Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dofollow og Navn - Hvad synes du?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg skriver kommentarer i specielt udenlandske blogs, har jeg bemærket at det for de flestes vedkommende er normalt i navne feltet at skrive det søgeord man gerne vil have linkjuice for...

Jeg har osse bemærket at det stort set ikke(Jeg har ihvertfald ikke mødt det) bruges i danske dofollow blogs...

Jeg synes vi skal have en debat om det, når vi nu alligevel gør vores blogs til dofollow, kan vi vel osse lige så godt få det bedste ud af det?
Det er jo stadig op til blogejerne om dine indlæg har kvalitet, og hvis du så skriver dit navn i kommentaren er det vel ok, eller hvad?

Eller hvad synes i andre?

Janno

p.s., hvis du ikke ved hvad dofollow er, så er det et wordpress plugin der fjerner et tag i kommentarer som ellers stopper googlebot i at følge og tælle linket...
Er det forklaret godt nok Frank?Wink

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kommer man jo ud i at folk ikke kommenterer blogs for lysten/interessens skyld, men bare fordi at det giver lidt linkjuice? Det er jo dybt godnat Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er så din holdning, men lad os se hvad andre synes...

Jeg har givet min...

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

p.s., hvis du ikke ved hvad dofollow er, så er det et wordpress plugin der fjerner et tag i kommentarer som ellers stopper googlebot i at følge og tælle linket...
Er det forklaret godt nok Frank?Wink

 Ja den forklaring er godkendt Smile

Janno Damgaard Lassen:

Når jeg skriver kommentarer i specielt udenlandske blogs, har jeg bemærket at det for de flestes vedkommende er normalt i navne feltet at skrive det søgeord man gerne vil have linkjuice for...

Jeg har osse bemærket at det stort set ikke(Jeg har ihvertfald ikke mødt det) bruges i danske dofollow blogs...

Jeg synes vi skal have en debat om det, når vi nu alligevel gør vores blogs til dofollow, kan vi vel osse lige så godt få det bedste ud af det?
Det er jo stadig op til blogejerne om dine indlæg har kvalitet, og hvis du så skriver dit navn i kommentaren er det vel ok, eller hvad?

Eller hvad synes i andre?

Jeg har endnu ikke oplevet keywordspam i mine kommentarer, men har en klar holdning om, at jeg diskuterer med mennesker i kommentarerne på mine blogs. Det betyder også, at jeg foretrækker at både mine andre læsere og jeg helt klart ved, hvem der skriver indlæggene. Et navn i navnefeltet hjælper på det, det gør keywords ikke.

Så min personlige kommentarpolitik går ud på, at jeg ikke gider keyword-kommentarer på min blog.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dofollow eller ej... Skriv dit rigtige navn, så jeg ved hvem jeg snakker med.

Jeg sletter konsekvent kommentarer fra mine blogs, hvis der ikke er brugt et rigtigt navn, uanset kvaliteten af kommentaren.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 100% enig med Lars. Jeg sletter også alle kommentarer hvor folk ikke har skrevet deres navn.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart! Ditto her.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg ser egentligt godt hvad i mener... tror vist jeg blev grebet lidt af linkliderlighed et øjeblik... Er blevet lidt vild med at tænke seo, og søgte vist bare en smutvej Smile
Men kan godt se hvordan det ville ødelægge bloggene....

Takker for klare tydelige svar, det er den bedste form for kommunikation... faktisk er det derfor jeg kan lide amino, man får svar der er til at forstå.

Mange hilsner
Janno

 

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I modsætning til de fleste mener jeg ikke det er et problem at bruge keywords som navn.

For det første ændre det ikke på indholdet i indlæget

For det andet er det da en meget god tak at give til ham der smider en kommentar, det dem der gør din blog til noget.

For det trejde kører vi allerede lidt samme princip her på amino. Jeg har hørt mange ytre at de ikke ville bruge lige så meget tid på amino hvis muligheden for link i signatur blev fjernet.

Der er altså tale om et partnerskab hvor jeg syntes det i orden begge sider vinder lidt, så længe det ikke udnyttes eller misbruges.

 

til jer der er imod har det vel noget at gøre med det som jeg mener er forkerte og gamledags principper. Eller også prøver i bare at lyde politisk korrekte.

 

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Spørgsmålet er vel i bund og grund om kommentarene er noget værd.

Hvis en person laver en kommentar på min blog der sætter gang i diskussionen, eller på anden måde bidrager godt til MIN side - så har jeg ikke noget imod at vedkommende også tænker lidt på sig selv ved at benytte sig af et keyword i navnefeltet. Så længe personen på et tidspunkt i kommentaren (eksempelvis nederst) gør opmærksom på hvem han er ødelægger det i mine øjne heller ikke kommunikationen.

Problemet er imidlertid at folk der poster et keyword i navnefeltet af og til kun har én tanke for øje - at høste noget backlinks. Derved bliver kommentarene hurtigt dårlige eller irrelevante, og så har jeg ikke meget tilovers for posteren - det må være noget for noget.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)