Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tastic 2009 - lørdag den 6. juni

Side 11 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Niels:
Jeg kan muligvis godt skaffe dem hos Inco i Kødbyen men skal vide dem inden kl 15 idag. Der ved jeg at de har dem også. Prisen er ca. 82 kr for en pakke med 25 stk størrelse 30 *60 mener jeg.

Du er konge!
Køb endeligt. Ringer lige til dig om lidt :-)

Ring på +46 735 126 187. Er kommet hjemmefra uden det andet nummer

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Team bag Amino Tastic

Jeg er tilmeldt, men kommer desværre først sidst på formiddagen. Da jeg lige skal nå at passe min forretning inden jeg skal afsted.

Men jeg glæder mig til at se jer alle sammen.


Mvh.

Thomas Bonde

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

  Nu hvor det er dagen derpå, og der tilsyneladdende ikke er andre som har skrevet, så vil jeg da benytte lejligheden til at være den første Geeked:

Tak for et godt arrangement. Det var godt arrangeret og med nogle spændende talere og workshops (jeg kan af gode grunde kun udtale mig om dem som jeg selv deltog på). Jeg deltog selv på SEO1 og SEO2 og Thomas og Carsten udgjorde et rigtig godt team på disse workshops, og de havde også nogle helt lavpraktiske og gode tips som både kunne bruges af nybegyndere og mere erfarende inden for søgemaskineoptimering.

Det var også rart endnu en gang at kunne få sat ansigt på nogle af de aminoer, som jeg ellers kun kender ved navn herinde fra.

Thorborg's indlæg var som sædvanlig godt og inspirerende, men jeg må være helt ærlig og sige at for en gangs skyld har jeg oplevet nogen overgå dette - nemlig Mikkel deMib's indlæg. Det holdt i en rigtig god rå iværksætter-ånd og det var sjovt at høre om Mikkel's iværksætter-historier. Og så kunne jeg konkludere at Mikkel er meget god til at fortælle om andet end bare SEO. Hans direkte og humor-fyldte holdninger kvikkede gevaldigt op sidst på en sen eftermiddag på sådan et arrangement, hvor man ellers mentalt set godt kan gå lidt kold i knolden. Big Smile

Thumbs up herfra  til AminoTastic 2009 og alle folkene bag arrangementet Yes

/Jesper

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Nu hvor det er dagen derpå, og der tilsyneladdende ikke er andre som har skrevet, så vil jeg da benytte lejligheden til at være den første Geeked:

Tak for et godt arrangement. Det var godt arrangeret og med nogle spændende talere og workshops (jeg kan af gode grunde kun udtale mig om dem som jeg selv deltog på). Jeg deltog selv på SEO1 og SEO2 og Thomas og Carsten udgjorde et rigtig godt team på disse workshops, og de havde også nogle helt lavpraktiske og gode tips som både kunne bruges af nybegyndere og mere erfarende inden for søgemaskineoptimering.

Det var også rart endnu en gang at kunne få sat ansigt på nogle af de aminoer, som jeg ellers kun kender ved navn herinde fra.

Thorborg's indlæg var som sædvanlig godt og inspirerende, men jeg må være helt ærlig og sige at for en gangs skyld har jeg oplevet nogen overgå dette - nemlig Mikkel deMib's indlæg. Det holdt i en rigtig god rå iværksætter-ånd og det var sjovt at høre om Mikkel's iværksætter-historier. Og så kunne jeg konkludere at Mikkel er meget god til at fortælle om andet end bare SEO. Hans direkte og humor-fyldte holdninger kvikkede gevaldigt op sidst på en sen eftermiddag på sådan et arrangement, hvor man ellers mentalt set godt kan gå lidt kold i knolden. Big Smile

Thumbs up herfra  til AminoTastic 2009 og alle folkene bag arrangementet Yes

/Jesper

Hej Jesper

Du har vist overset denne tråd: Aminotastic 09 - Tak for et godt arrangment

Måske du er lidt træt efter i går Stick out tongue

Er iøvrigt enig i din ros... især omkring Mikkel og hans fede energi...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 11 ud af 11 (104 indlæg)