Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning kun for e-butik ejere

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Hej Martin

Jeg har valgt at svare nej, med følgende begrundelse.

Min webshop har udviklet sig rigtig positiv, og de budgetter jeg lagde i starten er ramt helt ved siden af....faktisk kommer jeg til at omsætte for dobbelt så meget som forventet. MEN samtidig er jeg også klar over alle de "fejl og mangler" min webshop har, min liste er lang...meget lang. Som sådan er den udemærket, for den sælger, men der er mange ting der skal laves før den konvertere bedre osv.

Dvs jeg står overfor en lang liste af ændringer, ændringer der alle vil hæve omsætningen i min virksomhed og mon ikke alle webshop ejere har en sådan liste? Jeg kunne ikke forestille mig en webshop der ikke altid er under udvikling :=)

Derfor er 299 kr. pr måned rigtig mange penge for, at jeg kan tjekke en af punkterne på listen af. Dermed ikke sagt at jeg gerne vil have en bedre søgemaskine..SLET ikke, men 299 er for meget. Ihvertfald for mig!

Kenneth, jeg hører hvad du siger, men er slet ikke enig. Hvis du kan krydse en ting af som du kan klare på 5 min og som med det samme vil øge din omsætning mærkbart, så vil jeg mene at det er et stort æble der hænger meget langt nede på træet, er du ikke enig i det?

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Janne Valeur:

Lyder jo som en drøm :-)

Men nu det der med stavefejl.....kan du ikke lige rette syninym til synonym i spørgeteksten?

Bedste hilsner

Janne / www. juniorgolfshop.dk

Så længe du forstår hvad jeg skriver, så er alle, undtagen dansklærere vel glade, ikke? :-)

Dbh martin

Fra Hørsholm
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, jo, du har selvfølgelig en point, men omvendt er mantraet for webshops jo at der ikke skal være stavefejl, så hvorfor ikke lade det gælde afstemninger også ;-)

 

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

har stem ja.

 

Tror det er en kanon ide. Om jeg ville betale når det er udviklet jaeh.. Sådan er vi mennesker jo.

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du bakke denne sætning op

Martin Thorborg:
øge din omsætning mærkbart

 med faktuelle tal eller undersøgelser ville jeg være solgt. Så længe det ikke er mere specifikt er det sgu alt for floffy for mig.

Det jeg i øjeblikket arbejder mest med, er min konverteringsgrad, 1 % stinker og er sgu ikke godt nok. Punktet med min søgemaskine ligger netop under dette, men prioriteringsmæssigt ligger det et stykke nede af listen. Min shop er bygget på Oscommerce, som er en god begynder shop, men man ser også hurtig begrænsningerne, især når vi taler konvertering.

Så mit nej, grunder måske mere i at jeg får 299 kr. for en søgemaksine der spiller....jaså mangler jeg bare alle de andre ting. Og måske vil den aller største begrundelse for at jeg siger nej, være manglende viden om hvor mange der søger forgæves i min shop. Så skal du sælge produktet, vil jeg vide hvor mange der rent faktisk søger forkert og hvad jeg egentlig kan forvente af min "nye" søgemaksine.

Jeg har intet imod at betale 10.000 i måneden for den HELT rigtige webshop, eller 20.000 kr. for til adwords....faktisk forsøger jeg at opnå netop dette.....for det må jo betyde at jeg sælger skide godt :)

 

Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

299 om måneden er stort set det samme, som vi betaler om måneden for at have selve webshoppen - Derfor er min første tanke, at beløbet er for højt.
Men når jeg så tænker over, hvad jeg ville give som engangsbeløb, ville jeg da nok være villig til at betale 6-8000 kr... så det svarer jo til 2 år x 300.

Så det er egentligt lidt pjattet, at sige det er for dyrt med 299, men det er nok fordi jeg ikke kan lade være med at sammenligne med, hvad shoppen koster om måneden - og når man ser sådan på det, er det mange penge, fordi søgefeltet jo kun er en meget lille del af siden.. Hvis du ved, hvad jeg mener?

..og så har jeg lidt svært ved at forestille mig, at det ville give mer-salg i den forstand.
Hvis webshoppen er bygget rigtigt op, så tingene er nemme at finde, vil folk vel ikke bruge søgemaskinen så meget?
I hvertfald ikke så meget at det får afgørende betydning for om de handler?

Vi har først for nylig fået søgemaskine på vores webshop, så det er for tidligt til, at jeg kan se, om det gør nogen forskel.
Men umiddelbart skule jeg nok også se nogle statistikker eller andre beviser på, at en søgemaskine i sig selv kan øge salget, før jeg ville overveje at købe.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det lyder som en rigtig smart søgemaskine, men jeg vil svare nej. Jeg omsætter ikke for meget og har prøvet mange smarte løsninger, uden at det øgede min omsætning. Jeg kan også i min shop se hvor mange der bruger den søgemaskine der er der, og det er ikke mange. så de må jo bruge menuerne i stedet. Det er ikke noget for lille mig, men derfor kan det jo godt være noget for andre med en større omsætning.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forstå at der er generel forvirring omkring søgemaskiner i e-shops.
Typisk vil 30-40 af alle besøgende i en webshop starte deres besøg med en søgning.
Ud af dem vil min. 20 % stave forkert og tager man ikke hensyn til dem, så er de væk.
Mange andre vil bruge et andet ord for dit produkt end det du bruger. Hvis du handler med VVS artikler, bruger du så ordet "vandhane", "Amatur" eller "blandingsbatteri"? Og hvordan staver man forøvrigt til "Amatur" hedder det egentlig "Armatur" ? Ja jeg ved det ikke og det gør dine kunder heller ikke.

Hvis i laver en undersøgelse på jeres sites, så vil i se at min 50 % af alle søgninger ender i fejl eller ingen ting og det er nok endda lavt sat. Så ud af godt 35% af alt jeres traffik, ender i mere end 50 % med negativt resultat. Så det har i højeste grad noget med konvertering at gøre.
Da Saxo.com og hjem.dk skiftede søgemaskiner, så steg deres konvertering kraftigt og begge steder betalte investeringen sig hjem i løbet af få uger og de har endda købt løsninger i mange tusinkroners klassen.

Så 299 kr. om måneden lyder af meget, men tro mig, det er det ikke. Men det er klart, at hvis man har en hobbyforretning som man bare leger med, så kan det selvfølgelig være lige meget.

Jeg er ked af hvis et par af mine andre svar bare præg af at jeg var sur, for det var jeg nemlig. Det er jeg ofte om morgenen og det var morgen da jeg svarrede, sorry.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg kan forstå at der er generel forvirring omkring søgemaskiner i e-shops.

Og det er vel netop dette der er den aller største udfordring når produktet (søgemaskinen) skal sælges, for hvis vi webshopejere ikke ved hvor mange der søger og søger forgæves, så bliver det svært at sælge produktet.

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)