Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet fotoudstyr til ca. 5000 kr. hvad skal jeg vælge? Jeg har ingen erfaring - what so ever

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotograf Claus Lavendt:
markedsprisen er mellem 200,- og 400,- for et packshot.

Fotograf Claus Lavendt:
En professionel og seriøs fotograf kan lave 4-10 optagelser i timen
 

Fotograf Claus Lavendt:
En normal timepris ligger på mellem 600,- og 1.000

Dvs. hvis du skulle lave pack shots (med minimum 4 billeder/produkter), så ville du have en timepris på 800-4.000,- 

Det synes jeg nu altså heller ikke hænger sammen......

Jeg har tidligere set reklamer fra fotografer hvor de reklamerer med packshots til 49,- pr stk. HVad der så var af betingelser, det aner jeg ikke noget om, men det viser da et der er / kan være stor forskel på priserne for fotografer....

Blot mine tanker.

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Nu vil jeg helst ikke kritisere dem du linker til, men jeg er ikke imponeret over kvaliteten...

Det er tydeligt at der ikke er noget lysmæssigt håndværk bag disse billeder. (dem jeg lige har kigget på) Jeg vil ihvertfald påstå at jeg kan gøre det bedre, men det er som sagt altid et valg, som i dette tilfælde er helt op til dig.

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Selvfølgelig er der forskel !

Min pointe er at hvis jeg skal generere 800,- pr. time, for at forretningen kan løbe rundt, så kan du selv regne ud, hvor lang tid der er til rådighed pr. billede, alt efter hvilken pris man sætter på... Jo hurtigere de skal "knaldes" igennem, jo mindre tid og kvalitet til hver...

Endelig er der selvfølgelig konkurrence. De dygtige koster mere - deres kunder vil godt betale for kvalitet. Og der er selvfølgelig nogle som er billige, som har kunder, der fokuserer på pris, fremfor kvalitet.

Personligt kan jeg ikke lave noget, som jeg ikke selv kan stå indefor. Derfor ligger jeg heller ikke i den billigste ende, fordi jeg bruger mere tid pr. optagelse for at få et bedre resultat.

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Ud fra hvad du skriver om din lille virksomhed og det at du sælger smykker, så ville jeg personligt holde mig til at købe et startkit og selv tage billederne. når det drejer sig om smykker skal du med garanti have mange fotos og der sker sikkert også en hyppig udskiftning/tilføjelse i dit sortiment. du kan derfor hurtigt komme til at betale mange penge for packshots til din webshop.

Alt afhængig hvordan din virksomhed udvikler sig og hvad du omsætter for, kan du så senere overvejer en prof. fotograf til at klare jobbet så du kan fokusere på andre opgaver.

Patrick,

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fundet et kit der vist indeholder det hele jeg skal bruge

http://www.vefafoto.dk/product.asp?product=3855

Har i andre forslag til samlede kits?

Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Kig på netforretningen www.Befro.dk, den ligger i Århus, her kan du med fordel købe fotoudstyr. Ja det har alt indenfor IT, radio&tv og hårde hvidevare.

///Karin

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et tilbud på 40 kr / billede inkl redigering, som er af en kvalitet du vil stå inde for - så synes jeg ikke du skal bruge mere tid på at overveje det. Hvis du har hele setup'et på plads til at kunne sætte smykker online er din tid da bedre brugt på alt muligt andet end fotografering.

 

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Der ligger et firma i Swerige som vi købte et godt start setup af...

Finder lige deres info, og skriver senere...

Jeg kunne godt tænke mig info på firmaet, fandt du navnet ?

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvis du er interesseret i det, kan du sende mig et produktfotos som du mener ikke tilfredsstiller  dine krav, så vil jeg se om der kan laves lidt guff i det gennem Photoshop.

Vi giver altid mulighed for gratis test, for behandling af produktfotos.

Mvh
Juul

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)