Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i ejerne af World of Warcraft laver penge..nu mulighed med tilsvarende produkt på affiliation.

Side 4 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Rune Gjersvik:
Det var ikke pænt sagt.

Jeg mente det ikke (så) grimt - men hvis jeg gjorde, ville det stadig være pænere end det jeg ellers ville skrive.

Alle andre kan se det er fup og svindel men Morten kender nogle hemmeligheder. Morten tilbyder sine "kunder" en millionærchance. Morten vinder på hver kunde. Jeg bliver jo nød til at spørge før jeg danner mig et personligt indtryk af om Morten selv tror på projektet eller ej.

Jeg kender Morten IRL, og jeg tror bestemt ikke at han er ude på at fuppe nogen.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ret hård tone i indlægget synes jeg.. Bliver sjovt at se hvem der har ret til slut, hvis det ikke allerede fremgår Embarrassed

 

Mvh JOnas

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det bliver da ikke sjovt og se hvem der har ret til sidst - Det må være logik for burhøns og små børn at MGM _aldrig_ ville smadre et af deres ret stærke brands med den slags mlm inficering.

Vi snakker immervæk 2 film, 10 sæsoner og 220 afsnit af SG1 serien, 5 fulde sæsoner af SGA og nu en kommende stargate universe serie her efter sommerferien 2009 samt den animerede serie - Det er vel ikke sådan noget man lige smider væk i lyset af lanceringen af et mmo samtidig ca. med den nye serie rammer verdensmarkedet?

Det ville være lidt for stupidt...

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:
Jeg kender Morten IRL, og jeg tror bestemt ikke at han er ude på at fuppe nogen.

Så er han på din og min alder, dvs. gammel nok til at stå til ansvar for projektet?

 

Tankevækkende hvordan Ronni jo totalt afslører hvilket luft-kastel hele projektet er - ligesom vi så (og dengang sagde) med uVme. Forretningsmæssigt giver det mig bare en tillid til at Ronni sætter sig ind i tingene og sorterer bullshit fra. Hvordan kunne Morten undgå at vide hele MLM projektet er banned fra officiel side. Ronni fandt ud af det på en dag?! Hvilken seriøsitet repræsenterer det?

Du skriver at andetsteds at kritikken er anonym, men selvom jeg måske er anonym overfor dig og almindelige brugere er jeg på ingen måde ukendt for Amino. Husk lige på at jeg ikke forsøger at sælge noget, ligesom Morten. Jeg gætter på at kunderne i det "binære træ" værdsætter en anonym kritiker mere end en anonym sælger.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

vindhjemmeside.dk:
Ret hård tone i indlægget synes jeg.. Bliver sjovt at se hvem der har ret til slut, hvis det ikke allerede fremgår Embarrassed

Arg, Jonas. Du har ikke set en "hård tone" endnu. Lige nu er det bare en "alvorlig" tone.

Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Rune Gjersvik:
Jeg kender Morten IRL, og jeg tror bestemt ikke at han er ude på at fuppe nogen.

Så er han på din og min alder, dvs. gammel nok til at stå til ansvar for projektet?

Jeg tror personligt heller ikke på projektet, men det giver mig ikke ret, eller anledning til at kalde nogen for værende umoden af sin alder, hvilket jeg gætter på at du hentyder til, eller fupmager.

Jeg har nu svaret dig, sagt min mening. Og har ikke planer om at blive ved med at gentage mig selv. Det andet indlæg som du selv refererer til var ikke skrevet med dig i tankerne.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:
Arg, Jonas. Du har ikke set en "hård tone" endnu. Lige nu er det bare en "alvorlig" tone

 

Normalt hænger "alvorligt" sammen med "voksent".. Dette minder mere om en skolegård.

Kan i ikke lide hans hønseringe, så leg med jeres egne.

 

Mvh Jonas

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

vindhjemmeside.dk:
Kan i ikke lide hans hønseringe, så leg med jeres egne.

Nej Jonas, det minder ikke om en skolegård men om forbrugeroplysning.

Du tigger folk om at sms'e dig 20 kroner til at vinde din hjemmeside pr. 31. december 2009, hvilket enhver selv kan forvisse sig om. Det har intet med MLM at gøre, men ligesom den sideløbende debat må man vel sige du intet procuderer af nogen af værdi. Dét skal du have lov til, men lad dog være med at foregive du ikke har en interesse i at lade brugere på Amino kan skelne shit fra kanel.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Nej Jonas, det minder ikke om en skolegård men om forbrugeroplysning.

Du tigger folk om at sms'e dig 20 kroner til at vinde din hjemmeside pr. 31. december 2009, hvilket enhver selv kan forvisse sig om. Det har intet med MLM at gøre, men ligesom den sideløbende debat må man vel sige du intet procuderer af nogen af værdi. Dét skal du have lov til, men lad dog være med at foregive du ikke har en interesse i at lade brugere på Amino kan skelne shit fra kanel

Og så gør du det igen Wink

 

Jeg har stor interesse i at brugerne på Amino skal "skelne shit fra kanel".

Men der er ingen der har gjort dig til gårdvagt, og slet ikke med den tone.

Og siden vi to tydeligvis har forskellige forestillinger om, hvad en bedre tone indbefatter, så lad os se på dit seneste indslag og angreb på mig :)

 

"tigger" er et negativt ladet ord, hvor du taler nedladende om i dette tilfælde vores hjemmeside og vores salgsmetoder.

"lad dog være" antyder at du har forstand på hvad jeg egentlig tænker, i en "vi ved jo godt begge to"-manér, hvilket også er nedladende.

"du intet producerer af værdi" er heller ikke særligt sødt Udvikler, selvom du selv mener du har ret.

Vil ikke forsvare noget overfor dig da det åbenbart ikke er muligt, men vi synes selv det er en meget sjov idé selv at lade brugerne bestemme værdien af produktet. Ting er det værd nogen vil give for det. - og så længe det giver os en passiv indkomst, men dig ondt i numsen, synes jeg ikke vi behøver at lave om på noget.

 

Tag det nu bare roligt :) Det handler ikke altid om dig.

Kan du sove godt.

 

Mvh Jonas

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne I 2 stridshaner - udvikler og vindhjemmeside - ikke fortsætte Jeres hakken på hinanden i et privat rum, og istedet her koncentrere Jer om trådens emne ? så kan vi andre måske også få lov at nyde den oprindelige debat, som er ganske interessant, uanset hvordan udfaldet af historien bliver Stick out tongue

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 4 ud af 9 (86 indlæg)