Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for upload af billeder på hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer jeg har for nyeligt overtaget et community website for unge.

Hjemmesiden bygger i bund og grund på at man kan møde nye mennesker osv.

Men en anden ting er der er noget Hot or Not hvor de unge så kan give hinanden en stemme omkring der udseende.

Det er her jeg bliver lidt i tvivl om hvad må de lægge op af billeder og hvad er minimumsbeklædning?.
Man skal min. være 16 år for at oprette en profil på siden.

Men vi oplever tit at de piger på 16-17 år uploader billeder af dem selv i bikini/bh Ja jeg kan knap nok kende forskel på dem :D men det tæller nok som det samme. Det er vel fuld ud lovligt så længe der ikke vises køndele på billederne?

Vi har pt en regl med min beklæning for piger er bikini/bh, og for drenge er det Badeshorts. 

Nu tænker jeg mest på fx facebook, arto.dk osv. der finder man ofte billeder af piger ja faktisk yngre end 16 år som fremtræder i bikini?. så for mig og se er der intet galt i så længe de har bikini på?.

Men jeg mangler lidt en lige til at slå fast hvad man må og hvad man ikke må?.

Håber der sidder et par kloge amino hoveder derude som kan svarer på mine spørgsmål.

Mvh Thomas  

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der hvor hoved spørgsmålet er, Bikini er vel "normal beklædning" som kan ses overalt på strande osv. men fx desideredt undertøj Bh/trusser osv. Er det i en speciel kategori bortset fra det lingeri.?

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der kan svarer på mit spørgsmål?

Jeg har været inde og lurer lidt på nogle andres betingelser heriblandet sexdating.dk hos dem skal man være 15 år for at få en profil, og de acceptere nøgen fotos, hvor bryster og kønsdele bliver vist?.
Og de er da forholdsvis store så skulle man ikke mene de har deres ting i orden :)?.

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg kan ikke se problemet ved at piger under 18 år,  viser sig selv i undertøj osv. Så længe man ikke kan se kønsdele skulle jeg mene at du var på den rigtige side af loven. Skulle du evt. blive gjordt opmærksom på noget andet på et senere tidspunkt, kan man jo aldrig rette til. Men kan ikke se hvorfor der skulle være noget ulovligt ved det.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Personligt kan jeg ikke se grunden til at de ( børn ) skal vises frem i undertøj overhovedet !

Jeg tænker mere på tiden, syge mennesker ( læs, pædofil ) osv.

Hvis jeg ejede siden ville der være krav om påklædning evt. forhåndsgodkendelse af fotos..

Mvh.

Bakkeskoven.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge dig bakkeskoven og vi ved alle de er der :). men for mig at se gør det hverken fra eller til om det er bikini eller undertøj, for mig er det, det samme :).

Martin mange tak. jeg tror også jeg har fundet en løsning.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)