstra side, som de prøver at få til at ligge godt i søgemaskinerne, og som så linker videre til dig.
Dvs. at de betaler ikke for en forbedring af dit website, men derimod for at de skaffer (forhåbentlig) noget trafik til dit site, på samme måde som hvis du købe bannerkampagner eller andet.

Jeg er selv hoppet i fælden en gang for nogle år tilbage og købet et lignende koncept fra Netpointers. Det kostede mig 25-30k for et år og jeg troede faktisk at jeg havde købt søgemaskineoptimering, men det var nøjtagtig samme koncept som du beskriver, og det gav INGEN effekt. Efter at have sat mig grundigt ind i seo, kan jeg også se, hvor amatøragtigt det var lavet.

I princippet kan det produkt du kigger på godt være ok og skaffe trafik/kunder der er pengene værd (jeg kan tvivle, men det er ikke usandsynligt hvis firmaet er dygtige nok)
Men søgemaskineoptimering foregår på DIN side og via linkbuilding.

Iøvrigt er det ikke nødvendigvis det bedste, at ligge nr. 1 på nogle få gode søgeord. Men det er en helt anden snak, så opret evt. en ny tråd, hvis du vil have et uddybet af mig og andre der ved endnu mere om det :-)

 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolf.P:
dem der har lavet tilbudet til mig er 3c-ads og grunden til jeg har overvejet den løsning med en supplementsside

Jeg synes ideen med en supplementside er ok, bare ikke på denne måde. Den bedste løsning vil være hvis man laver SEO på begge sider. Altså både din egen side og den nye side. Den nye side kunne være en blog du selv ejer og skriver i.

Den anden løsning som 3c ads tilbyder er kun god for dem. Ikke dig!

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det, jeg kalder for en sekundær side og er absolut ikke negativt, hvis det hele gøres etisk korrekt. Jeg har lavet flere sekundære sider (primært blogs) for mine seo kunder. Jeg har godt nok købt domænerne, men selvom samarbejdet skulle stoppe med kunden, vil indholdet på det domæne inkl. links til kundens hjemmeside derfra ikke blive fjernet. Nu kender jeg ikke 3c-ads, men kunne da ikke forestille mig, at de ville fjerne indholdet fra det domæne, der er købt til dig. Du kommer til at betale for den tid, de bruger på at skabe det indhold, så er det i princippet dig, der ejer det.

Du kan jo altid selv købe et domæne og webhotel og bede dem om at skabe indhold der. Og hvis samarbejdet så skulle stoppe, så har du fuld kontrol over domænet.

Når det er sagt, så er det altså meget effektivt med en sekundær side. Hvis man kan rangere højt på forskellige søgeord med den sekundære side og der fra linke til din primære side på disse søgeord, så siger det jo sig selv, at links fra denne side har meget højere værdi end et linkkatalog.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BannerSalg.dk:

Det er det, jeg kalder for en sekundær side og er absolut ikke negativt, hvis det hele gøres etisk korrekt. Jeg har lavet flere sekundære sider (primært blogs) for mine seo kunder. Jeg har godt nok købt domænerne, men selvom samarbejdet skulle stoppe med kunden, vil indholdet på det domæne inkl. links til kundens hjemmeside derfra ikke blive fjernet. Nu kender jeg ikke 3c-ads, men kunne da ikke forestille mig, at de ville fjerne indholdet fra det domæne, der er købt til dig. Du kommer til at betale for den tid, de bruger på at skabe det indhold, så er det i princippet dig, der ejer det.

Du kan jo altid selv købe et domæne og webhotel og bede dem om at skabe indhold der. Og hvis samarbejdet så skulle stoppe, så har du fuld kontrol over domænet.

Når det er sagt, så er det altså meget effektivt med en sekundær side. Hvis man kan rangere højt på forskellige søgeord med den sekundære side og der fra linke til din primære side på disse søgeord, så siger det jo sig selv, at links fra denne side har meget højere værdi end et linkkatalog.

Hvorfor gentage det der allerede er sagt i de ovenstående tråde?

 

Mvh

Jesper

 

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)