Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning kun for e-butik ejere

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du betale 299 kr. om måneden for en søgemaskine, du uden opstartsgebyr og på få minutter kunne få i din butik med følgende features:

* Korrigere for stavefejl, så kunden aldrig fik en "Den vare har vi ikke" hvis kunden stavede forkert.
* Som kunne korrigere for syninym fejl, så kunden som søger på benklæder, også fik resultater på bukser etc.
* Kan indstilles til at foreslå Philips, hvis kunden søger på Sony og du ikke fører Sony
* Med mulighed for at dirigere søgningerne hen præcis hvor du vil. Så Søgninger på f.eks. leveringsgebyr kan komme hen til præcis den side du vil vise dem, i stedet for den søgemaskinen tror den er. 
* Som har et sejt interface hvor du kan se hvad folk søger på i realtid.
* Mulighed for at crawle butikken så tit du har lyst, så søgemaskinen altid har alle dine varer.
* Vise dig broken links og andre fejl i din butik.
* Kan fortælle dig om din butik er nede f.eks. med sms
* og andre features som jeg sikkert ikke lige her har tænkt på.

Ville du betale 299 kr. om måneden for en super søgeløsning?

  • Ja da, 299 kr. for noget der hæver min omsætning mærkbart er billigt (54,9%)
  • Nej, jeg gider ikke betale så meget, da jeg ikke tror jeg kan tjene det hjem (45,1%)
  • Totalt antal stemmer: 142
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en feature jeg har ledt efter længe i hvert fald. Men jeg kan ikke blot stemme uden at skrive en kommentar her.

Jeg synes prisen måske burde være 199 kr. pr. måned, for mange vil ikke kunne se, at søgemaskinen skal koste det samme om måneden, som ens egen webshop gør.

For det andet er jeg nød til at kritisere dit spørgeskema. For at skrive ordene "vil du give 299 for noget der hæver min omsætning mærkbart og er billigt" så vil alle selvfølgelig sige ja. Du får dem til at stemme der, uanset hvad de egentligt synes. Det vil påvirke resultatets effektivitet. Stort set alle vil selvfølgelig betale for noget, som med sikkerhed vil øge deres omsætning.

jeg vil vove og påstå at 9/10 vil sige Ja, fordi det lyder da fedt. Men det er langt fra 9/10, som køber produktet bagefter, da ved at stemme her er det fuldstændig uforpligtende og lyder kanon godt.

Det er sikkert meget bevidst du bruger tillægsord som Super søgeløsning, men jeg vil mene det påvirker effektiviteten i svarene.

Desuden omkring "Nej"-svaret. Så vil mange ikke "indrømme" at de sikkert ikke omsætter for så meget, og nok ikke kan tjene de 299kr ind så nemt som andre. Derfor vil de ikke trykke på nej, men også ja.

Men efter min mening omkring selve produktet, så lyder det rigtig godt, men prisen burde være lidt billigere pr. måned, da i forhold til mange andre ting man køber til sin webshop, er der sikkert ikke mange, der kan forstå at søgemaskinen skal koste det samme som ens samlede løsning. Ikke alle forstår vigtigheden i søgemaskinen.

Dbh. Yngvi

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:
For det andet er jeg nød til at kritisere dit spørgeskema. For at skrive ordene "vil du give 299 for noget der hæver min omsætning mærkbart og er billigt" så vil alle selvfølgelig sige ja. Du får dem til at stemme der, uanset hvad de egentligt synes. Det vil påvirke resultatets effektivitet. Stort set alle vil selvfølgelig betale for noget, som med sikkerhed vil øge deres omsætning.

Hejsa. Du skal vælge om det er din opfattelse at det vil hæve din omsætning og at du derfor vil købe det. Jeg svarede nej da jeg ikke tror det vil hæve min butiks omsætning.

Og da dette er en anonym afstemning sker der vel ikke noget ved at "indrømme det". Det eneste folk lyver om i anonyme tests for alligevel at være på den sikre side er penis-størrelser :-)

 

Med min webshop som den er nu ville jeg heller ikke betale 199kr om måneden, og heller ikke 99kr :) Hvad med et fast engangsbeløb ?

