Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes... giver selvfølgeligt retur hvis du poster dit link.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.
Jeg kunne godt tænke mig at hører jeres feedback af siden www.te50.com

Hvis du poster et link til din egen side vil jeg gladeligt tage et kig på den og smide feedback til dig.

 

På forhånd tak.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Her er lidt blandet feedback på din side.

Du skal skrive dit eget indhold, hvis man skal tage dig seriøst. Det er ikke godt for din side i søgemaskinerne, hvis du har alt for meget kopieret indhold. (Men det ved du naturligvis godt, når du sælger SEO). Foruden, at det er dårlig stil at hugge andres indhold.

Under klienter bør du overveje at vente med at skrive nogen på, til du rent faktisk har andre kunder end dine egne sider. Samtidig bør du læse korrektur, så der ikke er slåfejl i dine "kunders" udsagn. Alternativt kan du beskrive, hvad du har gjort for de sider uden at have kundeudsagn på. Så havner du ikke i troværdighedsproblemer.

Under "About", bør der stå noget mere information om dig/jer. Igen en troværdighedsting. Samtidig bør du linke "Feel free to contact us" over til din kontaktside, så man let kommer over til kontaktsiden.

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank.

Tak for dit feedback :)

Hvad angår det med kopieret indhold går jeg ud fra den top 10 guide til søgemaskine optimering hvor der også i indlægget bliver linket til den retmæssige skribent af artiklen, så de besøgende kan klikke sig videre og få endnu flere tips og tricks gratis.

Du har helt ret med at der skal noget mere info om about, og den er ved at blive udformet nu her.
Genialt forslag du kom med vedrørende at skrive projekt opgaven under clients i stedet, det vil jeg se på :)

 

Tak for din feedback af siden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)