Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i ejerne af World of Warcraft laver penge..nu mulighed med tilsvarende produkt på affiliation.

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

åh gud som i dog bliver ved,.... det tog en drejning som jeg ikke kunne se mig selv arbejde med....her er game sitet...

http://www.mgnlive.com/

Og så lige en info til jer.. jeg fandt ud af inde i mig selv at jeg ville arbejde med et produkt som folk holder af og bruger i hverdagen... som en del af deres normale liv... deraf valget til kaffe...  og guess what.... vi har kun tilfredse kunder.... jeg har kun fået støtte opkald fra kunder der spørger hvad det her da er for noget pjat....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:
det tog en drejning som jeg ikke kunne se mig selv arbejde med....her er game sitet...

Det vil blive sjovt at se hvad der skrives til september 2010...

... det tog en drejning, som jeg ikke kunne se mig selv arbejde med ... her er kaffe sitet.....

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

åh gud som i dog bliver ved,.... det tog en drejning som jeg ikke kunne se mig selv arbejde med....her er game sitet...

http://www.mgnlive.com/

Og så lige en info til jer.. jeg fandt ud af inde i mig selv at jeg ville arbejde med et produkt som folk holder af og bruger i hverdagen... som en del af deres normale liv... deraf valget til kaffe...  og guess what.... vi har kun tilfredse kunder.... jeg har kun fået støtte opkald fra kunder der spørger hvad det her da er for noget pjat....

 

 

Med så nedladende og skråsikre bemærkninger du er kommet med, overfor dem der påstod konstruktionen ikke var helt fin i kanten, tror jeg de fleste ville have synes det var klædeligt du havde gjort opmærksom på at der rent faktisk var fusk med i spillet, istedet for bare at prøve og tie det ihjel, men dig om det.  

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Det forandrer ikke det faktum at dem der byggede videre på MMO idag tjener gode penge på det de har bygget op..... og mine skråsikre udtalelser står jeg 100 % inde for.....  Firmaet valgte en anden kurs og alle, jeg gentager alle der havde købt pladser fra starten af fik pengene igen..... og valget om de ville fortsætte... så back down boy.....  

Det kan godt være at jeg har prøvet en del forskellige ting,... hvad har du... siddet og nørdet den foran din pc... deraf ligger nok også forskellen i din og min levestil... jeg har over de sidste 7 år besøgt mere en 30 lande med det jeg kan lide at gøre... hvad har du... siddet foran din pc.... eller måske været en tur hos købmanden for at hente mere cola..

Ingen af de personer jeg har engageret har nogensinde brokket sig over den behandling de har fået af mig.. og det kommer heller ikke til at ske.. for mit vigtigste mål er at engagere personer så de får noget ud af det..... og får de ikke noget ud af det med de muligheder og støtte funktioner jeg sætter op for dem.... så er det dælme deres egen skyld...

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Og gad vide om du nogensinde fatter at de eneste der bliver rige i de "get rich in a snap" schemes du deltager i (som seriedeltager) at de folk på toppen som har dårlig nok moral til at rektrutere folk som dig til at rekrutere folk som ikke ved bedre - men måske er du bare ualmindelig nem og hjernevaske eller enormt blåøjet og ikke ekstremt pengegrisk som jeg antager...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Det forandrer ikke det faktum at dem der byggede videre på MMO idag tjener gode penge på det de har bygget op..... og mine skråsikre udtalelser står jeg 100 % inde for.....  Firmaet valgte en anden kurs og alle, jeg gentager alle der havde købt pladser fra starten af fik pengene igen..... og valget om de ville fortsætte... så back down boy.....  

Det kan godt være at jeg har prøvet en del forskellige ting,... hvad har du... siddet og nørdet den foran din pc... deraf ligger nok også forskellen i din og min levestil... jeg har over de sidste 7 år besøgt mere en 30 lande med det jeg kan lide at gøre... hvad har du... siddet foran din pc.... eller måske været en tur hos købmanden for at hente mere cola..

Ingen af de personer jeg har engageret har nogensinde brokket sig over den behandling de har fået af mig.. og det kommer heller ikke til at ske.. for mit vigtigste mål er at engagere personer så de får noget ud af det..... og får de ikke noget ud af det med de muligheder og støtte funktioner jeg sætter op for dem.... så er det dælme deres egen skyld...

 

 

 

Hold da op, du må godt nok have følt dig truffet siden du kan blive så perfid. Omvendt er det jo meget sigende at du kan komme med sådan nogle udtalelser uden at have noget som helst at have det i, men det passer jo også meget godt til dine udtaleser om folk der ikke er fan af mlm

 

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)