Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu sker det....

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Det har været en tøsefest.... alle har kunnet starte festen - og alle var inviteret indenfor.... ingen lyttede til brandmyndighederne - og nu står det hele i flammer. Ha ha ha - nu går det vist lidt for meget drama i det.... men egentlig et meget godt billede alligevel.

Ja, og alt for mange har desværre brugt alt for mange penge på Barcadi og sjov, og derfor står de nu til efter festen med en lidt lunken bloody mary hånden, drinken har et måske et cool navn men giver en utrolig dårlig smag i munden, for at fortsætte i dit billede sprog...

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Der har været mange debatter om børnetøjsmarkedet online.... nu sker det så.... korthuset falder sammen fra nu og det næste halve år. Ophørsudsalg og andre udsalg er gået i gang - leverandørerne bliver kimet ned med aflysninger af ordrer.... og jeg er bare i så dårligt humør i dag....!

Nogen gange er det krisetider der skal til at få fjernet de brodne kar. Virksomheder der ikke har det rette arrangement bliver sorteret fra, dem der har knoklet for sin sag, og ydet en god service og har værenet om sine kunder overlever.

Der er jo også overflod at online tøjbutikker på nettet. Mange har startet fordi de godt kunne tænke sig billigt tøj og fordi det har lydt spændende. Men det er langt fra alle der har hvad der kræves for at dirve en sådan shop.


Der vil selvfølgelig være risiko for at alle de rabatter der gives på andre shops vil gå ud over din omsætning, så længe du ikke lukker - så længe du holder hvad du lover over for dine kunder.

Hvis en shop giver 30% i rabat ofte, kan dette skade forretningen da kunderne vil være tilbøjelige til at vente med at købe og tænke "jeg venter lige lidt med at købe - det kunne jo være at der var 30-40% i en nær fremtid. Det plejer de jo".

Hold fast i dine principper så skal det nok gå.

Jeg arbejder i en butik, som er kommet fornuftig gennem den første del af krisen. Jeg tror grunden til det er at vi yder en god service, vi er flinke og imøde kommende for folk. Og ikke mindt ærlige. Dette kan betyde liv eller død for en virksomhed.

 

Hvorfor holder kunder op med at handle?

  • 1 % dør
  • 3 % flytter (ved godt dette ikke har så meget at sige når man taler webshop)
  • 5 % ændrer forbrug
  • 9 % får bedre tilbud andetsteds
  • 14 % pga. dårlige varer eller dårligt udvalg
  • 68 & pga. medarbejdernes :
  1. ligegydighed
  2. nedladenhed
  3. uhøflighed
  4. dårlig optræden
  5. dårlig serivce.

2/3 af "fejlene" skyldes dårlig service.

Gør noget ekstra for jeres kunder disse tider.

Put en lille pose slik med i kassen når i sender.

En lille sjov besked.

Sørg for at kunden får verdens bedste oplevelse når de handler hos dig.

Dette vil medfører at de vil tale godt om din shop og blive en ambasadør -> en lille sælger for din shop. Da hana/hun vil erhverve flere kunder til butikken.

Hvis der blive gjort det modsatte - kan det betyde død for virksomhede.

  •  
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte og det lange er :

VEND KRISEN TIL NOGET GODT/POSITIVT

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sikke en deprimerende tråd jeg skrev for 4 måneder siden... og det var der jo slet ingen grund til Big Smile

Det sidste kvartal har vi omsat for 20% mere end samme kvartal sidste år. Det er simpelthen fantastisk - og virkelig ikke hvad jeg havde forventet. Og vores db er også en del bedre end sidste år.

Synes lige jeg ville dele min glæde med alle dem som svarede i sin tid Wink

Rigtig god onsdag aften!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

FEDT :) Tilykke med det: Har i gjort en extra indsats på nogle områder? Har i lavet nogle helt specielle tiltag, siden i har vækstet så meget?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Gi det billigeste væk til børnehaver og tryk noget reklame på. Og få sponcorerne til og betale tøjet på den måde. I kan måske ikke få helt så meget for tøjet men i komme meget nemt af med det. Og jeg mener hvis netto fik tunet deres logo lidt så det bliver lidt mere børnevendligt er de oplagte. Kunne man ikke forstille sig at nåe mor ser lille peter i gul netto tøj at det ville have en indvirkning på hendes valg for dagens indkøb :) Vi har gjort det med arbejdstøj for lang tid siden. Det virkede faktisk.

 

Desværre er der klare regler imod den slags inden for det offentlige. Og det er måske slet ikke så tosset endda, for hvor går grænsen?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, jeg befinder mig blandt andet også i børnetøjsbranchen, og vi valgte at starte stille og roligt ud sidste efterår, og så langsomt udvide sortimentet.

Vi har de seneste to måneder oplevet en fremgang i omsætningen på 50% (!!!) og fordoblet besøgstallet. Selvfølgelig har vi set rigtigt med de nye varer vi har fået på hylderne hos Snabelfant, men det skyldes også at vi efterhånden er begyndt at få rigtig, rigtig mange ind via organiske søgninger i søgemaskinerne. Det er fedt at fordoble besøgstallet, uden at man har lagt en krone ekstra i markedsføringsbudgettet :-)

Og stort tillykke til dig Helle! Hvis det kan være svært for os andre at vende vores mindre forretninger når det går skidt, så må det være 10 gange så svært med din supertanker af en børnebiks, så rigtig godt gået :-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Jeg er sikker på at jeg og mit dankort har været med til at vende din web shop til det gode Big Smile min kone opdaget din shop her igennem min profil på Amino og har handlet der nogle gange Smile og vi har sammen 5 børn under 9 år. så vi får nok handlet mere hos dig endnu Wink det er rat at høre at det går godt igen.

Sig til hvis du en dag skal bruge reklameballoner som visitkort som du kan sende ud sammen med dine vare, så skal jeg nok give dig en god pris Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:
FEDT :) Tilykke med det: Har i gjort en extra indsats på nogle områder? Har i lavet nogle helt specielle tiltag, siden i har vækstet så meget?

Tak :·)

Nej, vi har faktisk ikke gjort noget som helst - andet end at holde fast ved vores koncept - og det tror jeg er rigtig vigtigt. Kunderne har brug for stabilitet og at alt er som det plejer for tiden.

Hvis jeg kigger på vores statistik for den sidste måned kontra sidste år samme tid, så har vi 50% flere besøgende i år. Så jeg tror helt sikkert at folk shopper for mindre end før - der er bare flere som kommer i shoppen og vi har nok heller ikke mistet kunder. Så det er superfedt.

I øvrigt gik det altså ikke dårligt for 4 måneder siden - jeg frygtede bare at det ville komme til det. Alt den krisesnak i medierne og blandt leverandørerne, det gav bare sådan en negativ fornemmelse... som så heldigvis viste sig ikke at holde stik Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmstrand:
Vi har de seneste to måneder oplevet en fremgang i omsætningen på 50% (!!!) og fordoblet besøgstallet.

SUPERFEDT - hvor er det fantastisk at høre Smile Man skal bestemt ikke kimse af en god gang SEO Wink Hils Tina mange gange!!!

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)