Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om denne side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg har arbejdet på en ny side som har til formål at hjælpe almindelige brugere af internettet med at kunne tjene lidt ekstra penge ved siden af deres almindelige arbejde, og måske også senere hen med henblik på atkunne få folk i gang som selvstændige iværksættere.

Problemstillingen har været, at det publikum som jeg gerne vil ramme, ikke har de store kompetencer indenfor internet brug, og i mange af de forskellige tjen penge metoder der er tilgængelige er der et hav af forskellige fagsprog og begreber som kan være svære at fortære for helt novice brugere.

Jeg har nu skrevet en ny artikel som gerne skulle kunne få folk i gang med at tjene penge på internettet, og jeg vil derfor gerne hører om jeres mening omkring artiklen. Hvordan ser i på den?

 

www.tjenpengeonline.org/affiliate_marketing_guide/

 

På forhånd tak fordi du tog dig tid til at læse indlægget, og for dit svar.

 

Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

jeg har lige taget mig tid til at læse artiklen du har skrevet og jeg synes den svare på alle de spørgsmål en nybegynder ville have, det var lige før man skulle overveje at kigge nærmere på affiliate marketing.

jeg tror dog du skal lægge vægt på at skabe tillid fordi det er nyt for din målgruppe, dette kunne evt. gøres ved at bliver godkendt af et eller andet som folk kender. (er ikke lige sikker på hvad).

men jeg er sikker på at en hjemmeside der skal skrive de er godkendt af microsoft til at sælge it-udstyr står bedre overfor en kunde end en der ikke er. :)

 

 

 

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kian.
Jeg tror godt jeg ved hvad du mener, men jeg er ikke helt sikker på om der findes en sådan godkendelse.

Hvis der gør, og der er nogen herinde der kender til det må i meget gerne sige til.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)