VH Jørgen Olsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

En god søgemaskine vil helt sikkert hjælpe på omsætningen hvis du har mere end 100 vare.
En Fast søgemaskine der er det nærmeste man kommer denne løsning koster 1.5 millioner kr + månedligt gebyr.
Det kan ikke laves som en engansløsning, da det koster penge at crawle og vedligeholde sådan en løsning.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hejsa. Du skal vælge om det er din opfattelse at det vil hæve din omsætning og at du derfor vil købe det. Jeg svarede nej da jeg ikke tror det vil hæve min butiks omsætning.

Og da dette er en anonym afstemning sker der vel ikke noget ved at "indrømme det". Det eneste folk lyver om i anonyme tests for alligevel at være på den sikre side er penis-størrelser :-)

Derfor består spørgeskemaet stadig af ledene svar. Det påvirker effektiviteten af resultaterne.

Det er ligegyldigt om det er en anonym afstemning. Mange vil ikke indrømme overfor sig selv, at det vil jeg ikke kunne tjene hjem. Som noget "selv-bekræftende" vil de sige, selvfølgelig kan jeg tjene de 299 ind hver måned. Derfor er det ikke helt ligegyldigt.

Hvis vi også antager at 9/10 siger Ja til dette, vil ca. 3-4/10 købe produktet. Resten har trykket ja, fordi det lyder perfekt og fantastisk, og er uforpligtende.

 

Men set bort fra spørgeskemaets opbygning, så synes jeg personlig det er et fantastisk foretagene, og ja.. jeg ville nok være kunde. Og når Martin Thorborg står for det, betaler man vel også lidt for "hans brand", da det ofte viser en garanti for kvalitet. Så Martin vil helt sikkert godt kunne tillade sig at tage lidt mere for det, end andre. Derfor vil 299 nok gå for ham.. Men ellers vil ejg sige den ikke burde koste mere end 199.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Google udbyder et produkt de kalder Google Mini (se her). Af hvad jeg kan forstå koster det ca. 22 tusinde som en engangspris. Der kommer vist ikke så meget mere oveni månedligt, da man får hardware og det hele.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Yngvi, alt det er jeg klar over, jeg har solgt på nettet i 15 år.. ;-)
Det er ikke en videnskabelig undersøgelse, det er for at finde ud af om der er et marked for sådan et produkt.
Hvis 25 % af dem der svarer ja, rent faktisk køber produktet, så vil jeg blive overrasket.
Men tak for din omsorg :-)

Dbh Martin

Fra Hørsholm
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder jo som en drøm :-)

Men nu det der med stavefejl.....kan du ikke lige rette syninym til synonym i spørgeteksten?

Bedste hilsner

Janne / www. juniorgolfshop.dk

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske ville mange hoppe med på vognen hvis man fik det gratis i en måned eller 2 for at se resultatet.

Mange er jo sikkert villig til at betale  299,-  om månede  ekstra  -  hvis man i løbet af den gratis periode
kunne blive overbevist om at det øgede ens omsætning.

Mvh
Bendixen Kunst & Design

Vivi Bendixen

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg har valgt at svare nej, med følgende begrundelse.

Min webshop har udviklet sig rigtig positiv, og de budgetter jeg lagde i starten er ramt helt ved siden af....faktisk kommer jeg til at omsætte for dobbelt så meget som forventet. MEN samtidig er jeg også klar over alle de "fejl og mangler" min webshop har, min liste er lang...meget lang. Som sådan er den udemærket, for den sælger, men der er mange ting der skal laves før den konvertere bedre osv.

Dvs jeg står overfor en lang liste af ændringer, ændringer der alle vil hæve omsætningen i min virksomhed og mon ikke alle webshop ejere har en sådan liste? Jeg kunne ikke forestille mig en webshop der ikke altid er under udvikling :=)

Derfor er 299 kr. pr måned rigtig mange penge for, at jeg kan tjekke en af punkterne på listen af. Dermed ikke sagt at jeg gerne vil have en bedre søgemaskine..SLET ikke, men 299 er for meget. Ihvertfald for mig!

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)