Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

akupunktur plaster

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

daniel løkkegaard:

Ok beklager det ikke var klart :o)

Jeg hellere ikke ekspert men tror blot man lige skal lægge mærke til at hov den ser lidt anderledes ud, plus virke det ikke underligt at over 300 atleter pludselig kommer til "skade" ( utrolige mange de samme steder?) på deres krop.

Hvordan kan man se at det er LifeWave plastre?

linket viser en fodboldspiller som har et sæt af disse på:http://www.beautyhealthsupply.com/david%20beckham.jpg 

vi kender plastre vi sætter på når vi har slået os. 

her har vi dog ikke tv2 news men PBS som fortæller om disse plastre 

" target="_blank">
 men mon ikke det kommer ;-)

Her er en liste over nogle af de steder de har fået opmærksomhed http://www.lifewave.com/inthenews.asp

Hvad er det for #¤&%&//# noget? se her:" target="_blank">

Ha en fantastisk dag!

Hmm...Det er DIG der nævner OL og stor opmærksomhed, men dine links har intet med OL at gøre. Igen det er ganske enkelt det jeg spørger ind til. Og jeg snakker heller ikke alm. plastre når vi har slået os. PBS ser ud til at være fra 2009, listen på inthenews har jeg ganske enkelt ikke kigget igennem, da jeg IGEN spørger ind til din kommentar om det massive OL "fremstød".

Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 27
Fra  setyourmind.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager ventetiden.

Gå blot ind på lifewave.com og se under media og deres side på Facebook er også interessant. Det vil vist kunne svare nogle af dine spørgsmål ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil lige give jer besked om at Lifewave produkterne er godkendt i hele Eu, som medicinsk udstyr.

Og de virker, egen erfaring, firmaet har nu eksisteret i 10 år. Big Smile

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tiden er gået ... og dit indlæg er gammelt ...
Men jeg ser det desværre først nu ... - jeg håber, at du stadig hænger på :-)

Jeg har behandlet med disse Lifewave Produkter i min klinik i 3 år nu - og på privatfronten - bruger vi også produkterne flittigt :-)

Jeg vil meget gerne kontakte dig - hvis du ikke har stiftet bekendtskab med produkterne endnu.

Der er kommet flere spændende produkter til - fra du skrev i 2011 :-)

Hvis du stadig her ansatte - vil jeg hjertens gerne komme til din virksomhed - ganske uforpligtende - og "behandle" dine medarbejdere - hvis de går og døjer med det ene eller det andet :-)

Jeg skal kun have betaling for min transport - og de plastre - som bliver brugt :-)

Venligst kontakt mig - så finder vi ud af noget :-)

Med venlig hilsen
Karin Maria Svendsen
Psykoterapeut 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)