Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.indretningen.dk - Kig forbi

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er altid svært at få startet den slags op, uden en del billeder skaber siden jo ikke den store interesse..

Har du overvejet at lave en konkurrence til månedens bedste billeder eller noget i den stil..? det kan ofte få folk til at gå skridtet videre, fra bare at kikke til at ligge billeder ind. Ligesom det giver den kæmpe bonus at folk sender link videre til venner mm. for at de skal stemme.

 

Hvad med lidt spin of på Amino?, vis mig dit skrivebord har vist været oppe før....

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

ja det er altid svært at få startet den slags op, uden en del billeder skaber siden jo ikke den store interesse..

Har du overvejet at lave en konkurrence til månedens bedste billeder eller noget i den stil..? det kan ofte få folk til at gå skridtet videre, fra bare at kikke til at ligge billeder ind. Ligesom det giver den kæmpe bonus at folk sender link videre til venner mm. for at de skal stemme.

 

Hvad med lidt spin of på Amino?, vis mig dit skrivebord har vist været oppe før....

 

Takker!

Super gode idéer!!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ekstra spinoff.... hvis man laver konkurrencer mm. ville et link til facebook og andre sociale medier jo være smart, så kan folk derigennem opfordre venner til at stemme.

Der må være en webkyndig  der kan lave en "tilføj til facebook profil" knap, i stil med dem der er på nyhedssider mm.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Lige en ekstra spinoff.... hvis man laver konkurrencer mm. ville et link til facebook og andre sociale medier jo være smart, så kan folk derigennem opfordre venner til at stemme.

Der må være en webkyndig  der kan lave en "tilføj til facebook profil" knap, i stil med dem der er på nyhedssider mm.

Endnu en go' ide :)

Det er allerede nu muligt at blive "fan" af Indretningen.dk på Facebook, så der mangler som sådan bare en "tilføj til Facebook" knap!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor hurtigt kan du få en Aminoer til at lave det Smile

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Hvor hurtigt kan du få en Aminoer til at lave det Smile

 

 

Det må jeg ha' min programmør til at lave, når han en gang er færdig med at tilpasse siden!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Super duper.......

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rating funktionen virker nu optimalt og sitet er efterhånden ved at være helt færdig - mangler pt. bare en bladre funktion.

Ta' derfor gerne et kig igen ;)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da blevet rigtigt godt og jeg kan se der kommer flere og flere fotos... selv om jeg ikke er det store til indretning endte jeg med atbruge 5-10 min på dit site... så det er vist godkendt.!!!

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Det er da blevet rigtigt godt og jeg kan se der kommer flere og flere fotos... selv om jeg ikke er det store til indretning endte jeg med atbruge 5-10 min på dit site... så det er vist godkendt.!!!

Tak for det.

Jeg er også godt tilfreds med sitet.

Udfra min forespørgsel på Amino for ca. 5 uger siden valgte jeg en programmørstuderende, der har lavet sitet for 2.500 kr. Dette alt inkl. og med CMS opbygget fra bunden. 

Andre virksomheder tilbød samme pakke for 10.000, 15.000 og 20.000 kr. (endda med længere leveringstid). Derfor kan det godt betale sig at tage lidt chancer en gang imellem!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)