Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf ønsker feedback

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Jeg er faglært fotograf og har bred erfaring med produktfotografering, modefotografering og fotografering af mennesker. 

Nu er jeg så færdig med min web side, har selv lavte den. Så jeg er lidt spændt på hvad I synes om den?

www.henrikbrus.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det er nogle flotte billeder, du gør i. Dog ser køerne på marken lidt stive ud... Wink

Stjernen fra starten synes jeg er overflødig på et eller andet plan – og de skiftende billeder på forsiden tager min opmærksomhed fra teksten. Som jeg ellers gerne ville læse.

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at se den tekst venstrestillet.

Generelt synes jeg, siden er flot!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Det er nogle MEGET flotte billeder, du har.

Problemet er bare, at det kun er ganske få, der nogen sinde opdager dem.

Problemet skyldes, at pilene i højre side på ingen måde overholder de konvensioner om god navigation, der er almindeligt vedtaget og accepteret af brugere. 

Det er et kæmpe problem for søgemaskinerne, at din hjemmeside er i FLASH og ikke HTML hvis det var dit formål at få kunder fra Internettet.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent visuelt er din side rigtig flot, men jeg har nogle bemærkninger, som du måske bør overveje:

  1. Jeg har søgt i Yahoo, Live og Google på en række af de nøgleord, jeg forbinder med dit firma, og du dukker ikke op nogen steder.
  2. Der er ikke meget information om dig på siden. Så vidt jeg kan se, så er der kun teksten på "forsiden" og så kontaktinformationen i bunden. Jeg vil gerne vide hvem Henrik Brus er, samt hvad han kan, og hvorfor jeg skal vælge netop HAM til at tage mine billeder.
  3. Ovennævnte tekst er skrevet i flash, og kan derfor ikke fremsøges i søgemaskinerne.
  4. Hvad er idéen med den røde stjerne i starten?
  5. Lysegrå tekst på hvid baggrund ser måske godt ud på en skærm i et mørkt rum, men en (min) bærbar på altanen kæmper for at gøre teksten læsevenlig.

Alt i alt:

Det er en flot hjemmeside, men folk skal aktiv besøge www.henrikbrus.dk for at finde dig - du har ingen synlighed i søgemaskinerne. Og så savner jeg noget tekst om projekterne/referencerne - hvorfor valgte de dig, hvorfor er billederne som de er (hvilke overvejelser/krav/ønsker/idéer ligger bag)

Det var lige 5-6 hurtige, helt gratis fra mig :-)

/mvh

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det var da et vellykket forsøg på at lave din egen hjemmeside! Den kan du godt være stolt af.

Mht. galleri, så vil jeg give Christian ret i at det måske ikke er SÅ nemt med navigationen, men jeg tror nu nok de fleste vil finde de pile.

Med dine referencer tror jeg tilgengæld ikke du har brug for at folk finder dig via internettet, og din side skal formentlig derfor blot fungere som et udstillingsvindue - et udstillingsvindue som folk allerede kender adressen på.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det er et super flot site du har fået dig dér!!

Jeg ville nok fjerne stjernen i starten...jeg kan ikke rigtigt se dens berettigelse.

Men som forhenværende fotograf-booker på reklamebureau vil jeg faktisk sige, at én af de vigtige ting jeg ville kigge efter, er dine referencer. Sådan er det bare, når man sælger kreativt arbejde, tror jeg. Derfor vil jeg på det varmeste anbefale dig at gøre din referencer til et særskilt og mere prioriteret menupunkt øverst oppe - sammen med dine arbejdsområder. Få dine kunders logo og evt. udtalelser fra dem ind og ligge. Det batter BIGTIME!!

Held og lykke med detBig Smile

Rikke

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. 

Jeg vil give alle ret:

  • Væk med stjernen, den tager fokus og mangler lidt en forklaring der berrettiger den
  • Det er fint det der står om dig selv
  • Få meget mere fokus på dine refferencer, det er jo nogle fede billeder og refferencer du har, det skal være en side der sælger til din målgruppe. 
  • Billede navigationen er svag, og man opdager ikke rigtigt man når til det sidste billede før man har klikket et par gange og får samme billede. Der mangler en billede oversigt, så man ikke behøver klikke sig igennem alle billeder. 
  • Billedet med køerne på marken er klart dit svageste billede. Det virker over-photoshoppet, og køerne er placeret med dårlig skyggemanipulation. Jeg ville helt undlade det, da det totalt bryder dine ellers smukke estetiske billeder. 

Velkommen på Nørrebro, vi ligger jo ret tæt på, så det kunne jo være jeg kigger ned en dag :)

-Karsten

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Den grå skrift er meget diskret, kan være lidt svær at læse under forhold der ikke er 100% optimale (lidt solskin og det kniber...)

men ellers en rigtigt flot side og gode referancer...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg syntes at den er utrolig flot og enkel, og meget nem at gå til, jeg syntes ikke at din start stjerne fungerer, jeg syntes at du hellere skal lege lidt med dit navn og ordet fotograf som startside.

Er køerne ægte ? det ligner at de er sat på bagefter og lidt plastic!!

Virkelig flotte billeder, det kan du helt klart :-)

Bedste hilsner

jonna

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig, god og konstruktiv feedback, hvor er det fedt at få andres øjne på. Jeg vil helt sikkert ændre en del af de nævnte ting.

God dag til jer alle.

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)