Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danskraplyrics

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside omkring dansk rap musik hvor man kan gå ind og læse teksterne biografier og meget mere.

adressen er www.danskraplyrics.dk

Jeg tjener ikke så godt på mine annoncer trods jeg har lidt over 100 unikke besøg hver dag har jeg ikke mere end 1 klik ?

Nogen der kan hjælpe mig med optimering af annoncerne?

Hvis der er nogen af jer der ser en mulighed i siden er i velkommen til at kontakte mig? Den er billigt til salg da jeg ikke har tiden til det mere.

Det er et freeware php-system der er på den, med admin panel osv. der følger en facebook gruppe med med 200 medlemmer.

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige hurtigt prøvet din side, og selve siden virker faktisk ret god...

Ang. annoncerne, så kræver det jo at målgruppen defineres klart, pt. kunne jeg se en reklame for matas... ikke lige det jeg forbinder med rap.

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan sende lidt information til krii08@hotmail.com, kunne være jeg var interesseret i at overtage siden. Eller et samarbejde..

MvH Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet som jeg ser det, er at det er en bleg og fesen side.. med en masse blinke og bevægende banner reklamer som bare skriger "TRYK PÅ MIG".. Men effekten er omvendt.

Hvis jeg var dig, så ville jeg fjerne alle reklamer! Installerer et pænere tema, så siden så mere kvalitetsagtig ud. Og så lade indholdet vokse stille og roligt. Skrive nogle artikler til den, og engang imellem flette affiliate links ind i disse artikler. Altså f.eks. når L.O.C udgiver ny cd, så lave et direkte deeplink til en affiliate side, som sælger CD'en. Osv osv.. Fyld den med kvalitet, og flet affiliate links ind. Og så når du virkelig har opbygget en god kvalitetsside, med faste besøgende, så kan du overveje at begynde at putte lidt banners ind igen.... Men ikke en million blinkende irrelevante reklamer...

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)