Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af restparti på webshop ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg står i den situation, at jeg vil oprette en webshop, der sælger hårvoks. Mit budget er ikke så stort, og derfor er jeg i starten nød til at købe i mindre partier. Dette kan jeg kun ved privat personer, der sælger restlagere af varen. Men kan jeg sælge de varer jeg køber af privat personen på min webshop uden en særlig tilladelse fra producenten (i dette tilfælde f.eks. ID Hair) ?

Hilsen Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der ved noget ?

Det ville hjælpe meget (:

Hilsen Alexander

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Det kan du sagtens gøre. Men nu du selv skriver at dit budget ikke er så stort - har du så overvejet hvordan du vil få folk til at finde din netbutik - og hvor mange penge der skal bruges på markedsføring. Tænker bare på om det overhovedet kan betale sig så du tjener penge på det... Eks.: en google adwords reklame koster eksempelvis 1 krone pr. klik. Du får måske 2 salg ud af 100 besøgende. Så 2 salg har så kostet dig 100 kr.

Mange hilsener Helle

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Hej Alexander

Det kan du sagtens gøre. Men nu du selv skriver at dit budget ikke er så stort - har du så overvejet hvordan du vil få folk til at finde din netbutik - og hvor mange penge der skal bruges på markedsføring. Tænker bare på om det overhovedet kan betale sig så du tjener penge på det... Eks.: en google adwords reklame koster eksempelvis 1 krone pr. klik. Du får måske 2 salg ud af 100 besøgende. Så 2 salg har så kostet dig 100 kr.

Mange hilsener Helle

Tak for hjælpen.

Du har nok ret i, at siden bliver svært at markedføre med et lavt buget, men vi vil til at starte med reklamer rundt omkring gratis. Det er et fritidsprojekt, så vi har ikkebrug for den store omsætning. I starten skal det bare løbe rundt.

Hilsen Alexander

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
I starten skal det bare løbe rundt.

Men husk nu at beregne, hvor stor en omsætning, der skal til, for at det genererer et overskud stort nok til, at det dækker udgifter til shop abonnement, evt. PBS etc. etc. Alt andet lige, så skal der nok et overskud på 700-800 kr/md til for at det løber rundt - og med i dette er IKKE jeres eget tidsforbrug.

Og "reklamer rundt omkring gratis" kaster nok ikke de store besøgstal af sig. Vær realistisk. Så er det da nemmere og mindre risikofyldt at sælge på QXL eller Trendsales.

Venlig hilsen
Ole

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

Alexander Langhede Andersen:
I starten skal det bare løbe rundt.

Men husk nu at beregne, hvor stor en omsætning, der skal til, for at det genererer et overskud stort nok til, at det dækker udgifter til shop abonnement, evt. PBS etc. etc. Alt andet lige, så skal der nok et overskud på 700-800 kr/md til for at det løber rundt - og med i dette er IKKE jeres eget tidsforbrug.

Og "reklamer rundt omkring gratis" kaster nok ikke de store besøgstal af sig. Vær realistisk. Så er det da nemmere og mindre risikofyldt at sælge på QXL eller Trendsales.

Venlig hilsen
Ole

Vi har valgt at lave webshoppen uden PBS (i hvert fald i starten). Derfor skal vi kun betale 150 kr pr. måned hvilket vil sige, at vi i vores situation kun skal sælge 6 voksdåser om måneden for at det kan løbe rundt.

Nej, det kaster muligvis ikke det store besøgstal, men dette er vores første webshop, så vi må jo gøre vores egne erfaringer. Du nævner selv trendsales, men jeg trænger på til at prøve noget andet. Jeg har brugt meget af min tid de sidste 3 år på den side, så jeg trænger til nye udfordringer. Vi har dog tænkt os også at sælge vores varer på trendsales, og på den måde ligesom gør reklame for vores webshop.

Men tak for de kritiske spørgsmål. Hvis I har flere vil vi meget gerne modtage dem (:

Hilsen Alexander

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Hvilke udgifter har i på de 150 kr. pr. måned?

Det lyder lidt dyrt, hvis den praktisk talt ikke skal kunne noget :)

Misforstå mig ikke, men når i snakker om et lille budget, så få en hjælpsom mand på Amino fx. Kristian Stebitti) til at smide noget open-source gratis op på Gigahost, så koster det kun en flad tyver.

Så skal i sælge minde end en, og det er intet problem for jer :)

 

Held og lykke med projektet.

Casper.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

De 150 kr om måneden er for at få en færdiglavet webshop. Vi er ikke så god teknisk, og her får vi en side, hvor alt er lavet. Vi skal kun oprette produkter.

Men det lyder da spændende med den side for en tyver, hvis det bare ikke kræver for meget teknisk ?

Hilsen Alexander

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør det ikke :)
Selvfølgelig bliver det heller ikke verdens flotteste, det er klart.

www.billigegolfbolde.dk kører som i vil have det. Uden dankort, og månedlige udgifter på 20 kr. :)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Var alt lavet på siden, da du fik den ? Altså kun manglende produkter og intet andet ?

Hilsen Alexander

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)