Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man give i løn???

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Håber i kan give et godt input på dette spørgsmål...

Hvad giver man en normal kontoruddannet person i løn i disse dage?? Det vi går og kigger lidt efter er en sekratær type/blæksprutte, som kan fange og holde styr på alle de bolde sælgeren kaster op i luften.

Vi kræver ikke den store uddannelse hos denne person, dog er engelsk i både skrift og tale nødvendigt og vigtigst af alt et stort engagement, og ikke blot en person der sidder på sin pind for at tjene penge til huslejen. En person uden de store karierer ambitioner, men stadig vil gøre alt for at teamet når dets mål.

Håber og få lidt konstruktive svar på dette, aner ikke hvordan niveauet ligger i dag.

PS: Hvis der er nogle herinde der synes de kunne passe på bskrivelsen, eller evt. kender en må de også meget gerne skrive til mig.

MVH

Bendtsen

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Kender en uddannet kontorassistent, med speciale i administration, og en masse erhvervserfaring hun er 30 år, og netop ved at afslutte sin barsel og jeg mener  hun ville være perfekt i den stilling.. Tror ikke jeg skal nævne for hende, at i søger "En person uden de store karriere ambitioner" haha..

Nu er geografi en væsentlig faktor i forhold til ansøgere, så du må fortælle lidt mere om virksomheden, og om det geografiske Smile

Targetlønnen er vel omkring 24-25.000 i den slags stillinger, som uddannet..

Har du en mail som der kan sendes en ansøgning til såfrem det er relevant ?? Så kan jeg sende den videre i systemet

 Dbh Michael

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for dit svar - jeg tror dog ikke at hun lige er hvad vi søger, da det er ret vigtigt at personen kan leve med og ser det som en vigtig opgave blot at få tingene til at glide - så det med karierer ambitioner er faktisk nogt jeg går meget op i, da vi ikke har brug for en person med 130 km/t med spidse albuer og gerne vil avancerer hurtigst muligt.

Vi har brug for en stabil medarbejder, der ser de administrative opgaver som vigtige for at et team kan køre optimalt, og som samtidig kan være fleksibelt i form af at arbejde når der er run på, tilgengæld er vi meget fleksible den anden vej mht. fridage, når der ikke er så meget at lave.

Kan man finde nogle der måske ligger lidt under din targetløn vil det også være at foretrække, dog uden at kvaliteten ryger...

mht. alder så skal det enten være en yngrer "model" som vi selv kan forme, eller en ældre med erfaring. Jeg er ikke så glad for en kvinde i den alder, hvis du forstår :) - har erfaringer med at disse kan blive meget dyre...

Lokation: StorKøbenhavn

MVH

Bendtsen 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Det lyder da klart til i skal have en "velkørt model" med en del års erfaring, en af dem der har 5 - 7 år tilbage inden efterlønnen eller pensionen, der findes jo et bredt udvalg, af denne model der er klar til opjustering og få gennemtestet alle samlingerne.

Venligst

René Buch

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Buch

Det kan også være en løsning, men hvor finder man typisk denne gruppe af mennesker - jeg har bestemt ikke noget imod og rette min søgning mod det "grå guld" - jeg prøver blot og finde den mest optimale løsning eftersom vi desværre har haft erfaringer med at ansætte nogle som assistenter, men troede de kunne blive direktør indenfor meget kort tid...

Eller også skal det være i den anden ende af skalaen, med noget nyt blod til arbejdsmarkedet, som ikke har de store forventninger eller måske dårlige vaner - som vil se en assistents opgaver som vigtige.

MVH

Bendtsen

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Den optimale løsning er jo, at bruge et godt proff vikar burearu til, at løse dette rekuterings problem i står overfor, der ved får i frigivet tid til andre vigtige opgaver i jeres forretning, er er fri for annonceopsætning, indledene samtaler med ansøger. Ulempen er at der er forholdsvis dyrt, i får kun hvenvis emner der har de krav i stiller, men dermed kan det ske at lige den rette smutter forbi jer ved en evt. nervøsitiet ved samtalen med vikar bureauet og derfor bliver kasseret. Et godt sted at starte på egen hånd er en, af de mange job portaler der findes i dag.

 

Venligst

René Buch

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Buch

Du har ret, men jeg tror vi efterhånden har fået drejet emnet lidt - mit formål med denne tråd var blot og høre hvad i mener lønnen er for en sådan type medarbejder?

Har du evt. et godt bud på dette?

MVH

Bendtsen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge her; http://www.hk.dk/stat/job_og_loen_i_staten/loen/aktuelle_loenninger/basisloen_kontorfunktionaerer_og_elever_ny_loen

Jeg har en veninde som sidder på kontor i en stor virksomhed.. før fik hun 21, nu får hun 23.000 fordi hun har fået mere ansvar i form af hun skal lave løn m.m. Hun har været uddannet ca. 3 år.
En anden bekendt får kun 18.000 men har så tilgengæld fri om fredagen, så mindre arbejdstimer.

Da jeg var nyuddannet på kontor for ca. 5-6 år siden fik jeg knap 20, så vil tro det er lidt mere nu.. 21-23 tror jeg er et meget godt bud!
Variabel efter uddannelse, alder, erfaring, ansvarsområder osv. - men det lyder som om i ikke kræver det store.
Der er nok også væsentlig forskel på, hvor i landet man arbejder.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

I kunne jo lægge ud, med en GRUNDLØN på 18.000 kr plus bonus efter kvalifikationer, så er der jo ret åbne kort, men husk lige ikke at komme under overenskomstkrav, jeg er ikke bekendt med satserne på det område som dækker en blæksprutte Wink

Venligst

René Buch

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Buch

hehe, ja jeg havde også svært ved at få oplysningerne fra fagforeningerne, da jeg nævnte ordet blæksprutte ;)

Tak for god input.

MVH

Bendtsen

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)