Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eat dust!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gennem et års tid arbejdet med et nyt webshop system eller måske skal vi nøjes med at kalde den en pakke, den er baseret på osCommerce og der er så lavet en masse tilpasninger og udvidelser, bl.a. på SEO siden. Der er nogle stykker i gang med at beta teste og jeg regner med at version 1.0 er klar i Q1 næste år.

Nå men det jeg så ville blære mig lidt med at var egentlig min webshop, mere specifikt dens posision i på søgemaskinerne Jeg kørte hele shoppen over på ovennævnte installationspakke den 25. august, ikke overraskende resulterede det i en rutchetur på alle søgemaskiner men her 3 uger efter er webshoppen på i top 5 på ALLE danske søge maksiner (undtagen danske sider fra Lycos) på det allervigtigste ord, og ved sidste indexering var jeg ikke engang færdig med tilpasninger...

I øvrigt ranker jeg nu på de 2 første sider på de fleste søgemaskiner med et helt nyt produkt, og en række forskellige søgeord, der før skiftet ikke var at finde på de første 10 sider, så mit gæt vil være at der snart er nogle flere der bliver overhalet Big Smile

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennith

Du kan da ikke blære dig uden at smide links ind - både til den omtalte web shop og til din kommende webshop-løsning Super Angry Men det lyder super godt :)

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen er www.crystalgalleriet.dk og pakken den er ikke færdig men kommer til at ligge på siden http://free.uniqueshopping.dk Men den er som sagt fortsat under udvikling og jeg er ikke begynt at promovere den endnu så derfor bruger jeg siden til udvikling så den kan i perioder se underlig ud :o)

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert!

Det er rigtig rart, når sådan en ændring går stort set smertefrit. Så skulle du kunne være klar til at få nogle kunder forbi butikken, når din højsæson går i gang lige om lidt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)