Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i fuld gang med at gøre www.studieogelevjob.dk bedre, mere venlig for søgemaskinerne osv.

Jeg kan ikke selv lave de helt store ændringer på siden, men det kunne være rat med lidt indput og feedback, som jeg kan have med i mine overvejelser, og evt. selv lave de ændringer jeg har styr på.

Lad mig sige det med det samme, siden er gratis for virksomheder at annoncere på mht. jobannoncer, grunden er at jeg ikke har det der sælgergen (har forsøgt). Derfor køre siden på reklame basis (banner og adsens) hvilket er begyndt at gå rigtig godt her på det sidste.. Hvilket også er med til at jeg kan gøre siden bedre..

Ser frem til at høre fra jer...   Go torsdag aften til jer alle... 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Nemt at finde frem til det indhold man er interesseret i. Der mangler dog kraftigt en måde at sortere resultaterne. Hvis jeg sidder i Århus, gider jeg ikke kigge på resultater fra KBH.

Men ellers fin og funktionel

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for din feedback. Jeg ved der mangler en form for sorteringsværktøj. Men skal lige finde en der kan lave det... Har ik selv styr på det. :-) og så er pengene små...  Men igen tak :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser fin ud, dog er der fejl på min computer på forsiden i den højre boks ved siden af seneste opslag eller hvad der nu end står :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser umildbart fint ud Yes

 

Besøg min side her:  streetwear

 

.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Jeg kan ikke umiddelbart se hvad du mener. Kan du sende mig et print screen af det?

Mvh Kenneth

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)