Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ModeDebat.dk - Hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har i længere tid gået med tankerne om at starte et nyt community op. Efter et have kigget nettet lidt igennem synes jeg der manglede et sted hvor man kunne diskuterer mode. Ja, jeg kender godt til trendsales, men der synes jeg de fokuserer mere på køb&salg modulet end selve community delen, som jeg vil prøve at kæmpe med.

Til at starte med, er idéen at lave et forum hvor folk frit kan diskuterer alt indenfor mode og spørge om alt lige fra Paradise Hotel til Hvor man køber hawaii skojter på nettet. Det skal være overskueligt og applerer til både drenge og piger / mænd og kvinder. Endvidere skal brugerne kunne skrive til hinanden og have en personlig profil.

Med tiden, hvis der kommer nok brugere, er idéen at der skal udvikles nyhedssektion, hvor brugerne selv kan indsende nyheder fra modeverdenen.

Jeg har valgt navnet www.modedebat.dk for at rangerer højere på google og for at bruge et navn som alle vil kunne forstå og kunne relaterer til.

Jeg har tænkt mig at gøre reklame på diverse forums, community sites som b.la. dkbn / arto og på facebook.

Indtil videre har jeg selv lavet følgende skitseret følgende til forside og underside.

Forside: http://www.modedebat.dk/modedebatForside.jpg
Underside: http://www.modedebat.dk/modedebatUnderside.jpg

Hvad synes i om idéen og layouttet - tror i at det holder? Kode-delen er allerede lavet og det vil kunne lanceres i næste måned...

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som en spændende ide, ideen med at spørge om hvor man kan købe bestemte ting eller evt spørge fra hvilket mærke en kendts persons tøj er tror jeg kunne blive rigtig god. Men tilgengæld er det virkelig en side der skal lægges rigtig mange timer i hvis det skal blive en succes, tror måske jeg ville reklamere i starte altså med betalte reklamer. Bare for at få de første 700-2000 brugere før det er dit forum ikke meget hver for andre.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes at det lyder utroligt spændende, som sagtens kan blive en succes hos de unge Smile

 

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror dog netop at de første 700-2000 brugere vil komme fra sites som dkbn / arto / facebook, jeg tror mere det bliver et problem at komme over de 700-2000.... :)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterGreve:
Hvad synes i om idéen og layouttet - tror i at det holder? Kode-delen er allerede lavet og det vil kunne lanceres i næste måned...

Synes helt klart at det er et fedt site, både designet og konceptet.

Og som allerede sagt så bør du prøve at få nogle annonce aftaler med sites som DKBN osv. Det vil helt sikkert give en hel del!

Held og lykke med projektet!

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PeterGreve:

Jeg tror dog netop at de første 700-2000 brugere vil komme fra sites som dkbn / arto / facebook, jeg tror mere det bliver et problem at komme over de 700-2000.... :)

Men Peter når du så fx har 1500 brugere, hvilket jeg selv ville syntes var en fin start, så skal du bare proppe dem med nyhedsbreve, og så på en måde få dem til at fortælle videre at de bruger din side, og så tror jeg faktisk at brugerne vil komme lige så stille og roligt.

Få samtidig fat i en masse reklamer og lav nogle arto og facebook grupper så kører den Smile

 

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyhedsbreve er selvfølgelig også en del af videreudviklingen. Men til at starte med bliver det stille og roligt og kun det der ses på skærmdumpsne.

reklamer på facebook og arto er allerede kalkuleret. :)

Tak for dit svar!!

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt! Glæder mig til at se det færdige resultat Smile

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt koncept...

Tror det vil få god succes, hvis det bliver ført ordentligt ud.

Har dog en lille detalje mht. forum billederne med skoen..

Der kunne det være smart, at der ved "Ure og smykker", sjovt nok er et billede af "Ure og smykker" så vil billederne også variere noget mere ;)

 

Ellers lækkert med sådan et forum....

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe... det er der skam tænkt på, det jo bare et udkast... :)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)