Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms, skat og andre regler i forbindelse med ny webshop

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn - nu må jeg også lige høre lidt mere....Surprise

Min søn skulle nødig gå hen og læse din bemærkning om, at han selv bestemmer over sine penge inden han bliver 18 år..... Jeg mener helt klart, at jeg kan bestemme - ihvert fald over den opspariring, som jeg har stået for... 

Hvis jeg tager fejl, skal du måske helst undlade at kommentere det  Wink

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det ikke. Det troede jeg bare man skulle. Hvad med Erhvers- og Selskabsstyrelsen ?

Og fratrakkes de 8% i arbejdsmarkedsbidrag automatisk, når pengene overføres til min konto ?

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Jeg ved det ikke. Det troede jeg bare man skulle. Hvad med Erhvers- og Selskabsstyrelsen ?

Og fratrakkes de 8% i arbejdsmarkedsbidrag automatisk, når pengene overføres til min konto ?

 

Du skal selvfølgelig føre et regnskab, og fortælle skattevæsenet om din indtægt, så skal de nok sende girokort til indbetaling af arbejdsmarkedsbidrag og skat. :)

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Hvor meddeler man, at de skal sende disse Girokort ?

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Min søn skulle nødig gå hen og læse din bemærkning om, at han selv bestemmer over sine penge inden han bliver 18 år..... Jeg mener helt klart, at jeg kan bestemme - ihvert fald over den opspariring, som jeg har stået for...

 

Espresso, Bare rolig du har stadigvæk fat i den lange ende. De penge han selv kan bestemme over, er de penge han selv tjener fra det fyldte 15. år. Så opsparingen sidder du tungt på endnu.

Henrik

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Puhha - så må han gerne læse med igen Big Smile

Til dig Alexander - det er rigtig dejligt at se, at du tænker over tingene, og ikke bare går igang, uden at have styr på det.

Jeg kan fornemme, at du rigtig gerne vil forstå - og ikke mindst have dokumentation for -  hvordan det hele hænger sammen.Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til det nærmeste kontor hos SKAT og bede om det møde. I modsætning til hvad mange siger, så er de (SKAT) faktisk rigtig flinke og serviceminded. Jeg er overbevist om, at de gerne vil hjælpe dig - og endnu bedre, så tror jeg, du vil lære en masse af sådant et møde.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til det nærmeste kontor hos SKAT og bede om det møde. I modsætning til hvad mange siger, så er de (SKAT) faktisk rigtig flinke og serviceminded. Jeg er overbevist om, at de gerne vil hjælpe dig - og endnu bedre, så tror jeg, du vil lære en masse af sådant et møde.

 

Yes God ide!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Til dig Alexander - det er rigtig dejligt at se, at du tænker over tingene, og ikke bare går igang, uden at have styr på det.

Jeg kan fornemme, at du rigtig gerne vil forstå - og ikke mindst have dokumentation for -  hvordan det hele hænger sammen.Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til det nærmeste kontor hos SKAT og bede om det møde. I modsætning til hvad mange siger, så er de (SKAT) faktisk rigtig flinke og serviceminded. Jeg er overbevist om, at de gerne vil hjælpe dig - og endnu bedre, så tror jeg, du vil lære en masse af sådant et møde.

Det lyder interessant, men ved du hvordan man kan sætte et sådant møde i stand ?

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bare du skal ringe og spørge om, hvornår de har tid til et møde med dig. Fortæl hvad du forventer af mødet.

Du kan også sende en mail. Skriv hvad du har gang i, og bed om et møde. Mener der er en kontaktformular på www.skat.dk.

 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)